منتديات المطاريد - عرض مشاركة واحدة - طب الاسنان في كندا
قديم 1st June 2010, 01:27 PM مصطفى غير متواجد حالياً
مصطفى
Junior Member

مصطفى is on a distinguished road

أنا : مصطفى

اقتباس
مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Moe

مفيش حاجة سهلة يا طيب...القصه بقت اسهل كده ...زيد غير عبيد يا دوك...أنا شخصيا مش حموت لو مااشتغلتش في المهنة دي لاني عندي طموح وأحلام بعيده من المجال...و الجزء المتعلق بالربا.. من ترك شيء لله لازم يتعوض افضل منه ...والله حصلي وربنا فتحلي باب
تاني وسهلي امري فيه..

فتوكل علي الله وادخل الامتحانات طالما مش حابب اي مجال تاني و لو قريب...ركز فيه وربنا حيفتح لك ابواب إن شاء الله
وربنا يكتبلك كل الخير

سبحان الله..
اليوم بعد ما قريت التعليق اللي حضرتك كاتبه قلت خلاص سيبني من طب الاسنان وقعدت افكر في الحلول البديله ،بس بصراحه معرفتش اوصل لحاجه و خصوصا انو كندا عمله زي الكتاب المقفول بالنسبالي .اي نعم انو في ناس كثيره كتبت في كل حاجه عن كندا لكن حتت معادله شهاده طب الاسنان او اي حاجه قريبه منها فضلت مجهوله على الاقل بالنسبه لي..
و عشان كده استسمحك يا فندم انك تكمل جميلك و تقولي ازاكر ايه وخصوصا انك قريب من الناس اللي تبحث عن المعادله..ديه حاجه .والحاجه التانيه يا ريت تنورني عن الحاجات القريبه من طب الاسنان اللي حضرتك ذكرتها...
واخيرا يا دكتور محمد انا متاكد ان ربنا حيفتحها عليك مش عشان كتير من الناس بتدعيلك عن كل معلومه يستفادوا منها بس ،عشان كمان انت انسان طيب