منتديات المطاريد - عرض مشاركة واحدة - شرم الشيخ....فضيحة عالمية
قديم 28th February 2010, 05:35 PM حشيش غير متواجد حالياً
حشيش
Field Marshal

حشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond repute

حشيش's Flag is: UK

أنا : حشيش

فعلاً ما يحدث فى شرم الشيخ والغردقة أكثر إباحية من اوروبا نفسها! ... كنت مره نازل فى اوتيل فى خليج نعمة وعلى البلاج شفت العجب العجاب! ... ليس فقط العرى وحمامات الشمس التوبليس ولكن ما أثار إستغرابى بالفعل هو شباب مصرى (صعايدة) بيعملوا تدليك للسيدات وهن يرتدين البكينى ... تنام السيدة على بطنها والهلف من دول يقوم بوضع زيت أو كريم التدليك على ظهرها وفخذيها وهاتك يا دعك! ... بعد كده تنام على ضهرها ويبدأ بتدليك فخذيها من الأمام!!! ... والله شيئ لم أكن لأصدقه أنه ممكن أن يحدث فى مصر لولا أنى رأيته بعينى! ... المهم المدلكاتيه دول شغالين الله ينور ومش ملاحقين على الشغل كمان يعنى يخلص تدليك زبونه ويبتدى فى اللى بعدها على طول! ... هوه الشيخ طنطاوى معندوش علم باللى بيحصل هناك ده ولا إيه! ... أنا بقول نبعت له فاكس نفطمه