منتديات المطاريد - عرض مشاركة واحدة - المستشار المجاني.....الهجرة فيدرالي
قديم 16th May 2010, 08:22 PM ehabtaher غير متواجد حالياً
ehabtaher
Golden Member

ehabtaher is a name known to allehabtaher is a name known to allehabtaher is a name known to allehabtaher is a name known to allehabtaher is a name known to allehabtaher is a name known to all

أنا : ehabtaher

ايوه كده
اخيرا دخلت برجلك اليمين
مش عارف ليه اتاخرت كده

بعد ما مدام سميه حجزت كل المغارات البحرى

عموما ملحوقه مكتب المستشار مش عايز مغاره على النيل كفايه يكون فيه تليفون وفاكس

.......................

شوف يا سيدى انا بعت للندن اسالهم يبعتولى خطاب لعمل الفيش السعودى

اوم ايه يا سيدى

راحو باعين الرد اللى تحت ده وبيقول دونن عن العالم كلها السعوديه مش بنحتاج منها الفيش الا فى المرحله الاخرانيه
Dear Madam / Sir,

This is in response to your enquiry.

Unlike for police certificates from other countries, we only request police certificates from Saudi Arabia during the final stages of the processing of your application. Please wait until we specifically request that you submit a police certificate from Saudi Arabia. With our request, we will enclose a police certificate request letter that you can submit to the Saudi Arabian authorities to apply for the police certificate. This is not required from you at this time.

Please submit all other ********s requested.

Yours sincerely,

Client Service Unit

Immigration and Medical Services Division | Direction de l'immigration et des services médicaux
Canadian High Commission | Haut-commissariat du Canada
38 Grosvenor Street
London, W1K 4AA | Londres, W1K 4AA
United Kingdom | Royaume-Uni

السؤال
هل معنى كده اننى ابعت الورق على لندن من غير الفيش السعودى

طيب ايه رايك استعبط ومابعتش الفيش المصرى برده واقول لهم فى المرحله الاخرانيه ابقى ابعت الاتنين مع بعض

يعنى اكيد لما انزل اجازه اقدر اعمل الفيش المصرى بسهوله بدل السفاره ووجع الدماغ خصوصا اننى على بعد 400 كيلو من السفاره

الحاجه التانيه
افرض اننى بدل مانزل اجازه ... نزلت نهائى ايه مصير الفيش السعودى
ابعتلهم تانى (بعدين يعنى مش دلوقت ) علشان يبعتولى الجواب قبل مانزل من السعوديه نهائى
والا السفاره ممكن تعمل الحركه دى

انا الورق كله جاهز وفاضل احوش البروف اوف فند والفيش