منتديات المطاريد - عرض مشاركة واحدة - بزنس عبايات خليجي في مصر
قديم 2nd October 2009, 07:43 PM toota غير متواجد حالياً
toota
Platinum Member

toota is on a distinguished road

أنا : toota

اقتباس
مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abu Youssef
بصى يا توتا إليكى آخر الأنباء

سألت أم يوسف على المواضيع

انا بقى اللى باسألك انتى هاتفتحى محل للموضوع ده ولا هاتبتدى بالمعارف والقرايب والحاجات دى

لأنى طبعاً عرفت منها الآتى

أن سوق العبايات اللى بيكسب هو للزباين اللى بيكونوا يعنى متوسطى الحال لأن العبايات اللى تمشي معاهم بتكون أصلاً رخيصة ودى بصراحة شوفتها أنا بعينى بس الكلام ده كان من زمان
لكن العبايات المتوسطة والغالية بتكون غالية جداً
معلومة على الماشي كان فيه هنا عباية بحوالى 10000 "فقط عشرة ألاف ريال قطرى" كانت فيه واحدة عايزاها فى مصر بس ماكانتش هى أصلاً مصرية وطبعاً عارفه 10000 ريال يعنى حوالى 15000 جنيه مصري فقط لا غير "تمن عربية مكحرتة فى مصر "
المهم سوق العبايات اللى بيكون جايب همه كويس العبايات الرخيصة مش الغالية عشان هيا أصلاً بره أرخص من تمنها فى مصر لو أتعملت فى مصر
وطبعاً لو هاتعملى محل تسوقى منه لازم تختارى المكان
وباى زا واى مراتى كان ليها معارف عندهم محلات كبيرة فى كرداسة وهيا كانت بتعتمد عليهم فى العبايات الغالية

وبصراحة هيا كانت متحمسة لكام سنة وبقالها دلوقت مبطلة الموضوع ده من سنتين تقريباً يعنى بس لو حد تعرفه طلب منها
ممكن تبقى تجيبله

كتير خيرك يا بو يوسف على المعلومات القيمة دي....بس القصد اني حجيب عبايات خليجيه سودا عليها خرز وفصوص مع طرحتها .... من الامارات ابيعها في مصر..بسعر ارخص من المتواجد هنا...وحتكون اشيك واحدث الموديلات ...ومش حفتح محل طبعا لاني مش حبقى متفرغه....وحبقى محتاجه معارف وصديقات للتسويق.......وطبعا عمرها ما حتوصل للارقام الفلكية دي...الا لو البلية لعبت بقى