خوارج عن موضوع الدراسات العليا في كندا - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > شؤون المغتربين > الهجرة إلى كندا > أرشيف الباب

أرشيف الباب

خوارج عن موضوع الدراسات العليا في كندا

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 27th May 2010, 10:42 AM Raouf غير متواجد حالياً
    Platinum Member

Raouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond repute

Raouf's Flag is: Canada

افتراضي خوارج عن موضوع الدراسات العليا في كندا

أنا : Raouf

يا جماعة حاجة غريبة جدا حصلت لواحد صاحبى اخد فيزا دراسة و من اسبوع راح يحجز الطيران قالولوا تشيك الفيزا تانى مع السفارة و لما سأل قالولوا ان احنا بعتنا جواب لحضرتك بالبريد بنلغى الفيزا و بعد يوم وصل الجواب و كان فيه ان الفيزا اتلغت علشان فيه اعداد من المهاجرين و مش هيقدروا يدولوا الفيزا دلوقتى
    انا مش فاهم اى حاجة

الموضوع الأصلي : خوارج عن موضوع الدراسات العليا في كندا     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : Raouf

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    صوم اهل نينوى شؤون مسيحية د علاء فارما 14 4179 24th February 2013 03:48 PM
    أبنوب ابن عم جرجس الترزى شؤون مسيحية dora vero 1 1287 22nd February 2013 01:04 AM
    يوسف الحسينى و رسالة لوزير التنمية المحلية صحافة ... إعلام ... سينما ومسرح dana 2 1430 1st November 2012 12:51 PM
    جمعة دستور لكل المصريين ثورة مصر ... 25 يناير 2011 savary 123 7591 11th October 2012 03:13 AM
    نبوات العهد القديم عن السيد المسيح شؤون مسيحية فيلادلفيا 9 3194 8th October 2012 07:18 PM

قديم 27th May 2010, 01:27 PM elmadysm غير متواجد حالياً
    elmadysm
    Silver Member

elmadysm has a brilliant futureelmadysm has a brilliant futureelmadysm has a brilliant futureelmadysm has a brilliant futureelmadysm has a brilliant futureelmadysm has a brilliant futureelmadysm has a brilliant futureelmadysm has a brilliant futureelmadysm has a brilliant futureelmadysm has a brilliant futureelmadysm has a brilliant future

elmadysm's Flag is: Sweden

أنا : elmadysm

دعوه لموضوعي

حاجة غريبة فعلا
    ولم اسمع بها من قبل

قديم 27th May 2010, 01:41 PM أمل غير متواجد حالياً
    أمل
    Golden Member

أمل has a brilliant futureأمل has a brilliant futureأمل has a brilliant futureأمل has a brilliant futureأمل has a brilliant futureأمل has a brilliant futureأمل has a brilliant futureأمل has a brilliant futureأمل has a brilliant futureأمل has a brilliant futureأمل has a brilliant future

أمل's Flag is: Egypt

أنا : أمل

بعد اذن حضرتك ممكن نقل ما كتبته فى مغارة ليه تغلب نفسك بلسته لما ممكن تسافر دراسة للاستفادة شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... . وشكرا لك

قديم 27th May 2010, 02:20 PM Raouf غير متواجد حالياً
    Raouf
    Platinum Member

Raouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond repute

Raouf's Flag is: Canada

أنا : Raouf

تحت امرك

قديم 28th May 2010, 11:26 AM Eng Hesham غير متواجد حالياً
    Eng Hesham
    Brigadier General

Eng Hesham has a reputation beyond reputeEng Hesham has a reputation beyond reputeEng Hesham has a reputation beyond reputeEng Hesham has a reputation beyond reputeEng Hesham has a reputation beyond reputeEng Hesham has a reputation beyond reputeEng Hesham has a reputation beyond reputeEng Hesham has a reputation beyond reputeEng Hesham has a reputation beyond reputeEng Hesham has a reputation beyond reputeEng Hesham has a reputation beyond repute

Eng Hesham's Flag is: Egypt

أنا : Eng Hesham

!For Medical Professionals Only

استاذ رؤوف
    اطلب من صاحبك انه يعمل سكانر للفيزا على الباسبور و يبعتها مع الجواب اللى جالك على الكوليدج
    و سيبهم بقى مع بعض كنادوه يتصرفوا مع بعض
    بس غالبا هياخد الفيزا تانى فى اقل من اسبوعين ان شاء الله ( حصلت مع حد من المنتدى بس مش فاكر مين)
    بس ياريت حضرتك تقولنا بيانات الكوليدج اللى هوه مسافر ليها و مسافر يدرس ايه

قديم 24th April 2011, 12:51 PM Moderator04 غير متواجد حالياً
    Moderator04
    Super Moderator

Moderator04 has much to be proud ofModerator04 has much to be proud ofModerator04 has much to be proud ofModerator04 has much to be proud ofModerator04 has much to be proud ofModerator04 has much to be proud ofModerator04 has much to be proud ofModerator04 has much to be proud of

افتراضي خوارج عن موضوع الدراسات العليا في كندا

أنا : Moderator04

مداخلات خارجة عن موضوع الدراسات العليا في كندا

قديم 27th April 2011, 08:30 AM المتنبي غير متواجد حالياً
    المتنبي
    Golden Member

المتنبي is a splendid one to beholdالمتنبي is a splendid one to beholdالمتنبي is a splendid one to beholdالمتنبي is a splendid one to beholdالمتنبي is a splendid one to beholdالمتنبي is a splendid one to beholdالمتنبي is a splendid one to beholdالمتنبي is a splendid one to behold

أنا : المتنبي

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اوسكار
    واضح يا متنبي ان طرزان جالة معاد المقابلة بس خايف يقول احسن حد من المنتدي يروح يقابل مكانة

مش عارف يا حبي
    ان بعض الظن اثم

قديم 27th April 2011, 06:44 PM طرزانطرزانطرزان غير متواجد حالياً
    طرزانطرزانطرزان
    Member

طرزانطرزانطرزان is an unknown quantity at this point

أنا : طرزانطرزانطرزان

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المتنبي
    مش عارف يا حبي
    ان بعض الظن اثم

حلوة ياعم أوسكار إنت والمتنبى ... على فكرة ماحدش قالى كل سنة وأنا طيب بمناسبة عيد القيامة المجيدة

بس أنا عارف إنتوا كنتوا فاكرين عشان إسمى طرزان يبقى عايز على شجرة مثلا ومش هاعيد يعنى ؟؟؟ على العموم اللى هايقولى هاقوله ميعاد المقابلة جالى إمتى والصدفة البحتة اللى خلتنى عرفت إن الجواب جالى أصلا ....

ربنا معاكو

قديم 27th April 2011, 10:11 PM المتنبي غير متواجد حالياً
    المتنبي
    Golden Member

المتنبي is a splendid one to beholdالمتنبي is a splendid one to beholdالمتنبي is a splendid one to beholdالمتنبي is a splendid one to beholdالمتنبي is a splendid one to beholdالمتنبي is a splendid one to beholdالمتنبي is a splendid one to beholdالمتنبي is a splendid one to behold

أنا : المتنبي

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طرزانطرزانطرزان
    حلوة ياعم أوسكار إنت والمتنبى ... على فكرة ماحدش قالى كل سنة وأنا طيب بمناسبة عيد القيامة المجيدة

بس أنا عارف إنتوا كنتوا فاكرين عشان إسمى طرزان يبقى عايز على شجرة مثلا ومش هاعيد يعنى ؟؟؟ على العموم اللى هايقولى هاقوله ميعاد المقابلة جالى إمتى والصدفة البحتة اللى خلتنى عرفت إن الجواب جالى أصلا ....

ربنا معاكو

بسم الله الرحمن الرحيم
    اولا
    مش اسمي يا عم
    يا محترممممممممممم

ثانيا
    احنا قلنا كل سنة و انت طيب لكل المسيحيين اللي في المنتدى و سعادتك مش البابا علشان نبارك لك شخصيا
    انا بحترم كل المسيحيين في المنتدى و منهم كتييييييييير أصحابي
    و ممكن يعلقوا كمان على كلامي ده دلوقتي
    ثالثا
    انا اتاكدت دلوقتي انك عايش على شجرة
    رابعا
    اللي بعدك بكتييييييييييييييير
    جاله و كتب و الناس عرفت
    يعني معلومتك بقت قدييييييييييييييييييييييييييييييييييمة
    و مش حتفيد و لا حتزييييييييييييد الناس حاجة خاااااااااااااااالص
    خامسا
    د/ بطوط و أستاذ أوسكار
    كانوا عايزين يطمئنوا عليك
    للأسف
    اني كنت زيهم عايز اطمئن عليك

قديم 27th April 2011, 11:39 PM طرزانطرزانطرزان غير متواجد حالياً
    طرزانطرزانطرزان
    Member

طرزانطرزانطرزان is an unknown quantity at this point

أنا : طرزانطرزانطرزان

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المتنبي
    بسم الله الرحمن الرحيم
    اولا
    مش اسمي يا عم
    يا محترممممممممممم

ثانيا
    احنا قلنا كل سنة و انت طيب لكل المسيحيين اللي في المنتدى و سعادتك مش البابا علشان نبارك لك شخصيا
    انا بحترم كل المسيحيين في المنتدى و منهم كتييييييييير أصحابي
    و ممكن يعلقوا كمان على كلامي ده دلوقتي
    ثالثا
    انا اتاكدت دلوقتي انك عايش على شجرة
    رابعا
    اللي بعدك بكتييييييييييييييير
    جاله و كتب و الناس عرفت
    يعني معلومتك بقت قدييييييييييييييييييييييييييييييييييمة
    و مش حتفيد و لا حتزييييييييييييد الناس حاجة خاااااااااااااااالص
    خامسا
    د/ بطوط و أستاذ أوسكار
    كانوا عايزين يطمئنوا عليك
    للأسف
    اني كنت زيهم عايز اطمئن عليك

أولا :
    بلاش ياعم دى نخليها (يا مش عم ) ولا أقولك بلااااااااش خاااااالص

ثانيا : خلى البابا فى حاله عشان مايزعلش منك ناس كتير من اللى بيساعدوك وتلاقى نفسك لايص مش لاقى اللى يكلمك ... خليك فى طرزان بس

وبعدين أفهم من كده إنه عشان البابا إنت كنت أصيل معاه وبعت جواب معايدة للبابا ؟؟؟ ولا ده كلام بلا معنى يعنى أى كلام هايف وخلاص ؟؟؟؟

ثالثا : بتقول إنك إتأكدت إنى عايش على شجرة ( أشكرك على حسن تعبيرك ) عندنا آيه بتقول :" من فضلة القلب يتكلم الفم " والحدق يفهم

رابعا :إن كنت شعرت بعدم أهمية معلوماتك وأخبارك عند الناس فلا تفترض هذا للآخرين تكلم عن نفسك

خامسا : د/ بطوط وأوسكار فعلا من أصدقائى فى المنتدى ويفرحنى إهتمامهم بيا وأشكرهم وعشان كده بكلمهم دايما بعشم ومحبة ( وكويس إنك فصلت نفسك عنهم وحطيت نفسك فى آخر سطر ) وبرده الحدق يفهم

أعتقد كده نفس عدد النقط اللى إنت بعته مش كده ؟؟ شكرا للجميع على السؤال والإهتمام أما أنت فكن كما أنت أو حاول أن تتغير لكى لاتخسر الآخرين