محتاج مشورة ضرورية يا جماعة فى موضوع الهجرة - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات
    نتائج انتخابات الرئاسة
    (الكاتـب : تصحيح ) (آخر مشاركة : AndrewInfub)

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > شؤون المغتربين > الهجرة إلى كندا > دليلك إلى الهجرة لكندا

دليلك إلى الهجرة لكندا Your A-Z Guide to Canada Immigration

دليلك إلى الهجرة لكندا

محتاج مشورة ضرورية يا جماعة فى موضوع الهجرة

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 28th November 2020, 08:34 AM قائد مدفعيه المطاريد غير متواجد حالياً
    Silver Member

قائد مدفعيه المطاريد is a splendid one to beholdقائد مدفعيه المطاريد is a splendid one to beholdقائد مدفعيه المطاريد is a splendid one to beholdقائد مدفعيه المطاريد is a splendid one to beholdقائد مدفعيه المطاريد is a splendid one to beholdقائد مدفعيه المطاريد is a splendid one to beholdقائد مدفعيه المطاريد is a splendid one to behold

قائد مدفعيه المطاريد's Flag is: Egypt

افتراضي محتاج مشورة ضرورية يا جماعة فى موضوع الهجرة

أنا : قائد مدفعيه المطاريد

صباح الخير يا مطاريد ..
    مقدمة طويلة سخيفة بس لازم اقولها علشان اكمل الصورة .. انا من اقدم الأعضاء اللى موجودين فى الجروب و كنت بشارك من مده فى موضوعات كتير إلا موضوعات الهجرة إلى كندا .. لأني عمري ما فكرت فى الموضوع نهائيا.
    أنا مهندس مصرى .. عمرى 39 سنة .. مقيم بالمملكة العربيه السعودية من فترة .. لم يخطر في بالى أبداً اني اقدم او أحاول فى موضوع الهجرة تماماً.
    أمس جالى تليفون من كندا من شركه اسمها "Canada staffing Solutions" و المفروض انهم جابوا معلوماتى من موقع مشهور للتوظيف "Bayt.com" و قعدوا يستفسروا شويه على الخبرة اللى مكتوبه فى السي في بتاعتي .. وبعدها عرضوا عليا بوزشن هو نفسه اللى انا عليه هنا فى شركتى .. الكلام ده فى شركة مقاولات و موجود اسمها و الموقع الرسمي لهم .. و بيعرضوا عليا هجرة لكندا انا و اسرتي لكلجارى.
    نيجي للمهم ..

• هما ليه يروحوا لواحد مش مهتم اصلا بالهجره و يسألوه إذا حابب يهاجر .. انا مقتنع ان الموضوع مش خبرات لأن أنا الـ CV بتاعتي ممكن جدا يلاقي زيها بسهوله في كندا او بين الناس اللى بتقدم كل يوم ع الهجره.
    • كمان انا معلوماتى ان الواحد لما عمره يكبر .. فرصه بتقل فى الهجرة .. انا هروح اخد واحد يشتغل لى 10 و لا 15 سنة و بعدين اقعد اصرف عليه هو عيلته .. مش منطق.
    • كمان انا اتسألت فى البداية إذا كنت حاولت قبل كده اقدم ع الهجرة لكندا و انا جاوبت "لا" و غلبا ممكن يكون بيتأكده ان ده زبون و لا واحد مذاكر هيقفش الموضوع بسهوله, مش عارف ده حس عالى بنظرية المؤامرة و لا ايه.

انا توقعاتي ان الموضوع نصب فى نصب بس قولت أسأل يمكن النوع ده من النصب منتشر بس انا اللى معملتش update

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    محتاج مشورة ضرورية يا جماعة فى موضوع الهجرة دليلك إلى الهجرة لكندا Zonfol 1 1501 28th November 2020 08:34 AM
    Al Matareed Mobile App الكمبيوتر والإنترنت حشيش 1 3249 19th April 2019 07:40 AM
    حلا قائد مدفعية المطاريد ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة قائد مدفعيه المطاريد 57 5591 2nd December 2010 05:08 AM
    يا جماعه اخوكم مزنوء الكمبيوتر والإنترنت alex man 3 1491 18th October 2010 07:29 AM
    كل دورى و انتم طيبين .. اتحاد الشرطه تعظيم سلام الشباب والرياضة قائد مدفعيه المطاريد 12 1451 17th May 2010 04:55 PM

قديم 30th November 2020, 05:02 AM Zonfol غير متواجد حالياً
    Zonfol
    Member

Zonfol is on a distinguished road

أنا : Zonfol

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قائد مدفعيه المطاريد
    صباح الخير يا مطاريد ..
    مقدمة طويلة سخيفة بس لازم اقولها علشان اكمل الصورة .. انا من اقدم الأعضاء اللى موجودين فى الجروب و كنت بشارك من مده فى موضوعات كتير إلا موضوعات الهجرة إلى كندا .. لأني عمري ما فكرت فى الموضوع نهائيا.
    أنا مهندس مصرى .. عمرى 39 سنة .. مقيم بالمملكة العربيه السعودية من فترة .. لم يخطر في بالى أبداً اني اقدم او أحاول فى موضوع الهجرة تماماً.
    أمس جالى تليفون من كندا من شركه اسمها "Canada staffing Solutions" و المفروض انهم جابوا معلوماتى من موقع مشهور للتوظيف "Bayt.com" و قعدوا يستفسروا شويه على الخبرة اللى مكتوبه فى السي في بتاعتي .. وبعدها عرضوا عليا بوزشن هو نفسه اللى انا عليه هنا فى شركتى .. الكلام ده فى شركة مقاولات و موجود اسمها و الموقع الرسمي لهم .. و بيعرضوا عليا هجرة لكندا انا و اسرتي لكلجارى.
    نيجي للمهم ..
    • هما ليه يروحوا لواحد مش مهتم اصلا بالهجره و يسألوه إذا حابب يهاجر .. انا مقتنع ان الموضوع مش خبرات لأن أنا الـ CV بتاعتي ممكن جدا يلاقي زيها بسهوله في كندا او بين الناس اللى بتقدم كل يوم ع الهجره.
    • كمان انا معلوماتى ان الواحد لما عمره يكبر .. فرصه بتقل فى الهجرة .. انا هروح اخد واحد يشتغل لى 10 و لا 15 سنة و بعدين اقعد اصرف عليه هو عيلته .. مش منطق.
    • كمان انا اتسألت فى البداية إذا كنت حاولت قبل كده اقدم ع الهجرة لكندا و انا جاوبت "لا" و غلبا ممكن يكون بيتأكده ان ده زبون و لا واحد مذاكر هيقفش الموضوع بسهوله, مش عارف ده حس عالى بنظرية المؤامرة و لا ايه.

انا توقعاتي ان الموضوع نصب فى نصب بس قولت أسأل يمكن النوع ده من النصب منتشر بس انا اللى معملتش update

إحساسك وشكوكك في محلهم. الموضوع بيكون نصب بهدف سرقة بيانات شخصية وبعدين الفلوس طبعا.