منتديات المطاريد - عرض مشاركة واحدة - وااااامصراه ....وا شعب مصر العظيم نستغيث بكم ...سوريا ..تستغيث .فهل هل من مجيب؟؟
قديم 9th June 2013, 07:50 PM سيف الدولة غير متواجد حالياً
سيف الدولة
Golden Member

سيف الدولة has a reputation beyond reputeسيف الدولة has a reputation beyond reputeسيف الدولة has a reputation beyond reputeسيف الدولة has a reputation beyond reputeسيف الدولة has a reputation beyond reputeسيف الدولة has a reputation beyond reputeسيف الدولة has a reputation beyond reputeسيف الدولة has a reputation beyond reputeسيف الدولة has a reputation beyond reputeسيف الدولة has a reputation beyond reputeسيف الدولة has a reputation beyond repute

أنا : سيف الدولة

!For Medical Professionals Only

اقتباس
مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رؤيا
ومين قالك يا استاذ مازن ان الحزب الحاكم فى مصر بيمثل المصرييين ؟؟؟؟

دول اصلا مغتصبين الحكم غصب عن عين اللى جابونا منهم لله .....

لكن اللى مستغرباله ان مفيش غير عضو واحد بس رد عليك فى حين انهم فى موضوعى عملوه قهوة بلدى

وقلبوه تريقة و تجريح

تعرف انا حاسه انك كاتب الموضوع غلط اصلا فى حين انك لو عملت موضوع عن الساحل الشمالى وعلاقته

بايناس الدغيدى كان زمانك صفرت العداد من كتر المشاركات هو ده حال شعب مصر دلوقتى

لكى الله يا سوريا لكى الله يا مصر

اخت رؤيا ..انا لم اوجه استغاثتي للحزب الحاكم وللنظام الحاكم ..انا وجهت الاستغاثة للشعب..الممثل هنا بأعضاء ما شاء الله على ثقافة عالية ..ووعي وحس وطني !!
وفعلا ..كنت حكتب مقارنة عن الاهتمام بموضوعك و ان ما شاء الله ..الكل ..بقا محامي ومحلل وصار يفتي ..!!!!!
واما استغاثتي..فلا اعرف ..هل عميت الابصار ام البصائر..؟؟؟؟!!!
لا اعرف ..حسبنا الله ونعم الوكيل
...