منتديات المطاريد - عرض مشاركة واحدة - القرد لازم يرجع
قديم 25th September 2008, 01:26 AM النجم الثاقب غير متواجد حالياً
Golden Member

النجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond repute

افتراضي القرد لازم يرجع

أنا : النجم الثاقب

السلام عليكم

الفيس بوك بيعرضلك فى الصفحة الرئيسية اللى بتشوفها انت و اصدقائك بس أخر آخبارهم و مين بعت لمين و فلان اشترك فى جروب علان .. و كدهوت

المهم لقيت واحد صاحبى اشترك فى جروب بيطالب بارجاع القرد اللى بيتكلم بطل اعلانات شركة المحمول لمصر .. الجروب ده عامل حمله بيطالب فيها بكده .. عادى الموضوع هزار .. المهم قلت انقلكم الخبر عشان تضحكوا شوية .. لكن صفحة الجروب محفظتهاش عندى .. دخلت كتبت فى السيرش اللى فى الفيس بوك كلمة ( القرد ) .. لقيت حوالى 19 جروب بيتكلموا فى نفس الموضوع و بيطالبوا بنفس الطلب

بصراحة انا ادايقت .. جزء من الضيق كان بسبب هيافة الموضوع .. لكن النسبة الاكبر من الضيق كانت بسبب احساسى اننا مش ايد واحده ( بغض النظر عن موضوع القرد ) .. كمان كل واحد عايز يعمل جروب لأى غرض اول ما تتطلع الفكرة فى دماغه هوب .. يقوم يعمل جروب .. نفس الموضوع بيحصل فى المنتديات أى حد عايز يسال سؤال مبيتعبش نفسه و يعمل بحث يمكن يلاقى الاجابة من غير ما يفتح موضوع جديد .. بيستسهل و هوب يروح فاتح موضوع جديد .

معلش انا كبرت الموضوع .. بس كان نفسى افضفض معاكم .

يلا بقى كلنا نشارك فى الحملة

الموضوع الأصلي : القرد لازم يرجع     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : النجم الثاقب

Latest Threads By This Member
Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
العبـــاسيـــة .... فيتو العسكري أم فضيحة... منقوووووووووووولات دكتور مهندس جمال الشربيني 2 1512 10th May 2012 06:25 AM
الظواهري رداعلى سؤال (لماذا لا نقوم بالتصعيد؟)،... منقوووووووووووولات abo_hammad 1 1275 3rd May 2012 11:12 PM
تدريب صيفي لطلبة الجامعات في أوراسكوم خدمات عامة النجم الثاقب 0 19289 26th April 2012 11:04 AM
لا تقولي عمرو مصطفى ولا توفيق عكاشة. صحافة ... إعلام ... سينما ومسرح النجم الثاقب 0 1279 17th October 2011 07:44 PM
غرامة خمسمائة جنيه للمتخلف عن الإدلاء بصوته فى... إنتخابات الرئاسة النجم الثاقب 11 2696 8th October 2011 10:00 PM