منتديات المطاريد - عرض مشاركة واحدة - مطاريد اجمع هنا بالخطوة السريعة ....مافيناش من زعل !!!
قديم 27th August 2008, 11:01 PM امانى غير متواجد حالياً
امانى
Silver Member

امانى is a splendid one to beholdامانى is a splendid one to beholdامانى is a splendid one to beholdامانى is a splendid one to beholdامانى is a splendid one to beholdامانى is a splendid one to beholdامانى is a splendid one to behold

أنا : امانى

والله يا بدرية كأنك بتقرى افكارنا انا لسة انا وجلاكسى كنا بنتكلم بخصوص باقى المواضيع . هو فعلا لازم يكون عندنا اهتمام بالشارع المصرى علشان نكون متابعين للاحداث اللى بتجرى حوالينا مفيش مانع جنب الفكاهة والمواضيع الخفيفة يكون هناك مواضيع جادة تناقش القضايا اللى احنا عايشنها والحمد لله انا شايفة اننا كلنا اعضاء ملمين بكل ما يجرى حولنا واكيد هنلاقى من القضايا والمواضيع ما نتكلم عنها. كمان فى نقطة عايزة اتكلم فيها لو حد دخل وقرأ اى موضوع جاد لازم يكون له رأى فيه حتى لو كان الرأى صغيريعنى لازم يعبر عن رأيه لكاتب الموضوع علشان هو كمان يحس ان حد بيقراله وميملش او يبتعد عن المواضيع الجادة . كلنا بنحب المنتدى علشان كدة لازم نحب بعض ونتكاتف من اجل النهوض بيه ونجاحه يكون من نجاحنا احنا فى الترابط الاسرى بيننا
بضم ايدى لايدك يا بدارة وموافقة على دعوتك