من نحن؟ - الصفحة 2 - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > إفتتاحية المنتدى > من نحن ؟

من نحن ؟

من نحن؟

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 11th August 2008, 04:58 PM ابو عمر غير متواجد حالياً
    ابو عمر
    Junior Member

ابو عمر is on a distinguished road

أنا : ابو عمر

خوانى الاعزاء نجفة هانم الضب وحشيش بك الف مبروك ويارب يكون اضافة واكون من اول مشتركين المنتدى الجميل بس انا من اولها كده بقول عايزكو تعلمونى عشان انى طبعى امشى جنب الحيط واوعدكو اكون معاكو على طول والف مبروك مر ة تانية

الموضوع الأصلي : من نحن؟     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : ابو عمر

قديم 12th August 2008, 11:42 AM ابتسامــة غير متواجد حالياً
    ابتسامــة
    Platinum Member

ابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond repute

ناس متجيش غير بالعين الحمرا

أنا : ابتسامــة

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Muhammad Zidan
    مساء الخير يا ابتسامة

عشان تدخلي الصورة الرمزية تعملي الخطوات السريعة دي

1. تدوسي على السهم اللي جنب كلمة خيارات سريعة اللي تحت إسم العضو

2. هاتلاقي خيارات كتير من ضمنها لوحة تحكم العضو .. تحتيه كلمة تعديل اختيارات .. دوسي عليها

3. هاتفتح صفحة تعديل الاختيارات وموجود فيها تعديل الصورة الرمزية

4. تدوسي عليها هايظهرك صفحة جديدة وفيها خيارين واحد من أي رابط عارفاه والتاني من الكمبيوتر بتاعك اللي هو ( brows ) دوسي عليه بس تكوني محضرة الصورة وحطاها على الديسك توب عشان ما تدوخيش

5. وده الأهم الصورة تكون حلوة وتفتح النفس

أي خدمة

اهلا محمد مساء النور

شكرا على الاهتمام
    بس الحقيقة هو فعلا أول يوم لم يكن إدراج صورة رمزية للعضو مُفعّل
    لذا دبيتهم شكوى من أولها ففعلوها

قديم 13th August 2008, 11:16 AM د. يحي الشاعر غير متواجد حالياً
    د. يحي الشاعر
    شاهد على العصر

د. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond repute

أنا : د. يحي الشاعر

نري العديد من الأسماء العزيزة علي القلوب

علي قمة هذه الائحة أضع إسمين ممثلا لجميع الأسماء التي نعرفهعم ونرحب بهم
    السيدة الفاضلة الدكتورة فريدة .. والأستاذ الفاضل أوسكاسان

وأوجه الترحيب لهما .... نيابة وتمثيلا لجميع الأعضاء الذين إشتركوا هنا حتي الأن ... وسيشتركوا معنا أيضا وهكذا أتفادي تخطي أي عضو أو عضوة عزيزة نود الترحيب به ، و أرجو بذلك ، أن يسامحني من قد أنسي إسمه ...

إفضل ألأماني القلبية للجميع

د. يحي الشاعر

قديم 12th August 2008, 08:37 AM متفائل غير متواجد حالياً
    متفائل
    Senior Member

متفائل is a jewel in the roughمتفائل is a jewel in the roughمتفائل is a jewel in the rough

متفائل's Flag is: Egypt

أنا : متفائل

أخواني المطاريد

يارب يكون المنتدى ده فعلا واحة المطاريد

وكل واحد يعبر عن رأيه بحرية وحب واخلاص (يكون هدفنا الوحيد الوصول للحقيقة بغض النظر عن مين الي ينتصر رأيه)

تحياتي للجميع

قديم 12th August 2008, 12:32 PM د. يحي الشاعر غير متواجد حالياً
    د. يحي الشاعر
    شاهد على العصر

د. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond reputeد. يحي الشاعر has a reputation beyond repute

!For Medical Professionals Only

حـــاضر .... إيه رأيكم أننا نضع لو فيه أي من الصور دي
    ... وده لإقتراحات بس ... ولها خلفية معنوية كبيرة عن المصريين

د. يحي الشاعر

أولا

عنوانها

بس بيني وبينكم ... الصورة دي عاجباني قوي ن لأنها تمثل الكثير جدا في نفوسنا ... وبالذات عن الأسم "المطاردين"

أو دي طبعا .... لأن فيها أكثر من معني ... فحتي لو طورتوا ... فيمكنكم أن تدافعاو عن أنفسكم ... ونهضنا

قديم 13th August 2008, 10:40 AM محمد أبوزيد غير متواجد حالياً
    محمد أبوزيد
    Silver Member

محمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to behold

محمد أبوزيد's Flag is: Egypt

أنا : محمد أبوزيد

صبرت ونلت يا حشيش يا خويا

فين ايام زمان لما كنت بتلف على المنتديات علشان يعملوك عضو تحت التمرين

او مساعد عضو وبعدها هوبا بقيت مشرف في شئون وعملوا لك باب وبعدها بقيت صاحب منتدى

بصراحة انا مكسوف اقولك من اين لك هذا 86

لكن نقول ايه سبحانه يعطي من غير حساب

طبعا ها تعمل دعوة لولدك الصغير ناصر الملك علشان تكمل وعندك مصطفى ابني الى مخرب اربع كومبيوترات لغاية دلوقتي في الكتابة في المنتديات

طبعا منتديات سمير وميكي مش منتدى المطاريد

على فكرة انا كنت بدور عليك في المطاريد عندنا في الصعيد شرق اسيوط https://matareed.com/vb/

ولفيت عليك مغارة مغارة ومخبرتكشي واصل واتاريك يا ولد العم متكن في مطاريد سوهاج وانا مخابرشي

خلي بالك كل ولاد عمك جيين في الطريق حضر الجمل الى ها تدبحه

قديم 12th September 2008, 02:40 AM toronto غير متواجد حالياً
    toronto
    Silver Member

toronto is on a distinguished road

أنا : toronto

صباح الفل عليكم جميعا..انا صاحبكوا تورونتو بتاع المنتدي اياه اتمني ان تقبلوني عضوا .مع السلاموا عليكوا.

قديم 12th September 2008, 10:37 AM hoppa غير متواجد حالياً
    hoppa
    Golden Member

hoppa is on a distinguished road

أنا : hoppa

اهلا بيك يا تورنتو شرفتنا
    يا ترى اتأخرت ليه
    و ليه غايب عن المحاورات<<<و انتى انطردت

قديم 20th September 2008, 03:42 PM د. يحي الشاعر غير متواجد حالياً
    د. يحي الشاعر
    شاهد على العصر

طيب ... مش فيه مطاريد في جميع أنحاء الوطن ...

مطاريد أسيوط ومطاريد القاهرة ومطاريد بورسعيد ومطاريد الأسكندرية ومطاريد الصحراء ومطاريد السويس ومطاريد المطاريد ومطاريد المطاريد من المطاريد

وزيادة علي كده كمان ، مطاريد العريش ومطاريد غزة ومطاريد سيناء ومطاريد "..." لأ بلاش دي بعدين .... الدنيا رمضان وبعدين تبقي مشكلة ومانشوفش العيد ...

هوه يعني "ال"طــرد" محتكر ... ؟؟؟؟

أؤمن ، بأن الفرق بين موقع وآخر ، هو "ما يقدمه" للقاريء ...

ولا أعتقد أن أخوتنا في أسيوط ... يعترضون علي ذلك ..
    بالعكس ... إحنا بنرحب بهم عندنا ... وأعتقد أنهمك بيرحبوا بنا كمان عندهم ... يعني ..ز مطاريد في مطاريد يبقي "مطرودين" ... مش كده برضه الحساب والرياضة ..

1 + 1 = 3

دلوقت راح ندخل عندهم ونتفرج ما يعرضون علينا ... وفي النهاية ... سيختار القاريء ... أين ... يـــلـــجـــأ

د. يحي الشاعر

قديم 20th September 2008, 06:30 PM Badroora غير متواجد حالياً
    Badroora
    Platinum Member

Badroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant future

أنا : Badroora

تصوروا دادى ليلة البارحة وهو بيكلمنى بيقولى يا بنتى مش هترحمى نفسك بقي وترجعى تعيشي وسطنا وتتجوزى وتلحقى تخلفيلك حتة عيل بدل مانتى عاملة زى المطاريد كدا قولتله يا حج زى ايه دا انا المطاريد نفسهم يعنى بقيت اسم على مسمي ..وشكلنا انكتب علينا الجبل وسط الديابة وابويا مخبراش