منتديات المطاريد - عرض مشاركة واحدة - إلحقوا يا ( هو آسف يا ريس)
قديم 13th January 2012, 03:39 PM شينكاوي غير متواجد حالياً
شينكاوي
Platinum Member

شينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond repute

أنا : شينكاوي

انا هنا هختلف معكي بشدة وبشدة وبشدة وبشدة متستغربيش !! احنا لو بنتكلم عن دولة حقيقية يكون العدل فيها مكون رئيسي يبقي منتكلمش عن سلخ ارجلهم وقطع اعناقهم لكن احنا نحاكمهم لو ارتكبوا جرائم غير كدا الواحد مننا يعصر علي نفسه لمونة او ينط جوا برميل من اللي عند بتوع المخلل ويقول انا مع حرية الرأي , فكرة اننا نطبق قانون يمنع التعرض بالثورة بيفكرني بقوانين معاداة السامية , في عائلات كتير فيها الثورجية وفيها المناهضين للثورة كل حسب الكورة اللي فوق جسمه اللي اسمها دماغ فمش معقول نقول للثورجي ادبح اخوك او ابوك علشان هو ضد الثورة فكرياً , احنا اسفين يا كلب فيهم المستفيد ودول لازم يتحاسبوا ونشوف مدي قانونية الاستفادة وفيهم بتوع " يوه دا راجل كبير في السن " التانين دول لازم نتحمل وجودهم مع محاولة اقناعهم لو مقتنعوش يبقي نسيبهم يموتوا بفكرهم اللي اكيد بعد سنة ولا اتنين هيموت كمان , علي فكرة الواد الصغير اسمه الحقيقي معااذ بس احنا بندلعه بالقعقاع وزيزو