تعمل ايه في موقف زي دا؟فيه - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > المنتدى العام > مواضيع شخصية

مواضيع شخصية لا خاب من إستشار

مواضيع شخصية

تعمل ايه في موقف زي دا؟فيه

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 2nd May 2009, 09:46 PM بنت شعنونة غير متواجد حالياً
    Brigadier General

بنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond repute

افتراضي تعمل ايه في موقف زي دا؟فيه

أنا : بنت شعنونة

فيه مواقف الواحد بتحط فيها بتبقى كوااااااااااارث كوميدية وممكن كوارث منغير كوميدية لكن لما بتعدي بتبقى مضحكة

كل واحد يحكي على اغرب موقف اتحط فيه واتصرف فيه ازاي؟

انا مرة كان عندي ضيف في البيت هوا وعيلته والقاعدة كانت عادية
    المهم
    بدون سابق انذار ( خلوا بالكم الراجل دا اول مرة يدخل بيتي)

المهم
    لقيته فجأة

طلع قصافة من جيبه

وقعد يقص ضوافره و ويقعها ع الارض

تك

تك

تك

تك

لحد ما خلص العشر ضوافر وبعدين راح مرجع القصافة في جيبه

نفخ في صوابعه

وكمل الحوار عادي خالص

طبعا مش عاوزة اقولكم اني كنت ها ارجععععععععععععععع في كرشه

وكان باين عليا موووووووووووووت القرف
    لدرجة ان جوزي سخسخ من الضحك ودخل الاوضة يكمل سخسخة

والراجل ولالالالالالالالالالا على باله

تعمل ايه لو كنت مكاني

يالله احكوا بقى حصلكم ايه وانا عليا الترجيييييييييييييع

الموضوع الأصلي : تعمل ايه في موقف زي دا؟فيه     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : بنت شعنونة

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    حازم صلاح ابو اسماعيل..عيب على شيبتك! شؤون مصر الداخلية د. يحي الشاعر 409 32015 3rd April 2012 09:34 PM
    حشيش..مش نافع كدا على فكرة وانا ابتديت اتنرفز..!! إقتراحات ... مشاكل تقنية Rapt 27 3914 31st March 2012 04:25 AM
    "حظ سعيد" خدت قفا على سهوة..! صحافة ... إعلام ... سينما ومسرح بنت شعنونة 0 1515 29th March 2012 09:05 PM
    اضحك..كركر..او..الطم مع مرشحين الرئاسة!! موضوعات عامة ... موضوعات خفيفة ... منوعات rgydaa 83 14180 10th March 2012 07:21 PM
    عايزة مساعدة عااااجلة :)) موضوعات عامة ... موضوعات خفيفة ... منوعات بنت شعنونة 8 5539 2nd March 2012 01:13 PM

قديم 2nd May 2009, 11:08 PM nash غير متواجد حالياً
    nash
    Field Marshal

nash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond repute

أنا : nash

والله أنا مش قادرة اتصور ممكن تكون رده فعلي ايه ..بس اكيد وواثقه من اني هاقوله سوري استوب ... حضرتك قصقص اضافيرك في حوض الحمام ...

نو واي اسمحله يعمل كدة نهائي..الحاجه الوحيده اللي ممكن أخسر فيها اللي قدامي بحق وحقيقي وما أندمش لحظه لما يكون في النضافه وبالذات الشخصيه زيرو أو نص نص ...

يمكن مرة وحيده صاحبه كانت بتوريني إزاي أعمل محشي بتنجان..وانا سبت كل حاجه وواقفه مذهوله بتفرج عليها وهي بتمسك علب البهارات والملح وايديها كلها صلصه وزيت وتاخد من هنا وتحط هنا وعايشه حياتها ...
    والله كان يوم مرعب وخصوصا بسبب كيلو بتنجان قعدت يوم انضف في المطبخ ...وطبعا كتر ألف خيرها ..وشكرتها جدا ونو واي أعيدها تاني

قديم 2nd May 2009, 11:25 PM Sonesta غير متواجد حالياً
    Sonesta
    Field Marshal

Sonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond repute

أنا : Sonesta

دعوه لموضوعي

أنا بقا حصللى موقفين نرفزونى جدا

بس أنا مابأعرفش أسكت وبأعبر بعصبية شديدة

تانى يوم من ولادتى لهدير

جاتلى جارتى علشان تباركلى وفى إيدها كيلو برتقال حادق

وأنا أصلا ما بأحبش البرتقال ،،،،،،،،ماعلينا المهم نيتها إنها داخلة ومعاها الواجب

ألاقيها ياستى نازلة بوس وحضن فى بابا هدير وتقولله ألف ألف ألف مبروك وعقبال

ماتشوف عيال عيالها ،،،وبعدين بصتللى بغيظ وقالتلى مبروك وحمدالله على سلامتك

الصراحة المنظر كان مستفز وحرق دمى

فحبيت أحرق دمها فقولتلله معلش يا هشام انا عارفة إنك إتضايقت ان المدام باستك وحضنتك

بس آهى فى سن والدتك وهى عملت كده من المنطلق ده

إتحرق دمها وقالتلى ليه شايفة شعرى قطن وسنانى مخلعة؟ على فكرة كانت أكبر منه بخمس

سنوات

قديم 2nd May 2009, 11:31 PM بنت الإسلام غير متواجد حالياً
    بنت الإسلام
    Silver Member

بنت الإسلام is on a distinguished road

Thumbup

أنا : بنت الإسلام

حبيبتى شعنونة لو انا فى مكانك فعلا
    كنت احرجته بطريقة لطيفة وانى اجيب طفاية واديهاله واقوله خلى بالك لحسن يتنطر فى عينك ولا الاولاد يحطوها فى بؤهم
    يعنى الخلاصة لازم اتصرف بحيث الفت نظره مش اتفرج عليه واسكت لاءههههههههه

هقول الموقف بعدين بقى

قديم 2nd May 2009, 11:42 PM Sonesta غير متواجد حالياً
    Sonesta
    Field Marshal

Sonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond repute

أنا : Sonesta

!For Medical Professionals Only
    دعوه لموضوعي

الموقف التانى

كنت بأشتغل مدرسة

وإتعرفت على زميلة لى معرفة شخصية

لاقيتها فى يوم جاية تقوللى انا إستأذنت جوزى إنى حأتغدى عندك النهاردة

لا ااخيلوا إنفعالى كان إزاى

سألتها إستأذنتى جوزك ولا إستأذنتينى أنا؟؟؟؟

قالتلى أنا أصلا مش أكيلة يعنى لو حمرتى بطاطس علشان ماعندكيش طبيخ مش حأتضايق

قولتللها وإنتى على أى أساس حتتضايقى ؟

على أساس مثلا إنى أنا اللى عازماكى وطلعت العزومة على بطاطس محمرة؟

الصراحة كان مضايقنى الموقف مش أكتر وكمان كان كلامها مستفز

المهم قولتلها على كلا زيارتك وعزومتك لنفسك عندى سأسعد بيها

المهم روحتها معايا وياريتنى ماعملت كده

أولا : لما شافت هدير قالتلى الله بنتك جميلة قوى وقلبوظة ( وساعتها طلعلها تلات خراريج

فى إسبوع واحد

ثانيا : مش ناوية تفرجينى على شقتك ده مع ملاحظة انها كانت بالفعل قامت تتفرج من تلقاء نفسها

فأنا رديت وقولتلها ماهو انا عارفة انك حتقومى بالواجب بدون ان اعطيكى اذن

وشوية دخلت المطبخ تفتح التلاجة علشان تشرب

حضرت الغذاء ساعتها كانها اتكسحت ماقامتش من مكانها بعد ماكانت دايرة نحلة فى الشقة

فقولتلها واضح جدا انك تعبتى من كتر لفك فى كل ركن فى الشقة فمش قادرة تساعدينى فى

تحضير الأكل

وعندما جاء رحيلها الساعة العاشرة مساءا قولتلها جملة واحدة

انا مش من هواة الإستضافة فى منزلى وكنتى إستثناء ومش ناوية أكرره