انا حزين - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > المنتدى العام > مواضيع شخصية

مواضيع شخصية لا خاب من إستشار

مواضيع شخصية

انا حزين

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 20th August 2011, 10:49 AM كنتاكى غير متواجد حالياً
    Banned

كنتاكى will become famous soon enough

افتراضي انا حزين

أنا : كنتاكى

انا حزين

انا حزين علشان انتوا اهلى انا حزين علشان انتو ناسى
    انا حزين علشان عملتوا فينا كده انا حزين لاننا ولادكم
    جبتونا فى زمن صعب ورمتوا المسئوليه على ربنا وهو برىء منكم
    بهدلتونا و جوعتونا و يئستونا وكنتوا سبب شقائنا فى الدنيا
    رميتوا المسئوليه على غيركم بس انتوا اللى صنعتوا ده
    بتقولوا على نفسكم كبار و اباء لينا لكن انتوا عملتوا ايه لينا ؟؟؟
    فاكرين نفسكم بتنحتوا فى الصخر علشانا لكن الواقع بيقول غير كده
    انتوا من غير ما تحسوا بتقتلونا و بتدمرونا
    بنحاول نعمل حاجه لحياتنا لأول مره قولنا لأ للفرعون اللى كان مستعبدكم كل النين اللى فاتت
    وحتى كلمة شكرا مش قادرين تقولها و كأنها عيب بتحاولوا تحطمونا على اد ما تقدروا
    نفسكم يحصل العكس بس علشان تثبتوا لنفسكم انكم كبار وبتفهوا عننا واحنا مستهترين ومتهورين
    حاولوا تفهمونا حاولو تتكلموا معانا و تقربوا مننا حاولوا تحسوا بمشاكلنا و بالوضع اللى حطتونا فيه وكان بسببكم ليه كل يوم بتبعدوا اكتر من اليوم اللى قابله
    احنا متفهمين خوفكم علينا وضعفكم لكن حاولوا تثقوا فينا
    اتقتلنا على الحدود من شوية كلاب اسمهم اليهود
    كل اللى شفناه منكم اهدوا و اصبروا الكلمتين دول بسمعهم من وانا عندى 10 سنين لغاية امتى حتفضلوا
    محوطين علينا وخايفين علينا خوفكم قتلنا و لسه بيقتلنا قتلنا نفسيا ومعنويا وحتى بدنيا
    المسافه اللى بينا بتبعد لغاية ما حتتقطع مفيش شاب فى مصر عايز يقعد فيها و السبب انتو ...انتوا اللى عملتوا فينا كده
    مش قادر ادعى عليكم لانكم اهلى لكن ربنا موجود و شايف انتوا وصلتونا ل ايه
    انا تعبان يا امى انا تعبان يا ابويا
    انا تعبان

الموضوع الأصلي : انا حزين     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : كنتاكى

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    معا ضد بانر البرادعي مناقشات وحوارات جادة Moderator07 119 7975 20th August 2011 09:37 PM
    انا حزين مواضيع شخصية إكرام يوسف 4 1017 20th August 2011 10:49 AM
    Hava Nagila...من اروع اعمال العدو....הבה נגילה موسيقى وأغانى رؤيا 140 26856 18th August 2011 02:39 PM
    على ياهو : تامر حسنى حيعتزل (تعليق... توعية جماهيرية دموع الورد 4 1477 17th August 2011 03:07 PM

قديم 20th August 2011, 11:07 AM AzzA غير متواجد حالياً
    AzzA
    Silver Member

AzzA has a reputation beyond reputeAzzA has a reputation beyond reputeAzzA has a reputation beyond reputeAzzA has a reputation beyond reputeAzzA has a reputation beyond reputeAzzA has a reputation beyond reputeAzzA has a reputation beyond reputeAzzA has a reputation beyond reputeAzzA has a reputation beyond reputeAzzA has a reputation beyond reputeAzzA has a reputation beyond repute

AzzA's Flag is: Egypt

أنا : AzzA

طيب أنا بجد مش فاهمه ...

أيه علاقة الكلام اللي حضرتك كاتبه ده ...!!

بالموضوع ده ...!!

https://www.almatareed.org/vb/showthr...t=91429&page=3

بعدين ....

من غير زعل ....

حضرتك خلاص صادرت حقك في العتاب ...

لما رديت على الشتيمة بالشتيمة

خلاص ...كده سكت الكلام

مفيش عتاب ...

العتاب بيكون بين ... أصحاب وحبايب بيحافظوا على مشاعر بعض

وشكراً

قديم 20th August 2011, 11:21 AM كنتاكى غير متواجد حالياً
    كنتاكى
    Banned

كنتاكى will become famous soon enough

أنا : كنتاكى

هو ملوش علاقه يا عزه بالموضوع السابق

قديم 20th August 2011, 12:23 PM bond غير متواجد حالياً
    bond
    Golden Member

bond has a reputation beyond reputebond has a reputation beyond reputebond has a reputation beyond reputebond has a reputation beyond reputebond has a reputation beyond reputebond has a reputation beyond reputebond has a reputation beyond reputebond has a reputation beyond reputebond has a reputation beyond reputebond has a reputation beyond reputebond has a reputation beyond repute

bond's Flag is: Egypt

أنا : bond

ليدوووووووووووووووووووو
    منور المكان

قديم 20th August 2011, 03:24 PM إكرام يوسف غير متواجد حالياً
    إكرام يوسف
    Golden Member

إكرام يوسف has a reputation beyond reputeإكرام يوسف has a reputation beyond reputeإكرام يوسف has a reputation beyond reputeإكرام يوسف has a reputation beyond reputeإكرام يوسف has a reputation beyond reputeإكرام يوسف has a reputation beyond reputeإكرام يوسف has a reputation beyond reputeإكرام يوسف has a reputation beyond reputeإكرام يوسف has a reputation beyond reputeإكرام يوسف has a reputation beyond reputeإكرام يوسف has a reputation beyond repute

إكرام يوسف's Flag is: Egypt

أنا : إكرام يوسف

!For Medical Professionals Only

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كنتاكى
    بنحاول نعمل حاجه لحياتنا لأول مره قولنا لأ للفرعون اللى كان مستعبدكم كل النين اللى فاتت
    وحتى كلمة شكرا مش قادرين تقولها و كأنها عيب بتحاولوا تحطمونا على اد ما تقدروا

إيه يابني اللي بتقوله ده؟ لو انت كنت من اللي قالوا للفرعون لأ فعلا ومن اللي قاموا بالثورة ما كنتش حتقول كده فعلا.. لأن الثوري الحقيقي عارف ان الثورة ما انطلقتش كده شيطاني لوحدها في الجيل ده.. اللي قاموا بالثورة همه اللي اتربوا على نضال الأجيال اللي قبلهم اللي دخلوا المعتقلات واتعذبوا واستشهدوا عشان قالوا لأ قوية للفرعون.. وعلموها لأولادهم وتلامذتهم.
    لو انت كنت من اللي قاموا بالثورة فعلا.. كنت حتعرف ان أكتر الشعارات اللي كانت مرفوعة في الثورة .. شعارات وهتافات كانت بتتقال من تلاتين سنة وأكتر.. وأصحابها فيه منهم اللي ربنا افتكره من غير ما يشوف ثمرة جهده بعدما قام بدوره في توعية جيل جديد قام بالثورة.. وفيه منهم اللي شارك فعلا في الثورة من اليوم الأول.
    اسأل يابني حد من اللي شاركوا في الثورة وهو يقول لك .. مافيش ثورة بتطلع م الهوا.. ده تراكم نضالات وخبرات من يوم وقفة عرابي لغاية النهارده. كل المناضلين المصريين اللي استشهدوا واللي اعتقلوا واللي اتعذبوا واللي اتشردوا واتقطعت لقمة عيشهم من يومها .. همه اللي رووا بذرة الثورة تضحيات ودماء لغاية ما اشتد عودها في جيلكم.. اللي منه شباب زي الورد حافظ على النبتة وووقف يدافع عنها ويكمل اللي عملوه أجداده.
    أما عتابك على والدك ووالدتك فدي مسألة شخصية عائلية تخصك.. وانت الأدرى بيها..مش كل الآباء والأمهات بيحاولوا يحطموا ولادهم زي انت ما بتقول.. وفيه آباء وأمهات بيربوا ولادهم على الكفاح والجهاد، ومواجهة المصاعب وتحمل المشاق في سبيل تحقيق أهدافهم مهما كانت المصاعب.. وأولاد الآباء والأمهات دول همه اللي يقدروا يعملوا ثورة