منتديات المطاريد - عرض مشاركة واحدة - يحيا العك ... مقارنة بين قضية اتش طلعت مصطفى & قاتل هبة و نادين !!!
قديم 5th October 2010, 05:51 AM Dr.Samo غير متواجد حالياً
Dr.Samo
Platinum Member

Dr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond repute

Dr.Samo's Flag is: Egypt

أنا : Dr.Samo

!For Medical Professionals Only

اقتباس
مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة doctor farouk
هو السؤال اللي بيطرح نفسه

وهذا السؤال هو الدليل علي ان في حاجه غلط

ليه 15 سنه حبس
هل هو قاتل فيعدم او برئ فيترك
ايه 15 سنه ديه انا مش فاهمها
عقاب عشان ايه بالظبط

أقول لحضرتك ليه يا ددكتور وربنا يسترها معانا
علشان العمليه مشيه بنظرية هانى رمزى فى عايز حقى تاتا تاتا
الأول خد إعدام (لأن الموضوع مفضوح وداخل فيه شرطة دبى وكله مثبت والسكرى ابن العفريته كان مسجل للراجل على الموبيل الله يخرب الموبيل دا اللى كشف ناس كتير )
قوم ايه الراجل دا شريك مين .....الشريك الشريك الأول فى كل المشاركات اللى موجوده فى اى شركة كبيرة .....يقله يرضيك ياباشا كدا ....يقوله لا طبعا مستحيل بس انت ظبط نفسك وإلا احنا نبقى دولة مؤسسات .....يقله بس شركة فى مدينتى كتير يا باشا ....يقله طيب شوف اللى هيجرالك
أول مره قاضى مايعرفش أبوه .....الراجل قتل والتانى محرض إعدام وش
لا ومش كدا بس ....دا حكم ان ارض مدينتى دى مسروقة وهترجع للدوله تانى
عمنا اتش اتأكد انه كان اهبل لما قال انه هيعرف يظبط الأمور ومايعرفش ان اللعبة وخيوطها فى ايد الأس نمرة 2
قال انا جاهز يا باشا شوف عايز تشارك بأيه وانا جاهز .....بس هطلعونى منها ازاى دى ياولاد اللذين .....دانا واخد إعدام ادام أمة لا إله إلا الله ......والرد جه ......مالكش دعوة ياض .....
1- الأعلام أشتغل ....دا هيدفع الدية وبكدا يبقى خد براءة .
2- علماء دين يظهرو ....كويس اللى موتها دى كانت بنت 60 × 70
3- التسجيلات مضروبة
4- الدم مش بتاع السكرى .....أى كلام
أما مدينتى ....فالراجل اللى حكم الحكم تتقلب بيه العربية ويتكل على الله (أمريكانى أمريكانى يعنى)
وبعدين بعد الحكم الحكومة تشكل لجنة فى يومين (يومين ...يا خبر دا أحنا أجدع من امريكا والأتحاد الأوروبى ) وتحل الموضوع .....يومين والبلد فيها ناس ماتشربش ميه نضيفة بقالها 10 سنين ولا حد معبرها ..........يومين وجميع السلع الأساسية بتولع .....ولا حياة لمن تنادى
وبعدين قالهم ايه هوا انا هافضل قاعد كدا ....هوا انا مش دفع المعلوم
قالوله الصبر ....
وقبل ما الدفاع يترافع اساسا اتلب 15 سنه ....بس ايه لسة فيه نقض تانى
علشان الدفاع يترافع المره دى بقى
فلما ياخد الخمس سنين تبقى محبوكة
والنقض التانى هيكون كمان تسع شهور ....يكون عمنا أتش خلص 5 سنين سجن
يقلك حكمت المحكمة بخمس سنين .....يطلع بعد شهرين تلاتة .....ويسجد على الأرض
ويقلك كنت بأم الصلاه فى الجامع بتاع السجن ...وانا تبت خلاص .....والناس هتنسى
وفعلا الناس هتنسى .....ولو منسيوش هيحصل أيه ....يدوروا على اتخن حيطة فى مصر ويضربوا راسهم فيها .......
الله يخرب بيت اللى بيحبة وهو من جواه بيحبة ....وفى واحد جنب منه بيكرهه