منتديات المطاريد - عرض مشاركة واحدة - احتفالية العام الاول لمنتدانا المطاريدي
قديم 10th July 2009, 01:55 AM نانا غير متواجد حالياً
نانا
Platinum Member

نانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond repute

نانا's Flag is: Egypt

أنا : نانا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كل عام وكل أعضاء ومشرفين المنتدى بألف خير وعقبال كمان 100 سنة نحتفل مع جميع الأعضاء وأعضاء جدد إن شاء الله
بجد انا عارفة اني قصرت كتيييييير اوي في المنتدى لكن لظروف خارجة عن إرادتي
لكن حقيقي لما بتتاح ليا الفرصة بدخل مش بحس بأي غربة بين الأعضاء هنا
لذلك أحب اعبر عن مدى فرحتي اني قضيت وقت لطيف اوي وانا بتصفح هنا في المنتدى وبقرأ كتير من مواضيع ومشاركات جميلة لأعضاء جمال هنا في السنة دي

نفسي اقدم اي حاجة للمنتدى
والدكتور حسام كان بيقول عايزين نقدم أي حاجة في الإحتفالية بالمنتدى
انا عندي اقتراح احب اطرحه لو ينفع بعد طبعا طرح عدة اقتراحات من الأعضاء ونشوف اجمل اقتراح

انا بقترح لو اننا
1 ننسى الخلافات كلها مع بعض ونعلن عن بداية صفحة جديدة مع كل صاحبي خلاف ( وده شيء اعتقد اني لايجب ان ادرجه من ضمن الاقتراحات)
2 بمناسبة دخول عام جديد نضيف باب جديد للمنتدى وانا في اعتقاي الشخصي يا ريت لو باب يخص (علم النفس) وعرض لمشاكل وحلول واختبارات نفسية
3 كل عضو يلقى كلمة لو كانت بيت شعر او غيره للمنتدى او لأعضاءه ( مثلا بيت شعر لاقي انه شايفه في المنتدى ويحب يقوله او اي حاجة مفضلة عنده يحب يقولها في الإحتفالية دي)
4 طبعا عرض مجهود المشرفين والأعضاء اللي كان ليهم دور هنا في المنتدى وده تقريبا عرض قدمه الأستاذ حشيش

ارجو تكون الإقراحات عجبتكم
ياريت يكون فيه اقتراحات تانية من الأعضاء عشان انا مش عارفة افكر في ايه تاني واكيد لو جات في دماغي فكرة هطرحها واهو ادامنا الفرصة طويلة ان شاء الله لحد يوم 1 اغسطس بإذن الله