منتديات المطاريد - عرض مشاركة واحدة - المعادلة الكندية للصيادلة
قديم 21st December 2010, 04:58 AM midomansour غير متواجد حالياً
midomansour
Golden Member

midomansour has much to be proud ofmidomansour has much to be proud ofmidomansour has much to be proud ofmidomansour has much to be proud ofmidomansour has much to be proud ofmidomansour has much to be proud ofmidomansour has much to be proud ofmidomansour has much to be proud ofmidomansour has much to be proud ofmidomansour has much to be proud of

أنا : midomansour

اقتباس
مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة knight
د فارمابرنس والزملاء الاعزاء فرصة طيبة التي جمعتنا في هذا المنتدى
اشكركم على روح التعاون فيما بينكم
حابب استفيد بخبرتكم في موضوع الهجرة عموما والهجرة من السعودية خصوصا
انا مقيم في السعودية وسمعت ان التقديم للهجرة من السعودية فرصته افضل من مصر فهل ينفع اني اقدم من السعودية الورق ولا لازم ابعته من مصر واذكر اني مقيم بالسعودية وهل شهادة الايلتس لازم تقدم مع الورق مقدما وياريت يا د فارما برنس لو تفضلت تحكي لي تجربتك مجملا في التقديم من السعودية وهل اقدم من مكتب هجرة احسن ؟ وايه اللى اقدر اعمله علشان اوفر في الوقت والفلوس لاني حسيت من كلامك ان حضرتك ناجح (ماشاء الله) واحب استفيد من خبرة حضرتك

1- التقديم من السعوديه او من الخليج عموما كان له ميزه بس زمان دلوقتي تقريبا التوقيتات واحده بين سفاره القاهره ولندن
2- انت بتبعت الورق كله للمركز الرئيسي في كندا وبعد اما يدرس الملف بيحولك علي اللي انت كاتبه في الابليكيشن لو عاوز تتابع البروسس في القاهره او لندن
3- شهاده الايلتس لازم تتبعت مع الملف تبعا للنظام الجديد

ادخل هنا وشوف التعديلات ومتابعه الاعضاء
https://www.almatareed.org/vb/showthread.php?t=23407