منتديات المطاريد - عرض مشاركة واحدة - دعوه عامه ل مظاهرات 26/07 في لندن
قديم 25th July 2014, 10:38 PM عالي مستواها غير متواجد حالياً
Golden Member

عالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond reputeعالي مستواها has a reputation beyond repute

افتراضي دعوه عامه ل مظاهرات 26/07 في لندن

أنا : عالي مستواها

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الدعوه

مش ليكو طبعا

مش عارفه ابدا منين وانا حاسه كده اني بكلم ناس غير موجوده في الدنيا مش عارفه
العيب منهم ولا منتدى ده اللي عامل فيها كندي
المهم
زوار واعضاء المنتدى
من انجلاند وخصوصا من لندن
بعد اللي حصل ونجاح ال demonstration يوم السبت 19/7

وانا ما رحتش صراحه عارفه قدر نفسي كويس مقدرش اتحمل زحمه والشمس وصايمه وفي عز الظهر كمان الشيطان وسوس لي ماترميش نفسك في التهلكة والدعم ليه الف طريقه وللاسف سمعت منه
بعدها بكام يوم اتصل فيني واحد من المنظمين المظاهرات زميلي من ايام الجامعه اسباني بس بيحب غزه وشعبها وزارها مرتين قال لي تعالي الاسبوع الجايه0بصراحه فضيحه اختشيت على دمي بقى هو اللي يعزمني وانا اللي كنت مجنناهم ايام الجامعه بدعم ضحايا اسرائيل
المهم
عايزاكو تنزلو بكره كمان 26/7 امام سفاره الاسرائيليه في 2 Palace Green
London
W8 4QB
اقرب تيوب هو high street kensington
وكمان في medical aid for palestinians
منظمه مستقله ودوليه وبتساعد الفلسطينين
وبتقدم لهم الادويه

التبرعات بمسج 70070 ب 10 باون
او
cheque to
medical aid for palestinians
33a islington park street
freepost nd6445
london. n1 1br

معلش بقى قلت اجيب معايا المطاريد الانجليزين ده لو في يعني
اصلي بشك في وجودكم

والجو هيبقى لطيف بكره

الموضوع الأصلي : دعوه عامه ل مظاهرات 26/07 في لندن     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : عالي مستواها

Latest Threads By This Member
Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
هابي بيرث داي دكتور يحيى ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة زحل 1 1296 18th December 2015 10:28 PM
اضرار شرب القهوه شؤون المرأة رشا هاني 16 5483 13th December 2015 07:53 PM
طرد سعودي من مطعم مصري موضوعات عامة ... موضوعات خفيفة ... منوعات NazeeH 4 2906 15th May 2015 02:05 PM
تنظيف البيت يحمي من السرطان أخبار علمية Matrix 2 1269 12th May 2015 05:01 PM
متسول مصري رصيده 3.5 مليون جنيه وعمارتان موضوعات عامة ... موضوعات خفيفة ... منوعات adam abraham 11 1606 10th May 2015 04:58 PM