إفتتاح باب جديد بعنوان (ذكريات الطفولة) - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > المرأة والأسرة والطفل > الأسرة والطفل > ذكريات الطفولة

ذكريات الطفولة فكرة: د/ يحيى الشاعر

ذكريات الطفولة

إفتتاح باب جديد بعنوان (ذكريات الطفولة)

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 27th April 2011, 10:33 PM Admin غير متواجد حالياً
    Admin

Admin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond repute

Almatareed إفتتاح باب جديد بعنوان (ذكريات الطفولة)

أنا : Admin

بسم الله الرحمن الرحيم

الإخوة والأخوات أعضاء المنتدى الكرام

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

على بركة الله نبدأ هذا الباب الجديد والذى يحمل عنوان (ذكريات الطفولة) المأخوذ عن إقتراح للزميل الفاضل د/ يحيى الشاعر والذى نتقدم له بخالص الشكر والتقدير على الفكرة القيمة ... الهدف من الباب الجديد هو سرد ذكرياتنا عن أيام الطفولة الجميلة وأثرها فى تشكيل شخصياتنا لاحقاً ... أطيب تمنياتى بالتوفيق والنجاح للباب الجديد ... شكراً لكم

الموضوع الأصلي : إفتتاح باب جديد بعنوان (ذكريات الطفولة)     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : Admin

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    إفتتاح باب Jobs in Europe Jobs in Europe Admin 0 178 19th December 2023 09:48 PM
    إفتتاح باب (غزة العزة) تحية للمقاومة الفلسطينية... غزة العزة حشيش 4 734 4th December 2023 07:02 PM
    إفتتاح باب الهجرة بالفيديو الهجرة بالفيديو حشيش 5 11927 10th July 2017 11:29 PM
    يمكنكم الآن إضافة خرائط جوجل لمداخلاتكم إقتراحات ... مشاكل تقنية kellytot 13 18619 17th April 2017 02:40 AM
    حل مشكلة التراسل بين الأعضاء على الخاص إقتراحات ... مشاكل تقنية Admin 0 15356 31st December 2016 06:46 PM

قديم 27th April 2011, 10:58 PM ana_3enady غير متواجد حالياً
    ana_3enady
    Field Marshal

ana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond repute

ana_3enady's Flag is: Cape Verde

أنا : ana_3enady

دعوه لموضوعي

مشكور
    مشكور مشكور
    مشكور مشكور مشكور
    مشكور مشكور مشكور مشكور
    مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور
    مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور
    مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مكشور
    مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مكشور مشكور
    مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مكشور مشكور مشكور
    مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مكشور مشكور مشكور مشكور
    مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مكشور مشكور مشكور مكشور مشكور
    مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مكشور مشكور مشكور مكشور مشكور مشكور
    مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مكشور مشكور مشكور مكشور مشكور مشكور
    مشكور شمكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور
    مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مكشور مشكور مشكور مكشور مكشور
    مشكور مشكور مشكورمشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور
    مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مكشور مشكور مشكور
    مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مكشور مشكور
    مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور مكشور
    مشكور مشكور مشكور مشكور مشكور
    مشكور مشكور مشكور مشكور
    مشكور مشكور مشكور
    مشكور مشكور
    مشكور

كالعادة .. ملطوشة من بروف

قديم 28th April 2011, 12:52 PM only you غير متواجد حالياً
    only you
    Field Marshal

only you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond repute

only you's Flag is: Egypt

أنا : only you

مبروك الباب الجديد وبالتوفيق

قديم 28th April 2011, 12:54 PM مودة غير متواجد حالياً
    مودة
    Colonel

مودة has a reputation beyond reputeمودة has a reputation beyond reputeمودة has a reputation beyond reputeمودة has a reputation beyond reputeمودة has a reputation beyond reputeمودة has a reputation beyond reputeمودة has a reputation beyond reputeمودة has a reputation beyond reputeمودة has a reputation beyond reputeمودة has a reputation beyond reputeمودة has a reputation beyond repute

مودة's Flag is: Egypt

أنا : مودة

دعوه لموضوعي

مبروووك
    وطبعا البداية من ذكريات الطفوله
    بس ابقوا جاهزوا مفارش بلاستيك
    افرشوها على الشيزولجنات
    ممكن حد يحب يعيد ذكريات طفولته ويعمل حاجه كده ولا كده

قديم 28th April 2011, 01:01 PM Dr.Samo غير متواجد حالياً
    Dr.Samo
    Platinum Member

Dr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond reputeDr.Samo has a reputation beyond repute

Dr.Samo's Flag is: Egypt

أنا : Dr.Samo

!For Medical Professionals Only

انا فاكر كان فيه موضوع حلو كدا كتبنا فيه ذكرياتنا أنا وليدو وزناتى ورؤوف ونهر ، كان فى فترة قبل الثورة ....حد فاكر الموضوع دا فين ينقله هنا ...........

قديم 28th April 2011, 02:46 PM د. يحي الشاعر غير متواجد حالياً
    د. يحي الشاعر
    شاهد على العصر

د. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond repute

أنا : د. يحي الشاعر

ألف ألف شكر ، للأخ الفاضل الأستاذ محمد حشيش
    علي التجاوب وإنشاء ذلك الباب

وحياتكم ما تضحكوش علي "شــــقــــــاوة" زمــــااااااان لأن ماليش دعــــــوة ....
    بس ما تنسوش .... أخـــويا إللي كان السبب ... وكان دايما بينافسني

أعتقد ، قبل الكتابة عن "الحب الأول" ... سأنتظر قليلا ...

وبعدين ياتري "أكتب" عن "الـــــزوغـــان" ... ؟؟؟؟ علشان نقابلهـــا ...
    أو ....... هــــم ... "في الجامعة" .... كله واحد

أو يمكن أفضل "سرقة أقفاص الفواكه" علشان "حــريق شم النسيم و أللنبي ... !!!!

أو المقالب إللي كان الواحد "بيقع" فيهم "أحـــــيـــــانـــا" ... وبيحاول "يعمل زيهم" ...

شيء واحد لن أنســــاه .... "مدرس العربي" .... و "مدرس الطبيعة" ... ومدرس "التاريخ"

بس سيبكم من حكاية "الإمتحانات" .... بلاش منها دي ، لأنها "تكسف" !!!!

تحية لكم جميعا .....

والله زمــــــان .....
    ...
    ......
    ...
    يا سلاحي

د. يحي الشاعر

قديم 1st May 2011, 12:59 AM Remooo غير متواجد حالياً
    Remooo
    Colonel

Remooo has a reputation beyond reputeRemooo has a reputation beyond reputeRemooo has a reputation beyond reputeRemooo has a reputation beyond reputeRemooo has a reputation beyond reputeRemooo has a reputation beyond reputeRemooo has a reputation beyond reputeRemooo has a reputation beyond reputeRemooo has a reputation beyond reputeRemooo has a reputation beyond reputeRemooo has a reputation beyond repute

Remooo's Flag is: Egypt

أنا : Remooo

فكرة جميلة يا د/يحيى
    بس انا قاعدة بقالى نص ساعة افتكر فى الذكريات الجميلة دى
    ومش لايقة حاجة خالص
    بجد والله مش عارفة انا مخى بيفلتر الوحش بس ويخليه
    والا فعلا ماكانش فيها حاجة عدلة تستحق تتحكى

قديم 29th May 2011, 02:20 PM نفرتارى غير متواجد حالياً
    نفرتارى
    Golden Member

نفرتارى has a reputation beyond reputeنفرتارى has a reputation beyond reputeنفرتارى has a reputation beyond reputeنفرتارى has a reputation beyond reputeنفرتارى has a reputation beyond reputeنفرتارى has a reputation beyond reputeنفرتارى has a reputation beyond reputeنفرتارى has a reputation beyond reputeنفرتارى has a reputation beyond reputeنفرتارى has a reputation beyond reputeنفرتارى has a reputation beyond repute

نفرتارى's Flag is: Egypt

hearts

أنا : نفرتارى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اسمحلى اقدم تحياتى اصل الموضوع والفكرة رائعة ايام زمان تكسب هوه فى احلى من ايام زمان ديه سيره واتفتحت وسيره ايه بقى كلها متعة اصلها ايام كلها بركة وخير والواحد عايش على ذكراها الواحد كان مهما يكون زعلان او عنده مشكلة ولاكان يعتل هم فى حلها لاانها لازم تتحل وكان الناس ديما فرحانة كفاية ايام رمضان والاعياد كان لها شكل تانى ولها طعم جميل ولاايه يا جماعه واصحابى الحمد لله والشكر لله اجمل حاجة عندى فى الدنيا بعتبرهم كنز لان صداقة زمان لا ولن تعوض لهم منى اجمل تحياتى انا لما بكون زعلانه شوية او في اى مشكلة والله مجرد ما افتكر ايام زمان اضحك ويروح الزعل حاقول ايه ولا ايه المهم انا مش عايزة اضيع وقتكم انا متشكره انك فكرتنى بايام زمان هوه فى احلى من ايام زمان

قديم 23rd July 2011, 01:41 PM مزاياإنسانة غير متواجد حالياً
    مزاياإنسانة
    Golden Member

مزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond repute

مزاياإنسانة's Flag is: Sierra Leone

أنا : مزاياإنسانة

باب جميل وشكراً للإدارة
    اللي تحب تفرح الأعضاء وتسعى لراحتهم

وأنا بهذه المناسبة بهدي لكم هذه الأغنية الجميلة
    لذكريات الطفولة

قديم 25th July 2011, 06:28 AM بنت البلد غير متواجد حالياً
    بنت البلد
    Platinum Member

بنت البلد تم تعطيل التقييم

بنت البلد's Flag is: Egypt

أنا : بنت البلد