منتديات المطاريد - عرض مشاركة واحدة - المشوار الى امريكا
قديم 18th April 2012, 02:02 AM hanydlt غير متواجد حالياً
hanydlt
Member

hanydlt is a splendid one to beholdhanydlt is a splendid one to beholdhanydlt is a splendid one to beholdhanydlt is a splendid one to beholdhanydlt is a splendid one to beholdhanydlt is a splendid one to beholdhanydlt is a splendid one to behold

hanydlt's Flag is: Egypt

أنا : hanydlt

دعوه لموضوعي

اقتباس
مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مرسيدس
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حمدالله على السلامة و ان شاء الله تكون فاتحة خير عليك باذن الله.

و ابقى اعملنا موضوع عن أميركا بالتفصيل و المزايا و العيوب و كل حاجة, لأنى بفكر, أما ربنا يكرمنى و آخد الجنسية الكندية ان شاء الله, اذا جاتلى فرصة, أنى أفط على أميركا و أشوفلى سبوبة و لا حاجة.

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
الله يسلمك وان شاء الله هاحكى عن التفاصيل لعل حد يستفيد بيها عاجلا او اجلا انا لسه ماكملتش اسبوعين بس الانطباع فى الفتره دى طبعا بعيد عن النظام والالتزام والنظافه لان دا الكل عارفه فانا قابلت مجموعه مصريين بصراحه ونعم المقابله ماكنتش اتخيل ان ممكن يتعمل معايا كدا وكنت متوقع انى اتعب فى الغربه وخصوصا الفتره الاولى بس لحد دلوقتى انا ولله الحمد لا تعبت ولا حسيت باى قلق من اى موضوع وحاسس ان ربنا زى ما خلانى اقابل الناس دى وتعمل معايا كدا ان الموضوع هايكمل للاخر ان شاء الله واستقر فى العمل ويستقر اولادى فى الدراسه باذن الله وانت انوى وتعالى بس وكلنا نرحب بيك ان شاء الله