صور فاضحة لنائب رئيس مجلس الدولة بمصر - الصفحة 2 - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات
    نتائج انتخابات الرئاسة
    (الكاتـب : تصحيح ) (آخر مشاركة : AndrewInfub)

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > سياسة واقتصاد > المفسدون فى الأرض

المفسدون فى الأرض

صور فاضحة لنائب رئيس مجلس الدولة بمصر

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 30th December 2014, 08:14 PM Ehab Salem غير متواجد حالياً
    Ehab Salem
    Moderator

Ehab Salem has a reputation beyond reputeEhab Salem has a reputation beyond reputeEhab Salem has a reputation beyond reputeEhab Salem has a reputation beyond reputeEhab Salem has a reputation beyond reputeEhab Salem has a reputation beyond reputeEhab Salem has a reputation beyond reputeEhab Salem has a reputation beyond reputeEhab Salem has a reputation beyond reputeEhab Salem has a reputation beyond reputeEhab Salem has a reputation beyond repute

Ehab Salem's Flag is: Canada

أنا : Ehab Salem

و أنا في ثانوي كان معايا في نفس الفصل ولد أبوه قاضي ...كان فاشل دراسيا و فاسد أخلاقيا ....بذئ اللسان ... بيجيب صور جنسيه معاه المدرسه .. بيمشي مع بنات .... إلخ
    كان بيقولنا دايما إنه هيدخل حقوق و يبقى قاضي زي والده .... أصلا عيلتهم كلها قضاه
    يوم النتيجه سألت عليه و عرفت أنه سقط ....السنه التاليه نجح بخمسين في المائه .. متدخلوش كلية حقوق ... قام أبوه دخلوه كلية الحقوق جامعة القاهره فرع الخرطوم ... و بعد سنه هناك حول كلية حقوق جامعة القاهره ... كنت متتبع اخباره من بعيد عن طريق صديق مشترك يبقى جاره ... كان كمان بيسقط في الكليه ... و اتخرج بالعافيه بتقدير مقبول .... وأبوه عينه وكيل نيابه ... دي أخر حاجه أعرفها عنه .... زمانه بقى قاضي شامخ
    ده بيفكرني بأحمد الزند لما أيام مرسي في حوار تلفيزيوني بيقولولوه إبنك متخرج بنقدير مقبول و أصبح قاضي ... قالهم هو يعني اللي جايب مقبول مش من حقه ياخد فرصته زي غيره
    جدير بالذكر أيضا إن أحمد مكي أولاده الأربعه قضاه

قديم 30th December 2014, 08:30 PM حشيش غير متواجد حالياً
    حشيش
    Field Marshal

حشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond repute

حشيش's Flag is: UK

أنا : حشيش

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يسر
    الزوار 123 , ما كنتش اعرف ان "كواليس" السياسة جاذبة للدرجة دي

أعتقد الزوار جايين علشان فتة الكوارع مش السياسة!

قديم 30th December 2014, 09:00 PM NazeeH غير متواجد حالياً
    NazeeH
    Moderator

NazeeH has a reputation beyond reputeNazeeH has a reputation beyond reputeNazeeH has a reputation beyond reputeNazeeH has a reputation beyond reputeNazeeH has a reputation beyond reputeNazeeH has a reputation beyond reputeNazeeH has a reputation beyond reputeNazeeH has a reputation beyond reputeNazeeH has a reputation beyond reputeNazeeH has a reputation beyond reputeNazeeH has a reputation beyond repute

NazeeH's Flag is: United States

أنا : NazeeH

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ehab Salem
    و أنا في ثانوي كان معايا في نفس الفصل ولد أبوه قاضي ...كان فاشل دراسيا و فاسد أخلاقيا ....بذئ اللسان ... بيجيب صور جنسيه معاه المدرسه .. بيمشي مع بنات .... إلخ
    كان بيقولنا دايما إنه هيدخل حقوق و يبقى قاضي زي والده .... أصلا عيلتهم كلها قضاه
    يوم النتيجه سألت عليه و عرفت أنه سقط ....السنه التاليه نجح بخمسين في المائه .. متدخلوش كلية حقوق ... قام أبوه دخلوه كلية الحقوق جامعة القاهره فرع الخرطوم ... و بعد سنه هناك حول كلية حقوق جامعة القاهره ... كنت متتبع اخباره من بعيد عن طريق صديق مشترك يبقى جاره ... كان كمان بيسقط في الكليه ... و اتخرج بالعافيه بتقدير مقبول .... وأبوه عينه وكيل نيابه ... دي أخر حاجه أعرفها عنه .... زمانه بقى قاضي شامخ
    ده بيفكرني بأحمد الزند لما أيام مرسي في حوار تلفيزيوني بيقولولوه إبنك متخرج بنقدير مقبول و أصبح قاضي ... قالهم هو يعني اللي جايب مقبول مش من حقه ياخد فرصته زي غيره
    جدير بالذكر أيضا إن أحمد مكي أولاده الأربعه قضاه

مهو لازم يطلع شامخ زي أبوه .. نفس التربية .. شامخ ابن شامخ ..

أتاري شامخ دي كلمة ابيحة واحنا مش عارفين

قديم 30th December 2014, 09:02 PM عالي مستواها غير متواجد حالياً
    عالي مستواها
    Golden Member

عالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond repute

أنا : عالي مستواها

رجل جوه ورجل بره
    وبيعمل كده
    نهايتو سوده ان شاء الله
    ماتحترم خصوصيات البشر ياحشيش
    هبلغ الاداره

قديم 30th December 2014, 09:11 PM تكسير غير متواجد حالياً
    تكسير
    Platinum Member

تكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond repute

تكسير's Flag is: Syria

أنا : تكسير

!For Medical Professionals Only

عالم بنت وسخة , فهمتموا ليه بقي بيكرهوا كل ما هو إسلامي وشريعة وكدة
    شربعة
    شريعة مين
    تعالي لحمو يا حبيبي

الحرمان وحش يا بشر , , يعني بيعمل الغلط وبيتصور للذكري علشان يبقي يفتكر ذكرياته لو العملية نشفت تاني

دماغ خدمات صحيح

قديم 30th December 2014, 09:15 PM يسر غير متواجد حالياً
    يسر
    Silver Member

يسر تم تعطيل التقييم

يسر's Flag is: Egypt

أنا : يسر

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حشيش

أعتقد الزوار جايين علشان فتة الكوارع مش السياسة!

اه طبعاً طبعاً مفهوم , احنا شعب بيحب الفتة بطبعه

قديم 30th December 2014, 09:34 PM حشيش غير متواجد حالياً
    حشيش
    Field Marshal

حشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond repute

:music:

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عالي مستواها
    ماتحترم خصوصيات البشر ياحشيش
    هبلغ الاداره

أنا برئ ... هوه اللى شايلها مش أنا ... البت بيضا وانا اعمل ايه

قديم 30th December 2014, 09:37 PM حشيش غير متواجد حالياً
    حشيش
    Field Marshal

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تكسير
    عالم بنت وسخة , فهمتموا ليه بقي بيكرهوا كل ما هو إسلامي وشريعة وكدة

الملافظ سعد ياعبالعال! ... قل (عالم ولاد عرص) ولا تقل (عالم بنت وسخة)!

قديم 30th December 2014, 09:43 PM حشيش غير متواجد حالياً
    حشيش
    Field Marshal

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NazeeH

مهو لازم يطلع شامخ زي أبوه .. نفس التربية .. شامخ ابن شامخ ..

أتاري شامخ دي كلمة ابيحة واحنا مش عارفين

أنا فعلاً إبتديت أفهم إن شامخ = عرص فى اللغة الحديثة مش زى ما أنا إتعلمت زمان

قديم 30th December 2014, 10:17 PM تكسير غير متواجد حالياً
    تكسير
    Platinum Member

تكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond reputeتكسير has a reputation beyond repute

تكسير's Flag is: Syria

أنا : تكسير

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حشيش

الملافظ سعد ياعبالعال! ... قل (عالم ولاد عرص) ولا تقل (عالم بنت وسخة)!

ياعم والله لو مش حرام انا كنت سبتلهم ميت دين