مقتل شاب على يد مخبرين في الإسكندرية - الصفحة 51 - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات
    Almatareed Mobile Version
    (الكاتـب : Admin ) (آخر مشاركة : Thomashib)
    المعادلة الكندية للصيادلة
    (الكاتـب : Batman ) (آخر مشاركة : LucasCen)
    حل مشكلة في ادراج مقاطع الفيديو
    (الكاتـب : يسر ) (آخر مشاركة : JamesCem)
    العملة الرقمية Tether ورمزها USDT
    (الكاتـب : حشيش ) (آخر مشاركة : JamesCem)

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > سياسة واقتصاد > شؤون مصر الداخلية

شؤون مصر الداخلية

مقتل شاب على يد مخبرين في الإسكندرية

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 13th June 2010, 06:57 PM سيدة مصر الاولى غير متواجد حالياً
    سيدة مصر الاولى
    Platinum Member

سيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond repute

أنا : سيدة مصر الاولى

في شهادة الخدمه العسكريه بتاعت خالد علشان
    ماحدش يعلق على كلمة درجة الاخلاق رديئه
    ولاد الناس في الجيش بيتبهدلوا
    اخر بهدله ومش بيبقوا عارفين يتعايشوا مع الاهانات وقلة الادب والشتيمه ..
    ولو اعترضوا بتبقى اخلاقهم رديئه

لكن
    البلطجيه والمسجلين خطر لو اضربوا على قفاهم بيقولوا للبهوات الظباط تاني
    يا باشا .. ودول درجة اخلاقهم عاليه قوي

قديم 13th June 2010, 07:02 PM Dr.Samo غير متواجد حالياً
    Dr.Samo
    Platinum Member

Dr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond repute

Dr.Samo's Flag is: Egypt

أنا : Dr.Samo

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيدة مصر الاولى
    في شهادة الخدمه العسكريه بتاعت خالد علشان
    ماحدش يعلق على كلمة درجة الاخلاق رديئه
    ولاد الناس في الجيش بيتبهدلوا
    اخر بهدله ومش بيبقوا عارفين يتعايشوا مع الاهانات وقلة الادب والشتيمه ..
    ولو اعترضوا بتبقى اخلاقهم رديئه

لكن
    البلطجيه والمسجلين خطر لو اضربوا على قفاهم بيقولوا للبهوات الظباط تاني
    يا باشا .. ودول درجة اخلاقهم عاليه قوي

يا أختى سيدة مصر الأولى ....على فكرة أنا كنت فى الجيش برضه
    وكانت خدمتى قدوة حسنة
    لكن انا معاكى ........بس الموضوع مش رديئة ولا جيدة .....
    الموضوع إن خالد خدم البلد سنتين و17 يوم فى حين إن بيان الداخلية الرسمى بيقول
    أنه متهرب من أداااء الخدمة العسكرية
    إيه الفجر ده .....فى كده ياربى ....عينى عينك

قديم 13th June 2010, 07:05 PM سيدة مصر الاولى غير متواجد حالياً
    سيدة مصر الاولى
    Platinum Member

سيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond reputeسيدة مصر الاولى has a reputation beyond repute

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامو المصرى
    يا أختى سيدة مصر الأولى ....على فكرة أنا كنت فى الجيش برضه
    وكانت خدمتى قدوة حسنة
    لكن انا معاكى ........بس الموضوع مش رديئة ولا جيدة .....
    الموضوع إن خالد خدم البلد سنتين و17 يوم فى حين إن بيان الداخلية الرسمى بيقول
    أنه متهرب من أداااء الخدمة العسكرية
    إيه الفجر ده .....فى كده ياربى ....عينى عينك

انا اسفة اوى انا نوهت انى بنقل من على صفحة خالد من على الفيس بوك يعنى دى مش ارائى انا و الله و مع ذلك انا بعتذر جدا
    و المهم فعلا انه ادى الخدمة العسكرية يعنى مش هربان زى ما قالوا

قديم 13th June 2010, 07:06 PM brain غير متواجد حالياً
    brain
    Brigadier General

brain has a reputation beyond reputebrain has a reputation beyond reputebrain has a reputation beyond reputebrain has a reputation beyond reputebrain has a reputation beyond reputebrain has a reputation beyond reputebrain has a reputation beyond reputebrain has a reputation beyond reputebrain has a reputation beyond reputebrain has a reputation beyond reputebrain has a reputation beyond repute

أنا : brain

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامو المصرى
    أيـــــــــــــــــــــــــــوان ....إبراهيم عيسى هيطلع كمان 10 دقايق إن شاء الله

هو الساعه كام ؟

قديم 13th June 2010, 07:08 PM سيدة مصر الاولى غير متواجد حالياً
    سيدة مصر الاولى
    Platinum Member

!For Medical Professionals Only

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة brain
    هو الساعه كام ؟

الربنامج شغال دلوقتى بس انا فهمت ان حضرتك تقصد o t.v
    لكن القناة هى on.t.v
    و ابراهيم عيسى بعد 10 دقايق

قديم 13th June 2010, 07:08 PM nash غير متواجد حالياً
    nash
    Field Marshal

nash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond repute

أنا : nash

علشان نوصل طلعنا كوبري 6 أكتوبر طبعا أنا في الشوارع زيرو وأتورطنا في المرور وبين كل عربيه وعربيه عربيه أمن مركزي بشر مالهمش علاقه بالآدميه نهائي

الساعه واحده إلا ربع وصل ياسر من الجامعه صعب عليا ينزل معايا أصله يا حرام تعبان من السهر والمذاكرة ... أفتكرت في لحظتها أم خالد والله العظيم بكيت وحسيت بقلبها المحروق أصل إبنها مات موته بشعه بدون وجه حق طيب هي مستحمله إزاي وأنا مش مستحمله أقول لياسر تعالي معايا علشان يستريح وأصله ياعيني هلكان

حسيت أني أم تافهه

أتنيلت نزلت بعد ماجالي أبن خالي شاب من عمر ياسر نابغه في هندسه الكهربا الجامعه البريطانيه ماهو لازم برضه تعرفوا أن في شباب ورد وجميل رغم أن عنده وقفه إحتجاجيه في الجامعه علشان هايغيروا دكتور بدون وجه حق برضه ...

وبدأت رحله الهنا قعدنا ندخل ونلف في شوارع ويا ويله يا سواد ليله لو كانوا مجموعه شباب مع بعض .. مايحاولش يقف وإلا نهايته هاتكون سودا...

أنا قولتله دور يابني علي ركنه وبيني وبينك الموبيلات
    ماشاااااااااء الله شباب متحمس وبنات بعشر رجاله والأمور كانت نوعا ما هاديه وأنا بشوف إنطباع الوشوش وفجأة لقيت أبن خالي بيتصل فيا وبيقولي يا ناش بسرعه تعاليلي عند اول الشارع وفضل معايا يقولي امشي إزاي ماهو انا برضه برة مصر من زمان وأخري في ميدان التحرير أني بعدي عليها بالعربيه وماعرفش حته فيكي يا مصر غير روكسي ومصر الجديده ومدينه نصر طشاش

حسيت أني بستهبل ...طب هو أنا مصريه ؟؟ ولا مصريه متغربه وجت عاشت في مصر؟ طيب أنا أعرف أيه عن الناس هنا؟ الناس حسيتهم أيد واحده وأنا غريبه في وسطهم بجد حسيت بالقهر وحسيت أن البلد دي تستاهل حاجه أحسن من كده ...

شفت أمهات نازلين ببناتهم وواقفين مابيعملوش حاجه بس واقفين حسيت أنهم عايزين يعبروا عن مشاعرهم تجاة والده خالد ...

شوفت رجاله كبار في السن معرفش بأة صدفه ولا أيه بس برضه كانوا واقفين ...

وشوفت شباب والله بألف خير ودول اللي الأمل فيهم كبير ودول اللي هايعرفوا يعملوا حاجه

طبعا المتاريس ماليه الدنيا ... وصدقوني في حاله خوف وتحفز ....

عساكر الأمن المركزي أقل واحد فيهم طول الباب مافيش أي تعبير علي وشهم نهائي حافظين مش فاهمين طيب هما مش دول مصريين برضه ؟

فيه مجموعات كتيرة عارفه بعضها ومتفقين يتقابلوا ودول عملوا منظر جامد وفيه ناس جايه مع نفسها زيي وفيه ناس حسيتها مقهورة بجد ودول ربنا يوفقهم....

أنا روحت علشان بجد عايزة أقف قدام ربنا أقول أني عملت أي حاجه حتي لو كنت ساكته بس مافضلتش في البيت أتفرج وأقول يا حرام ... وعلشان كمان أتخيلت لو أبني بعد ألف مليون شر عليه وعلي ولادنا يارب حصل فيه كده ... كنت هاعمل أيه ؟؟

فيه وقفه إحتجاجيه يوم التلات الساعه 12 عند القبه ... بس لسه مش متأكده من التفاصيل

ياتري هاروح ولا الجو الحر هايمنعني ... أصلي للأسف من المصريين اللي أتغربوا وعاشوا علي التكييف والرفاهيه وفيه ناس بتنطحن كل يوم مانسمعش عنها حاجه

قديم 13th June 2010, 07:09 PM Dr.Samo غير متواجد حالياً
    Dr.Samo
    Platinum Member

Dr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond repute

Dr.Samo's Flag is: Egypt

أنا : Dr.Samo

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيدة مصر الاولى
    انا اسفة اوى انا نوهت انى بنقل من على صفحة خالد من على الفيس بوك يعنى دى مش ارائى انا و الله و مع ذلك انا بعتذر جدا
    و المهم فعلا انه ادى الخدمة العسكرية يعنى مش هربان زى ما قالوا

يا فندم ولا يهمك لا داعى للأعتذار
    أحنا أخوات ........بس حضرتك فكرتنى بأيام الجيش الجميلة
    تحياتى يا فندم

قديم 13th June 2010, 07:16 PM nash غير متواجد حالياً
    nash
    Field Marshal

nash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond repute

كل اللي سأل عليا ودعالي ربنا يكرمه ويخليه يارب .. بس فيه ناس أحسن مني مليون مرة ودول أتلموا في عربيات الأمن المركزي ...

والله حاجه تخلع القلب من مكانه ... حرام اللي بيحصل للشباب ده

عارفين .. جه في بالي العادلي والوزرا والحاشيه .. صدقوني هايعملوا المستحيل علشان يفضلوا في أماكنهم ويطلعوا منها علي مقابرهم عاجلا ياااارب ... لإنهم بجد أفتروا وعارفين أن لو حصل أي تغيير نهايتهم هاتكون سودا

قديم 13th June 2010, 07:18 PM ana_3enady غير متواجد حالياً
    ana_3enady
    Field Marshal

ana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond repute

ana_3enady's Flag is: Cape Verde

أنا : ana_3enady

دعوه لموضوعي

حمد لله على السلامة يا ناش

قديم 13th June 2010, 07:20 PM nash غير متواجد حالياً
    nash
    Field Marshal

الله يسلمك يا تامر