منتديات المطاريد - عرض مشاركة واحدة - التقديم لأستراليا (العاملين المهرة)
قديم 25th October 2010, 09:50 PM Dr. Ahmad غير متواجد حالياً
Senior Member

Dr. Ahmad has a reputation beyond reputeDr. Ahmad has a reputation beyond reputeDr. Ahmad has a reputation beyond reputeDr. Ahmad has a reputation beyond reputeDr. Ahmad has a reputation beyond reputeDr. Ahmad has a reputation beyond reputeDr. Ahmad has a reputation beyond reputeDr. Ahmad has a reputation beyond reputeDr. Ahmad has a reputation beyond reputeDr. Ahmad has a reputation beyond reputeDr. Ahmad has a reputation beyond repute

ausflag التقديم لأستراليا (العاملين المهرة)

أنا : Dr. Ahmad

بسم الله الرحمن الرحيم

انا حبيت استفهم . ليه التوبيك ده مش نشيط زي بتاع كندا؟؟؟

انا هحاول اشترك ببعض المعلومات اللي عندي عن الهجرة لاستراليا ممكن حد يستفيد منها.

اولا الهجرة لاستراليا فيها ميزة أو عيب لدى بعض الناس وهي انك نش هتقدر تقدم ابليكاشن من غير ما تعادل الشهادة بتاعتك. الميزة في كده انك بتكون جاهز للعمل في مجالك على طول من غير تعب وعناء.
الميزة التانية هي ارتفاع المرتبات بشكل غريب بس للاسف ضرايب عالية جدا.
الميزة التالتة هي الجو المناسب للمصريين.
واهم عيب فيها انها بعييييييييييييد

الموضوع الأصلي : التقديم لأستراليا (العاملين المهرة)     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : Dr. Ahmad

Latest Threads By This Member
Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
حقيقة اعتراف أبو الفتوح بدولة اسرائيل إنتخابات الرئاسة تووت 1 806 1st May 2012 03:38 AM
أنا وأنتم ....وتورونتو مقاطعات كندا mazen taha 1021 248704 18th September 2011 12:40 AM
فيديو يحمل احد معاني الديموقراطية...الحرية شؤون إسلامية Dr. Ahmad 2 1220 31st August 2011 01:05 AM
محبي مصر مناقشات وحوارات جادة Dr. Ahmad 7 1389 11th November 2010 01:15 PM
الاعلام بتاعنا موضوعات عامة ... موضوعات خفيفة ... منوعات Dr. Ahmad 0 767 4th November 2010 12:16 AM