منتديات المطاريد - عرض مشاركة واحدة - قبل ما تفكر تهاجر.......عايز تهاجر ليه؟؟؟احسبها صح تعيشها صح
قديم 24th March 2010, 09:31 PM Raouf غير متواجد حالياً
Raouf
Platinum Member

Raouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond reputeRaouf has a reputation beyond repute

Raouf's Flag is: Canada

أنا : Raouf

انا عايز اهاجر علشان ماشوفش امين شرطة بيغلس على سواق غلبان نفسه يروح لاولاده علشان هو ليه سلطة عليه . علشان ماشوفش شباب انا اعرف امكانيتهم العقلية كويس و هما مش لاقيين حتى يتجوزوا . علشان مايوقفنيش ضابط و انا راجع باليل للبيت لزوجتى و مينجندنيش من ظرفه غير لما يعرف انى دكتور ( المفترض محترم ) و اقعد طول الليل افكر لو حد تانى او لو والدى كان ممكن يضايقه قد ايه .
انا مش عايز فلوس و على رأى اختى ( شوية ورق ملون )
. علشان نفسى ولو مرة واحدة بس فى حياتى احس بالامان و انىمش خايف من المستقبل
علشان مسمعش واحد فى مجلس الشعب طالع يقول ان البلد اقتصادها فى الطالع و ابص حواليا على الناس واحس انه مش بيجى البلد غير زيارات .
( انا عايش فى الخليج ) علشان بجد احس انى بنى ادم مش واحد كل قيمته انه يشتغل ويجيب فلوس ولما نزهق منه نرجعه بلده و نفكه بتلاتة .
الخلاصة
علشان عايز انام و احلم بمستقبل لاولادى
وانا كل الى شايفه دلوقتى ......................................... كوابيس