لماذا حظرتم ال IP الخاص بي ؟ - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > إفتتاحية المنتدى > إقتراحات ... مشاكل تقنية

إقتراحات ... مشاكل تقنية هنا نتواصل مع إدارة المنتدى

إقتراحات ... مشاكل تقنية

لماذا حظرتم ال IP الخاص بي ؟

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 18th November 2012, 11:07 PM هند عبد المقصود غير متواجد حالياً
    Member

هند عبد المقصود has a reputation beyond reputeهند عبد المقصود has a reputation beyond reputeهند عبد المقصود has a reputation beyond reputeهند عبد المقصود has a reputation beyond reputeهند عبد المقصود has a reputation beyond reputeهند عبد المقصود has a reputation beyond reputeهند عبد المقصود has a reputation beyond reputeهند عبد المقصود has a reputation beyond reputeهند عبد المقصود has a reputation beyond reputeهند عبد المقصود has a reputation beyond reputeهند عبد المقصود has a reputation beyond repute

افتراضي لماذا حظرتم ال IP الخاص بي ؟

أنا : هند عبد المقصود

قامت الادارة مشكورة بحظر الIP بتاعي
    وهي مشكورة لسببين
    اولا كنت بضيع وقت كتير في المنتدي مصالحي اولي بيه و سبق في رسالة خاصة للزميل دانا قلتله انا مش هدخل المنتدي لأني مشغولة واهملت في مصالحي الفترة اللي فاتت جدا
    وبستشهد بيه فياريت يقول حصل الكلام ده ولا لأ
    السبب التاني ان الادارة وفرت عليا الحيرة في سبب تعنتهم ضدي الاسبوع الماضي ومجازاتي بالانذار علي الرغم من اني انا اللي اتشتمت و مع اني التزمت الصمت طمعا في عدل الادارة الا اني اتصدمت في عدلهم

طبعا الIP بتاعي مازال محظور بس مش هغلب يعني اني ادخل بدليل الموضوع ده اللي انا متأكدة انكم هتقفلوه اول ما تاخدوا بالكم منه

يظهر انه كان في حد عاوز يديني طرد ويخلص انما يظهر ان في اعضاء في الادارة رفضوا و بناء عليه استني كام يوم وقام عامل حظر الIP علشان يشتري دماغه

يعني برده نفذ اللي هو عاوزه بس من الشارع الخلفي
    عارفة ان الاعضاء مفيش في ايديهم حاجة و رسالتي موجهه في المقام الاول لباقي اعضاء الادارة اللي مش عارفين ان ال IP بتاعي محظور علشان يسألوا اللي حظره هو عمل كدة ليه و بقرار فردي منه

منتداك مش دخلاه تاني يا سيد

بس بمزاجي أنا

الموضوع الأصلي : لماذا حظرتم ال IP الخاص بي ؟     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : هند عبد المقصود

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    لماذا حظرتم ال IP الخاص بي ؟ إقتراحات ... مشاكل تقنية حشيش 5 1493 18th November 2012 11:07 PM
    مجلس الشعب الشعبي شؤون مصر الداخلية هند عبد المقصود 1 738 18th November 2012 12:28 AM
    أجمل خروف بـ400 ألف ريال في مزاد علني بمكة موضوعات عامة ... موضوعات خفيفة ... منوعات ibrahim soliman 4 1220 17th November 2012 04:00 AM
    إبراهيم عيسى يكتب: إللي عايز الشريعة يروح لمرسي! شؤون مصر الداخلية هند عبد المقصود 0 592 17th November 2012 01:49 AM
    هي نفس السحنه هي نفس الريحة موضوعات عامة ... موضوعات خفيفة ... منوعات هند عبد المقصود 1 990 15th November 2012 06:30 AM

قديم 19th November 2012, 01:44 AM ibrahim soliman غير متواجد حالياً
    ibrahim soliman
    Member

ibrahim soliman has much to be proud ofibrahim soliman has much to be proud ofibrahim soliman has much to be proud ofibrahim soliman has much to be proud ofibrahim soliman has much to be proud ofibrahim soliman has much to be proud ofibrahim soliman has much to be proud ofibrahim soliman has much to be proud of

ibrahim soliman's Flag is: Egypt

أنا : ibrahim soliman

فرجو قريب
    الحمد الله على كل شئ
    شكرا للادارة

قديم 19th November 2012, 04:49 AM dana غير متواجد حالياً
    dana
    Golden Member

dana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond repute

أنا : dana

حصل كلام حضرتك مضبوط فى الرسالة التى ارسلت لى

قديم 19th November 2012, 05:12 AM only you غير متواجد حالياً
    only you
    Field Marshal

only you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond repute

only you's Flag is: Egypt

أنا : only you

على فكره يا اخت هند انا معنديش خلفيه عن الموضوع بس انا حاسه ان فى حاجه غريبه فى المنتدى لانى بحط مشاركه واعتمدها وابص الاقى الصفحه بيضا واضطر اسجل تانى مش فاهمه فى ايه بلاش سوء الظن وما تتسرعيش قبل ما تاخدى رد من الاداره كونك تسيبى المنتدى وما تاخديش حقك امر مرفوض بالنسبالى ياريت تراجعى قرارك وربنا يوفقك

قديم 19th November 2012, 06:57 AM dana غير متواجد حالياً
    dana
    Golden Member

dana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond repute

أنا : dana

!For Medical Professionals Only

هند الامس فيه عضويتين كتبوا وبعد ما كتبوا تم حذرهم فورا ووالاسماء المسجلة جديد تم وضع نقط عليها ولم تعد تظهر وغالبا التهكير على المنتدى مستمر

قديم 19th November 2012, 05:34 PM حشيش غير متواجد حالياً
    حشيش
    Field Marshal

حشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond repute

حشيش's Flag is: UK

أنا : حشيش

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هند عبد المقصود
    قامت الادارة مشكورة بحظر الIP بتاعي
    وهي مشكورة لسببين
    اولا كنت بضيع وقت كتير في المنتدي مصالحي اولي بيه و سبق في رسالة خاصة للزميل دانا قلتله انا مش هدخل المنتدي لأني مشغولة واهملت في مصالحي الفترة اللي فاتت جدا
    وبستشهد بيه فياريت يقول حصل الكلام ده ولا لأ
    السبب التاني ان الادارة وفرت عليا الحيرة في سبب تعنتهم ضدي الاسبوع الماضي ومجازاتي بالانذار علي الرغم من اني انا اللي اتشتمت و مع اني التزمت الصمت طمعا في عدل الادارة الا اني اتصدمت في عدلهم

طبعا الIP بتاعي مازال محظور بس مش هغلب يعني اني ادخل بدليل الموضوع ده اللي انا متأكدة انكم هتقفلوه اول ما تاخدوا بالكم منه

يظهر انه كان في حد عاوز يديني طرد ويخلص انما يظهر ان في اعضاء في الادارة رفضوا و بناء عليه استني كام يوم وقام عامل حظر الIP علشان يشتري دماغه

يعني برده نفذ اللي هو عاوزه بس من الشارع الخلفي
    عارفة ان الاعضاء مفيش في ايديهم حاجة و رسالتي موجهه في المقام الاول لباقي اعضاء الادارة اللي مش عارفين ان ال IP بتاعي محظور علشان يسألوا اللي حظره هو عمل كدة ليه و بقرار فردي منه

منتداك مش دخلاه تاني يا سيد

بس بمزاجي أنا

حشرح لحضرتك ايه اللى حصل يا استاذة هند ... كما تعلمين تعرض المنتدى خلال الشهرين الماضيين لهجمة قذرة من شخص قذر إسمه أحمد علي أو مطرود الجبل دأب على التسجيل فى المنتدى بمئات المعرفات الفاحشة والبذيئة مثله وحضرتك كتبتى بنفسك موضوع بعنوان مطلوب توضيح تسألى فيه عن سبب وجود بعض المعرفات القذرة فى المنتدى وشرحت لك الأسباب فى حينه ... هذا القذر أحمد علي له شريك أقذر منه فى كندا يقوم بالتسجيل من كندا لعلمه بأن الإدارة لا تدقق فى التسجيلات القادمة من هناك مثلما تفعل فى تسجيلات العضويات الجديدة من مصر حيث يقطن هذا الخنزير ... بعد ما الشريك الكندى القذر بيسجل من هناك بيقوم بإرسال كلمة المرور للحيوان أحمد علي ليمطرنا بكل فاحش وبذئ فى قاموس اللغة ... هذا الشريك الكندى للأسف كانت عضوة سابقة فى المطاريد ومسجلة لدينا بمعرف Morial أو منال شوقى وتم حظر عضويتها هى والخنزير البرى مطرود الجبل الذى يتبع معنا اسلوب البلطجة فى محاولة يائسة من جانبه لفرض نفسه علينا بالقوة والوساخة والعهر والاستهبال وقولى زى ما تحبى ... بتفكيره السطحى يعتقد أنه يمكنه أن يُرهب الناس إتقائاً لفُحش لسانه وهو يعلم أن الجميع يبغضه ولا يطيقه ... ما علينا ... توسط بعض الزملاء القدامى فى المنتدى والإدارة بأن نحذف موضوعاً أدرجنا فيه بعضاً من عناوين الآى بى الخاصة به وبشريكه الكندى فى مقابل أن يتعهد بأن يتركنا وشأننا وقد فعلنا ... بالأمس نقض ما تعهد به كما كنت أتوقع وقام بالتسجيل بمعرفين جديدين يمارس من خلالهما شغل الصياعة والبلطجة علينا ويقول كما لو كان منتصراً يفرض شروطه (أنا طلبت حذف مواضيع تانية ليه ما اتحذفتش لغاية دلوقتى ) فطبعاً كان لزاماً أن نبدأ الجولة الثانية (والأخيرة) معه ومع الشريك الكندى القذر حيث أنها معركة فرضت علينا أو قضاء وقدر لا مناص منه وسيرى كلاهما منا ما لم يكونوا يحتسبوا إن شاء الله ... الخنزير يهدد بتدمير المنتدى وفيرسته والويل والثبور وعظائم الأمور وأنا أقول له للمرة اللى معرفش كام أعلى ما فى خيلك إركبه واتفوووووو كبيرة جداً على تربيتك الواطية إنته وهيا فى يوم واحد ... كلمة أخيرة ... عيب قوى يا منال اللى بتعمليه ده! ... بصراحة أنا فوجئت أنك متزوجة من هذا الخنزير (بحسب زعمه فى مداخلتين سابقتين)! ... إبنك ما شاء الله بقى عريس وانتى خلاص داخلة على 40 سنة يعنى مش لسه عيلة علشان الحيوان ده يضحك عليكى بكلمتين ويخليكى تشتركى معاه فى العهر والفُحش وسب الدين والخوض فى أعراض الناس بالباطل! ... بلاش تشتركى معه فى هذا الفُحش! ... مش بس علشان الدين والقيم والأخلاق ... اعتبريها علشان ربنا يبارك لك فى غربتك وفى ابنك ... فيما يخصك بقى يا أستاذة هند إضطررنا للأسف لحظر بعض عناوين الآى بى من كندا ومن مصر وإجراءات إحترازية أخرى لا يمكن الإعلان عنها على العام فمعلش نابك من الحب جانب لكن لستى المقصودة منها بكل تأكيد ويمكنك إستخدام نفس البروكسى الذى كتبتى منه المشاركة أعلاه لحد ما ربنا يفرجها ... أتقدم كذلك بالإعتذار إلى أى زميل أو زميلة يكون قد تضرر من تلك الإجراءات الإحترازية لكن كما ذكرت سابقاً قضاء وقدر لا حيلة لنا فيه ولن تستمر هذه الإجراءات طويلاً إن شاء الله ... تحياتى