وفي عز الهيصة - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

 


BBC NEWS


    سويسرا شعب يقدس احترام الوقت
    (الكاتـب : حشيش ) (آخر مشاركة : ارسيسك)
    ♥♥♥♥ عمار يا كندا ♥♥♥♥
    (الكاتـب : Ehab Salem ) (آخر مشاركة : Hi bye)
    مطاريد الكويت
    (الكاتـب : Remon.soliman ) (آخر مشاركة : Omomarzizo)
    المشوار الى امريكا
    (الكاتـب : hanydlt ) (آخر مشاركة : mosayhim)
    المعادلة الكندية للصيادلة
    (الكاتـب : Batman ) (آخر مشاركة : Mohamed.j)

    قديم 4th May 2016, 05:09 PM محمد علي عامر غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 1
    Brigadier General
     





    محمد علي عامر has a reputation beyond reputeمحمد علي عامر has a reputation beyond reputeمحمد علي عامر has a reputation beyond reputeمحمد علي عامر has a reputation beyond reputeمحمد علي عامر has a reputation beyond reputeمحمد علي عامر has a reputation beyond reputeمحمد علي عامر has a reputation beyond reputeمحمد علي عامر has a reputation beyond reputeمحمد علي عامر has a reputation beyond reputeمحمد علي عامر has a reputation beyond reputeمحمد علي عامر has a reputation beyond repute

    :manqool: وفي عز الهيصة

    أنا : محمد علي عامر







    .



    وفي عز الهيصه والطبل والزمر بتاع الصحفيين اتسحبت زي الحراميه وقولت اشوف أخبار قضية ريجينى ايه .. لقيت النائب العام الطليانى عامل حديث مع جريدة ،، لاريبوبليكا ،، الايطاليه وبيقول استلمنا سجلات هاتفية ل 13 مسؤل مصري متهمين ... وبيقول البحث عن الحقيقة يعد أولوية لن يعفو عليها الزمن ابدا ... قولت تمام الطليان مش سكتين ومستمرين في الفشخ ..

    قولت اروح اشوف الدولار نزل قد ايه بعد ما الإمارات أعلنت منح مصر 2 مليار دولار وديعه في البنك المركزي و 2 مليار استثمارات ... لقيت الدولار داخل علي آل 12 جنيه . هارسووووووووح طب ايه السبب . لقيت خبر في جريدة الوطن بيقول صرح مصدر مسؤول في البنك المركزي أنه لم نتسلم ودائع دولاريه من الإمارات حتي الآن وبيقول كله كلام مش اكتر ..بصراحه اطمنت أن الدولار هيوصل لل 15 جنيه علي رمضان دون أي معوقات في فشخ المواطن ..

    قولت تمام سيبك من أم الدولار وتعالي نشوف مشكلة تسليم القمح بتاع المزارعين اللي كتبت عنها من يومين ..لقيت المزارعين بيعيطو ... في ايه يا خونا مالكم هي الحكومة لسه مصممة علي الحيازه .... قالولي لاء .. دا القمح في ناس مجهوله بتولعه وهو في سنبله في الأرض .. إزاي يعني . قالو في 150 فدان ولعو في الشرقيه والناس هناك بتلطم من خراب البيت .. قولتلهم خلاص ابقو ازرعو كنتالوب بعد كده بلاش وجع القلب ده وربنا يخلي ماما امريكا..

    قولت اروح اشوف القضاء الشامخ بتعنا لقيت محكمة النقض تبرئ أحمد نظيف في تهمة الكسب غير المشروع والحمد لله رب .. بس الأهم بقي أن محكمه تانيه حكمة علي الارهابيه سناء سيف بالحبس 6 شهور .. قولت الحمد لله ايون كده هي اكيد سناء دي اللي عندها 19 سنه سبب الخراب والدمار ده كله .. البت دي أساسا من العيال بتوع عيش حريه عداله اجتماعيه. تستاهل الحبس ..

    قولت والله ما فيه غير الهروب برا البلد الوسخه دي. لقيت في 30 مصري مقتولين في ليبيا وواحد مقتول في أمريكا وواحد في إنكلترا وواحد في إيطاليا ... قولت لا إله إلا الله احنا دمنا رخيص كده .. دعيت ربنا وقولت .. اللهم انصر الاسلام والمسلمين ... لقيت سعد الدين الهلالي بيقولي بلاش تدعي الدعاء ده عشان بحزن لما بسمعه لأنه بيسبب فرقه و عداء مع الآخرين ....قولته آومال اعمل ايه يا ولاد الوسخه نولع في نفسنا عشان ترتاحو ..

    قولتلي بقا الصحفيين عايزين ايه ..

    ‫#‏رحلتي_من_الثوره_الي_الألش‬
    ‫#‏مرار_طافح‬
    ‫#‏اللي_عايز_يشتم_يشتم_بس_في_سره‬



    زكي رستم




















































    .

     

    الموضوع الأصلي : وفي عز الهيصة     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : محمد علي عامر

     

     

    Booking.com

     
    رد مع اقتباس

    Booking.com

    Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    كل سنة وانت عرص يا بلحة المفسدون فى الأرض mahir baik 1 180 19th November 2016 08:41 AM
    خطة حركة غلابة للتحرك في القاهرة والجيزة... شؤون مصر الداخلية محمد علي عامر 4 182 10th November 2016 09:33 PM
    القوات الروسية في مصر تتدرب على اقتحام البيوت شؤون مصر الداخلية محمد علي عامر 0 157 21st October 2016 01:34 PM
    مصر بين السنغال وساحل العاج في ترتيب مؤشر... شؤون عربية ودولية محمد علي عامر 0 210 21st October 2016 04:19 AM
    اسرائيل تتولى المهام الأمنية في جزيرتي تيران... شؤون مصر الداخلية حشيش 1 250 18th October 2016 07:42 PM

    إضافة رد

    مواقع النشر (المفضلة)

    الكلمات الدلالية (Tags)
    الهيصة

    وفي عز الهيصة

    أدوات الموضوع
    انواع عرض الموضوع

    الانتقال السريع


    Almatareed is an Arabic discussion forum with a special interest in travel, study and immigration to Canada, USA, Australia and New Zealand Logo

    IP




    Powered by vBulletin® Version 3.8.8
    .Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd
    (جميع الأراء والمواضيع المنشورة تعبِّر عن رأي صاحبها وليس بالضرورة عن رأي إدارة منتديات المطاريد)

    منتديات المطاريد   Follow us on Google   موقع الأحمد   لشراء مساحة إعلانية بالمطاريد  

    تنبيه هام

     يمنع منعاً باتاً نشر أى موضوعات أو مشاركات على صفحات منتديات المطاريد تحتوى على إنتهاك لحقوق الملكية الفكرية للآخرين أو نشر برامج محمية بحكم القانون ونرجو من الجميع التواصل مع إدارة المنتدى للتبليغ عن تلك الموضوعات والمشاركات إن وجدت من خلال البريد الالكترونى التالى almatareedorg@gmail.com وسوف يتم حذف الموضوعات والمشاركات المخالفة تباعاً.

      كذلك تحذر إدارة المنتدى من أى تعاقدات مالية أو تجارية تتم بين الأعضاء وتخلى مسؤوليتها بالكامل من أى عواقب قد تنجم عنها وتنبه إلى عدم جواز نشر أى مواد تتضمن إعلانات تجارية أو الترويج لمواقع عربية أو أجنبية بدون الحصول على إذن مسبق من إدارة المنتدى كما ورد بقواعد المشاركة.

     إن مشرفي وإداريي منتديات المطاريد بالرغم من محاولتهم المستمرة منع جميع المخالفات إلا أنه ليس بوسعهم إستعراض جميع المشاركات المدرجة ولا يتحمل المنتدى أي مسؤولية قانونية عن محتوى تلك المشاركات وإن وجدت اى مخالفات يُرجى التواصل مع ادارة الموقع لإتخاذ اللازم إما بالتبليغ عن مشاركة مخالفة أو بالتراسل مع الإدارة عن طريق البريد الالكترونى التالى webmaster@almatareed.org