::: Yahoo! Messenger 9.0.0.1912 - Final ::: - الصفحة 2 - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات
    الماسونية - نشأتها وخفاياها
    (الكاتـب : حشيش ) (آخر مشاركة : Veronaoqr)

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > كمبيوتر وانترنت واتصالات > أرشيف أبواب الكمبيوتر والإتصالات

أرشيف أبواب الكمبيوتر والإتصالات

::: Yahoo! Messenger 9.0.0.1912 - Final :::

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 24th September 2008, 10:52 PM Modest غير متواجد حالياً
    Modest
    Silver Member

Modest has a spectacular aura aboutModest has a spectacular aura aboutModest has a spectacular aura about

أنا : Modest

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قائد مدفعيه المطاريد
    ميرسى بالكوم يعنى شكرا بالفرنساوى.... جارى التحميل يا كبير

أفوتر سيرفيس يعني أيوتها خدمات مسيو قائد مدفعية المطاريد

قديم 24th September 2008, 11:02 PM FINETOUCH غير متواجد حالياً
    FINETOUCH
    Golden Member

FINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond repute

أنا : FINETOUCH

الا جوللى يا با الحاج النفر عشان ينزل البتاع دة اللى انت حاطه لازم يكون عندة كمبوطر ؟

قديم 24th September 2008, 11:02 PM Badroora غير متواجد حالياً
    Badroora
    Platinum Member

Badroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant future

أنا : Badroora

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Modest
    و انتي طيبة يا بدرية
    استني لما أحط لك الكارت اللي حطيته في موضوع التهنئة بالعيد .. خلّي الكارت يشتغل شوية

احنا حتى فى ايام مفترجة يعنى واجب توزع كروت كتير عشان تكسب ثواب
    وشايفة اسمك منور يعنى افهم من كدا ان السنه هتكون سنه مش كبيسة وهنشوف التهانى كلها باسماء اصحابها
    عموما عيد ميلادي الهجرى قرب

قديم 24th September 2008, 11:10 PM Modest غير متواجد حالياً
    Modest
    Silver Member

Modest has a spectacular aura aboutModest has a spectacular aura aboutModest has a spectacular aura about

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FINETOUCH
    الا جوللى يا با الحاج النفر عشان ينزل البتاع دة اللى انت حاطه لازم يكون عندة كمبوطر ؟

لأ طبعاً مش شرط .. هو أنا جبت سيرة أيوتها كمبيوتر في الموضوع؟

أنا قلت ماسنجر .. و الماسنجر عايز كمبيوتر .. يعني مش شرط بداً

قديم 24th September 2008, 11:14 PM Modest غير متواجد حالياً
    Modest
    Silver Member

!For Medical Professionals Only

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Badria Mekkawy

احنا حتى فى ايام مفترجة يعنى واجب توزع كروت كتير عشان تكسب ثواب
    وشايفة اسمك منور يعنى افهم من كدا ان السنه هتكون سنه مش كبيسة وهنشوف التهانى كلها باسماء اصحابها
    عموما عيد ميلادي الهجرى قرب

طيب إيدك معايا يا بدرية بعد التدبيسة دي
    عايز قائمة بالأسماء و أعياد الميلاد و الأعياد الدينية و القومية و الأجازات الرسمية و الأجازات العارضة و أجازات الوضع كمان لو أمكن علشان أكون جاهز بس

قديم 24th September 2008, 11:32 PM Badroora غير متواجد حالياً
    Badroora
    Platinum Member

Badroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant future

أنا : Badroora

اقتباس
    طيب إيدك معايا يا بدرية بعد التدبيسة دي
    عايز قائمة بالأسماء و أعياد الميلاد و الأعياد الدينية و القومية و الأجازات الرسمية و الأجازات العارضة و أجازات الوضع كمان لو أمكن علشان أكون جاهز بس

كل متسجل فى اللوحة وانت معاك المفتاح دش وخد كل اللى انت عاوزة .. وبلاش حجج بقي

قديم 24th September 2008, 11:59 PM النجم الثاقب غير متواجد حالياً
    النجم الثاقب
    Golden Member

النجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond repute

أنا : النجم الثاقب

اقتباس
    برقبتي يا ريس

(وش عبد الحكيم عامر في نكسة 67)

ياسلام عليك يا عم عبد الحكيم .. طبعا بعد الشر عليك .. تسلم الايادى يا برنس الليالى

قديم 25th September 2008, 01:53 AM هيثم نافع غير متواجد حالياً
    هيثم نافع
    Member

هيثم نافع is on a distinguished road

أنا : هيثم نافع

شاكرين يا عمنا ع الإصدارة الجديدة

بس بقولك يا عمنا

معندكش حاجة تظبظ اللغة و تدعمها مش في الإصدارة دي بس و كمان الإصدارة السابقة

مع العلم إني بستخدم win xp sp2

زي ما سعادتك شايف

تحياتي

الصور المصغرة للصور المرفقة
    massnger.JPG‏  

sp2.JPG‏  

قديم 25th September 2008, 08:29 AM النجم الثاقب غير متواجد حالياً
    النجم الثاقب
    Golden Member

النجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond repute

أنا : النجم الثاقب

النسخة كانت شغالة امبارح تمام .. جيت النهاردة بفتح الكمبيوتر و برش شوية ميه و بقول يا فتاح يا عليم يا رزاق يا كريم و بفتح الياهو .. انه يرضى يفتح .. ابدا .. يا عم الحاج ابوس ايدك .. مفيش .. قلت خلاص بلاها النسخه دى و ارجع النسخه القديمة اللى كانت شغالة

و انا بالغى النسخة الجديدة الجهاز هنج و كانت حالته حالة و عملت ريستارت كذا مرة .

بعد ما سطبت النسخة القديمة كل شوية تطلعى الويندو دى و انا بكلم الناس على المسنجر

ايه النظام يا ملك السوفت وير ..

على فكرة انا لغيت النسخة القديمة من الـ program Files مش من الـ Control Panel

قديم 25th September 2008, 10:23 PM Modest غير متواجد حالياً
    Modest
    Silver Member

Lightbulb

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم نافع
    شاكرين يا عمنا ع الإصدارة الجديدة

بس بقولك يا عمنا

معندكش حاجة تظبظ اللغة و تدعمها مش في الإصدارة دي بس و كمان الإصدارة السابقة

هيثم حبيبي

تأكد من إعدادات اللغة كما في الصورتين التاليتين و أتمنى تكون الإعدادات عندك مختلفة علشان لما تغيّرها يكون هو ده الحل

تأكد من اختيار (Arabic (Egypt كما في الصورة.