منتديات المطاريد - عرض مشاركة واحدة - اللي حضر جلسة مقاطعة نيوبرونزويك يجمع هنا.
قديم 27th June 2016, 03:19 PM shaikh_tamer غير متواجد حالياً
shaikh_tamer
Member

shaikh_tamer has a reputation beyond reputeshaikh_tamer has a reputation beyond reputeshaikh_tamer has a reputation beyond reputeshaikh_tamer has a reputation beyond reputeshaikh_tamer has a reputation beyond reputeshaikh_tamer has a reputation beyond reputeshaikh_tamer has a reputation beyond reputeshaikh_tamer has a reputation beyond reputeshaikh_tamer has a reputation beyond reputeshaikh_tamer has a reputation beyond reputeshaikh_tamer has a reputation beyond repute

أنا : shaikh_tamer

!For Medical Professionals Only

اقتباس
مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mody
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اولا الف مبروك و ربنا يوفقك و يكملك على خير ان شاء الله
تانيا انا قدمت امبارح على محاضرة ابوظبي بس ب نوك مدير صيدلية لان نوك صيدلي ممنوع من التقديم
هوا صحيح انا مش مأمل نهائي على الموضوع ده
بس انا هعمل الي عليا و الباقي على ربنا
كان عندي كام استفسار لو حضرتك تساعدني
في الاول هما بعد المحاضرة بيقابلو كل الناس و لا الي ورقه جاهز بس و لا الي هما بيختاروه حسب النوك؟
و بعدين هل نيوبرونزويك مرتبطة بالاكسبريس انتري؟
يعني أنا عندي فايل على الاكسبريس انتري بنوك صيدلي و انا مقدم في المحاضرة بنوك تاني فهل لازم اعمل فايل اكسبريس جديد بالنوك التاني و لا ايه؟

موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

الله يبارك فيك يا مودي و ان شاء الله قريبا جدا ربنا حيكرمك و حنتجمع هناك.
اللي انت عملته ده عين العقل و زي الفل والله.
موضوع المقابلة ليس له اي قيمة لان الشروط واضحة و هي حضور المحاضرة مش حضور المقابلة اللي بعد المحاضرة, فلو محدش قابلك ميهمكش لانهم هما الخسرانين
المقابلة ديه استرشادية مش مؤثرة, و كل الحكاية بيقول للناس اللي هو شايفهم اكثر حظا ازاي يقدموا و يكملوا الطريق ازاي.
اخر حاجة موضوع الملف علي الاسبريس انتري ده مش مهم دلوقتي خالص, ممكن اوي تعمل الملف بعد لما يجيلك الترشيح بالفعل, حتلاقيهم بعتلوك اميل بيقولوا ليك لو سمحت هات رقم الاكسبريس انتري بتاعك و ساعتها ابقي اعمل فايل تاني بالوظيفة الجديدة.
بالتوفيق