تنبيه هام بخصوص التسجيل بأكثر من معرف - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > إفتتاحية المنتدى > إقتراحات ... مشاكل تقنية

إقتراحات ... مشاكل تقنية هنا نتواصل مع إدارة المنتدى

إقتراحات ... مشاكل تقنية

تنبيه هام بخصوص التسجيل بأكثر من معرف

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

موضوع مغلق

قديم 24th July 2010, 05:43 PM biopasha غير متواجد حالياً
    Brigadier General

biopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond repute

افتراضي تنبيه هام بخصوص التسجيل بأكثر من معرف

أنا : biopasha

برجاء الانتباه لما يلي :

* القاعدة 7 من قواعد المشاركة تنص علي :

اقتباس
    عدم جواز التسجيل بأكثر من عضوية واحدة.

وقد يؤدي ذلك في حالة اكتشافه الي اجراء اداري حاسم , وذلك لزيادة مساحة الثقة بين رواد المنتدي .

الموضوع الأصلي : تنبيه هام بخصوص التسجيل بأكثر من معرف     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : biopasha

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    بوتين يسخر من المسؤولين الأتراك باستخدام لفظ... شؤون عربية ودولية biopasha 8 2604 4th December 2015 12:31 AM
    بناقص واحد .... ثورة مصر ... 25 يناير 2011 سعيد صالح 1 2170 21st October 2015 08:58 PM
    اقترح رواية ... أدب وشعر وقراءات متنوعة mahir baik 34 4652 2nd May 2015 12:49 AM
    الجواز .. لو رجع بيك الزمن هتعمل أيه؟؟ مناقشات وحوارات جادة محمد شاذلي 40 5951 16th April 2015 11:03 PM
    مليون مصري ضد السيسي ومجلسه العسكري .. يسقط حكم... ثورة مصر ... 25 يناير 2011 imatinib 3 2218 24th December 2014 08:56 PM

قديم 24th July 2010, 06:10 PM memma غير متواجد حالياً
    memma
    Member

memma has a spectacular aura aboutmemma has a spectacular aura about

أنا : memma

هو ليه استاذ elmadysm banned انا مش فاهم اى حاجة....نرجو التوضيح من الادارة

قديم 24th July 2010, 06:17 PM biopasha غير متواجد حالياً
    biopasha
    Brigadier General

biopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond repute

أنا : biopasha

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memma
    هو ليه استاذ elmadysm banned انا مش فاهم اى حاجة....نرجو التوضيح من الادارة

للاسف

اتفضل حضرتك هنا

قديم 24th July 2010, 06:20 PM 3omda To غير متواجد حالياً
    3omda To
    Banned

3omda To will become famous soon enough

أنا : 3omda To

طيب لو اسرة لازم كلهم يستخدموا معرف واحد برضه؟

ده التموين بيدي اتنين يا اخوانا

قديم 24th July 2010, 06:21 PM Mafia غير متواجد حالياً
    Mafia
    Silver Member

Mafia is a glorious beacon of lightMafia is a glorious beacon of lightMafia is a glorious beacon of lightMafia is a glorious beacon of lightMafia is a glorious beacon of lightMafia is a glorious beacon of light

Mafia's Flag is: Iraq

افتراضي حتى لايهجر المنتدى اعضاءه

أنا : Mafia

!For Medical Professionals Only

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    صراحة مندهش من ادارة المنتدى والمدهش اكثر هو عنوان الموضوع نعم
    بدا المنتدى هو من يهجر اعضاءه ولي اعضاء المنتدى هم من هجروه
    المنتدى هو من بدا يطرد اعضاءه وليس الاعضاء هم من فعلوا ذالك
    استغربتوا كتابتي صحيح انا مندهش من كثر الاعضاء اللي طردوا واخرهم شخص
    فاضل ومفيد للمنتدى وكان دائما يفيدنا بمواضيعه ومناقشاته انه المهندس يوسف الماضي
    اليوم فوجئت بانه طردانا مع قرار الادارة ولاكن كان يجب قبل الطرد التحذير او حتى نزلوا هاك الانذار الاصفر وبعده خلو الطرد ارجوكم المنتدى عزيز على قلبي واعجبني بديمقراطيته وحيويته وترابط اعضائه ولاكن في اخر فترة بدا المنتدى وكانه جيش وصرامة فائقة ارجوكم حافضوا على هذا المنتدى كالبيت الواحد ولا تشتتوه
    وارجو من الادارة ان تاخذ كلامي من خوفي على المنتدى وليس لانتقادها
    وايظا انا لا اعرف من هو يوسف الماظي ولا تربطني بيه قرابة لا من قريب ولا من بعيد وعمري ما شفته بس اذهلني كم الطرد في هذا المنتدى
    همسة اذا ظايقكم موضوعي فقوموا بمسحة لاني ليس لاضايقكم بل اريد مصلحة المنتدى
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

قديم 24th July 2010, 06:21 PM memma غير متواجد حالياً
    memma
    Member

memma has a spectacular aura aboutmemma has a spectacular aura about

أنا : memma

شكرا للتوضيح بس الاستاذ يوسف!!!!!!!!!

قديم 24th July 2010, 06:25 PM Mafia غير متواجد حالياً
    Mafia
    Silver Member

Mafia is a glorious beacon of lightMafia is a glorious beacon of lightMafia is a glorious beacon of lightMafia is a glorious beacon of lightMafia is a glorious beacon of lightMafia is a glorious beacon of light

اتمنى العمل بنظام الانذالر الشفهي ثم الانذار بالكرت يعني يكون تحت اسم العضو كرت اصفر اسمه انذار مؤقت وخلو الطرد للاعضاء الذين يريدون تخريب المنتدى او يسبون او يشتمون فقط وليس شخص قام بتسجيل عضويتين طيب احذفوا الثانية وخلوا الاولى او اعطوه انذار لاكن علطول طرد صعبة

قديم 24th July 2010, 06:30 PM اليس في بلاد العجائب غير متواجد حالياً
    اليس في بلاد العجائب
    Senior Member

اليس في بلاد العجائب is on a distinguished road

أنا : اليس في بلاد العجائب

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

يعني انا لا من الادارة و لا يحزنون

بس احب ااقول لحضرتك.....اكيد انت متعرفشي الصورة كاملة....انت فقط اخدت لقطة واحدة.....و اكيد فيه حاجات بتحصل انت مش بتعرفها....رايي الشخصي...متتوقفشي عند موضوع انسحاب مش هقول...طرد...اي عضو....و خليك ايجابي...و شارك بموضوعاتك و افكارك مع الباقيين

معرفة الصورة الكاملة بيفرق في حاجات كتير...و مش لازم كلنا نبقي عارفينها...بس نثق في صانع القرار

دي وجهة نظري....بشكل عام

مع اني جديدة...و مش في الادارة

تحياتي

قديم 24th July 2010, 06:42 PM Mafia غير متواجد حالياً
    Mafia
    Silver Member

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اليس في بلاد العجائب
    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

يعني انا لا من الادارة و لا يحزنون

بس احب ااقول لحضرتك.....اكيد انت متعرفشي الصورة كاملة....انت فقط اخدت لقطة واحدة.....و اكيد فيه حاجات بتحصل انت مش بتعرفها....رايي الشخصي...متتوقفشي عند موضوع انسحاب مش هقول...طرد...اي عضو....و خليك ايجابي...و شارك بموضوعاتك و افكارك مع الباقيين

معرفة الصورة الكاملة بيفرق في حاجات كتير...و مش لازم كلنا نبقي عارفينها...بس نثق في صانع القرار

دي وجهة نظري....بشكل عام

مع اني جديدة...و مش في الادارة

تحياتي

انا عارف انك مو من الادارة
    وعلى فكرة انا لا اتكلم عن اختفاء الاعضاء فكل شخص له ظروفه
    انا اتكلم عن طرد الاعضاء

قديم 24th July 2010, 06:51 PM ramyfathalla غير متواجد حالياً
    ramyfathalla
    Golden Member

ramyfathalla has a reputation beyond reputeramyfathalla has a reputation beyond reputeramyfathalla has a reputation beyond reputeramyfathalla has a reputation beyond reputeramyfathalla has a reputation beyond reputeramyfathalla has a reputation beyond reputeramyfathalla has a reputation beyond reputeramyfathalla has a reputation beyond reputeramyfathalla has a reputation beyond reputeramyfathalla has a reputation beyond reputeramyfathalla has a reputation beyond repute

ramyfathalla's Flag is: Egypt

أنا : ramyfathalla

ممكن لو تسمح الادارة تراجع قرارها بايقاف العضو elmadysm اللى هو م/ يوسف الرجل السكرة الشمعة المنورة

أنا متأكد من ان فيه حاجة غلط و أرجو أرجو تكرارا و مرارا من الادارة التخاطب مع م / يوسف مباشرة و تتفهموا منه الحقيقة

م / يوسف يستحق كل التقدير و الاحترام و له أفضال كثيرة علينا كلنا و أنا شخصيا بحبه قوى و زعلان قوى من الايقاف ده و أكيد فيه أعضاء كتير قوى حاتزعل

شكرا للادارة على كل حال و تحياتى للمهندس يوسف

موضوع مغلق