هل توافق على تفعيل التقييم السلبى؟ - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات
    الماسونية - نشأتها وخفاياها
    (الكاتـب : حشيش ) (آخر مشاركة : Veronaoqr)

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > إفتتاحية المنتدى > إقتراحات ... مشاكل تقنية

إقتراحات ... مشاكل تقنية هنا نتواصل مع إدارة المنتدى

إقتراحات ... مشاكل تقنية

هل توافق على تفعيل التقييم السلبى؟

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ترغبون فى إعادة خاصية التقييم السلبى بجانب التقييم الإيجابى؟
    نعم 64 47.76%
    لا 66 49.25%
    لى رأى آخر 4 2.99%
    المصوتون: 134. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

موضوع مغلق

قديم 30th July 2011, 01:53 PM حشيش غير متواجد حالياً
    Field Marshal

حشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond repute

حشيش's Flag is: UK

Almatareed هل توافق على تفعيل التقييم السلبى؟

أنا : حشيش

الأخوة والأخوات الأعزاء

عندما قمت بتفعيل خاصية إضافة تقييم بغرض بث روح من المنافسة الشريفة بين الأعضاء منذ حوالى عام مضى وكنت قد عطلتها فى البدايات الأولى للمنتدى لإساءة إستخدامها لدى البعض كانت تحتوى على خاصية إضافة تقييم سلبى وتقييم إيجابى ... بعدها قام البعض مرة أخرى بإساءة إستغلال القييم السلبى فقمت بإلغائه مع الإبقاء على التقييم الإيجابى فقط للأعضاء بعضهم البعض ... هذه الخاصية موجودة فى معظم المنتديات الأجنبية والعربية وبالديفولت فى سوفت وير في بوليتان يعنى مش من تأليفى وتلحينى ولا حاجة والغرض منها كما ذكرت أن يحرص كل عضو على أسلوب الحوار حتى مع الإختلاف مع الآخرين يمكنه الحصول على تقييم إيجابى إن كان الإختلاف ليس به إهانة أو تجاوز لفظى فى حق الآخر ... هل ترغبون فى إعادة خاصية التقييم السلبى بجانب التقييم الإيجابى ليكون الأعضاء هم أنفسهم من يُقَيمون بعضهم البعض بعيداً عن إدارة المنتدى؟ ... هل لكم مقترحات بشأن الضوابط الواجب إتخاذها قبل التفعيل لو وافقتم؟ ... برجاء المشاركة فى إستطلاع الرأى المرفق ... تحياتى

الموضوع الأصلي : هل توافق على تفعيل التقييم السلبى؟     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : حشيش

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    العملة الرقمية Tether ورمزها USDT مال وأعمال حشيش 0 2198 5th March 2024 07:09 PM
    عطل يضرب فيسبوك وإنستجرام Facebook حشيش 1 1785 5th March 2024 03:45 PM
    فضائح وأسرار على متن سفينة الأثرياء "ذا... موضوعات عامة ... موضوعات خفيفة ... منوعات حشيش 0 1865 27th February 2024 12:42 PM
    خطوات التقديم على فيزا أيرلندا أبناؤنا فى الخارج حشيش 0 973 16th January 2024 01:41 AM
    السعر الحقيقي للجنيه المصري أمام العملات الأجنبية شؤون مصر الداخلية Michailepx 54 5095 6th January 2024 06:41 PM

قديم 30th July 2011, 01:57 PM only you غير متواجد حالياً
    only you
    Field Marshal

only you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond repute

only you's Flag is: Egypt

أنا : only you

مش كفايه التبليغ بمشاركات سيئه اللى مش خالصين منه؟دى هتبقى حرب للركب بلاش احسن انا مش موافقه

قديم 30th July 2011, 01:59 PM Rapt غير متواجد حالياً
    Rapt
    Colonel

Rapt has a reputation beyond reputeRapt has a reputation beyond reputeRapt has a reputation beyond reputeRapt has a reputation beyond reputeRapt has a reputation beyond reputeRapt has a reputation beyond reputeRapt has a reputation beyond reputeRapt has a reputation beyond reputeRapt has a reputation beyond reputeRapt has a reputation beyond reputeRapt has a reputation beyond repute

Rapt's Flag is: Egypt

أنا : Rapt

انا موافق علية
    هوة معمول اصلا عشان حرية التعبير
    فى حدود المعقول وبدل الاعتراض الكلامى

قديم 30th July 2011, 02:02 PM fatfouta غير متواجد حالياً
    fatfouta
    Brigadier General

fatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond repute

أنا : fatfouta

صوتت بـ لا

انا عن نفسى مش بحب التقييم السالب ده ومش بحب أستخدمته مع حد واللى مش عجبه اى مداخلة يبقى يرد عليها ويتناقش لكن التقييم السالب بيخلق جو مش حلو بين الاعضاء
    رأيى انا بلاش منه

قديم 30th July 2011, 02:03 PM مزاياإنسانة غير متواجد حالياً
    مزاياإنسانة
    Golden Member

مزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond repute

مزاياإنسانة's Flag is: Sierra Leone

أنا : مزاياإنسانة

!For Medical Professionals Only

حشيش أفندي كل سنة وإنت بخير ورمضان كريم
    بقى ياراجل الناس عاوزة تصوم وتعمل خير وإنت عاوز تفعيل التصويت السلبي
    إنت عاوزها تقوم حرب في رمضان مش كفاية الحرب والنار اللي حتولع في المطبخ
    من وجهة نظري موضوع السلبي ده حيبقى تصفية حسابات ونقعد بقى نشغل نفسنا ده قيمني سلبي وده إيجابي ده بيحبني وده بيكرهني
    وتعال بقى شوف محاولة إيجاد الأسباب اللي ممكن تنقلب طائفية وعرقية وكل اللي يخطر ببالك
    إحنا كده حلوين اللي فيه حاجة تمسه بسوء فيه أيقونة تبليغ مشاركى سيئة
    لكن أني أقيم المشاركات سلبي عشان مش عاجباني أو عشان أنا مابحبش صاحبها
    أو رأيه مخالف لرأيي
    فهنا حنقع كلنا في مشاكل المنتدى والأعضاء ذات أنفسهم في غنى عنها
    لازم هناك كلنا نتقبل بعضنا بكل مزايانا وإختلافاتنا سواء إجتماعية أوجنسية أو دينية أوعرقية أو أي أختلاف
    إحنا هنا أولاد آدم وحواء
    ولنا رب واحد مهما أختلفنا

أرجوأن لايكون رأيي مؤذي لأحد

قديم 30th July 2011, 02:05 PM مزاياإنسانة غير متواجد حالياً
    مزاياإنسانة
    Golden Member

مزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond reputeمزاياإنسانة has a reputation beyond repute

مزاياإنسانة's Flag is: Sierra Leone

أنا : مزاياإنسانة

شوف الستات حلوين وطيبين إزاي
    الدور بقى على الرجالة اللي بيحبوا الحروب بكل أنواعها :(

قديم 30th July 2011, 02:05 PM بنت الشاطئ غير متواجد حالياً
    بنت الشاطئ
    Golden Member

بنت الشاطئ has a reputation beyond reputeبنت الشاطئ has a reputation beyond reputeبنت الشاطئ has a reputation beyond reputeبنت الشاطئ has a reputation beyond reputeبنت الشاطئ has a reputation beyond reputeبنت الشاطئ has a reputation beyond reputeبنت الشاطئ has a reputation beyond reputeبنت الشاطئ has a reputation beyond reputeبنت الشاطئ has a reputation beyond reputeبنت الشاطئ has a reputation beyond reputeبنت الشاطئ has a reputation beyond repute

بنت الشاطئ's Flag is: Egypt

أنا : بنت الشاطئ

دعوه لموضوعي

ماهو ممكن عضو يستقصد الاخر ويجيبه الارض

لا طبعا مش موافقه

بس ممكن يكون فى ايقونه لايك & انلايك

حتكون الطف ومش حتاثر على النفسيه قوى

دة احنا طلع روحنا عشان ناخد تقييم

يقوم يروح مننا كدة بكليكه

قديم 30th July 2011, 02:09 PM om saif غير متواجد حالياً
    om saif
    Senior Member

om saif is a splendid one to beholdom saif is a splendid one to beholdom saif is a splendid one to beholdom saif is a splendid one to beholdom saif is a splendid one to beholdom saif is a splendid one to behold

أنا : om saif

مش موافقه لانه يستغل غلط
    احنا مش فى المدرسه
    حتى منتدى كندا فيزا لغاه لاساءة استخدامه واهو منتدى اجنبي وكل شيء عندهم عادى بس كانوا برضوا بيتضايقوا

قديم 30th July 2011, 02:14 PM حسام غير متواجد حالياً
    حسام
    Brigadier General

حسام تم تعطيل التقييم

حسام's Flag is: Egypt

أنا : حسام

موافق وبشدة
    زي ما ينحترم راى الناس لراينا لازم برضة نتيح حرية الرأى لرفض ما يقوله عضو ما
    معلش يا عم حشيش
    عندي ملحوظة أو اقتراح
    الملحوظة بلاش يبقي فيه فارق كبير قوي كدة بين درجة تقييم عضو وعضو تبعا لعدد المشاركات
    دي خصوصا فى انا عندي اللى تقييمه الايجابي بديشيليون نقطة وأكيد السلبي هيبقي كدة
    ممكن يبقي فيه تدرج فى تقييم كل عضو تبعا لعدد مشاركاته
    بس مش انا عندي 35نقطة مرسيس اس وعضو تانى يبقي الجوز نقط والعربية
    مجرد اقتراح
    وكل سنة وانتو طيبين

قديم 30th July 2011, 02:14 PM fatfouta غير متواجد حالياً
    fatfouta
    Brigadier General

fatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond reputefatfouta has a reputation beyond repute

أنا : fatfouta

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الشاطئ

ماهو ممكن عضو يستقصد الاخر ويجيبه الارض

هو ده فعلا اللى بيحصل وواحد يبقى مختلف مع التانى يعمل له ارهاب فكرى يعنى لو اتكلمت او فتحت بؤك هديك تقييم سالب وده بيخلى ناس فعلا تسكت وماتقولش رأيها خوفا من التقييم السالب وحصل ادامى كتييييييير
    وبكده هنفقد الحوار للاسف

حشيش .....رمضان كريم بلاش نعمل سبب فى الخلافات

رابت...مااااااااااشى كنت فاكراك طيب طلعت شرير

موضوع مغلق