عفوا .. انا لست مؤهلا بعد للاطلاع على رسائلى الشخصية! - الصفحة 2 - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > إفتتاحية المنتدى > ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة

ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة نحن أسرة واحدة

ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة

عفوا .. انا لست مؤهلا بعد للاطلاع على رسائلى الشخصية!

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 29th November 2009, 08:30 PM فــيــروز غير متواجد حالياً
    فــيــروز
    Golden Member

فــيــروز is on a distinguished road

أنا : فــيــروز

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BenNeal
    خلاص .. تاهت و لقناها .. انا الغى كل مداخلاتى السابقة (بالرغم من قيمتها الأدبية و الثقافية) و استعيد خاصية الاطلاع على الرسائل الخاصة.

بلاش تهوّر .. استنّى خُد من "حشيش" خطاب عليه إمضاء اتنين موظّفين لا يقلّ راتبهم عن 150 جنيه مصرى إنّك لو عملت كده هتقدر تبعت رسايل

اقتباس
    (بالمناسبة .. انا اكتشفت اننى لن اتمكن من الاطلاع على ملفى الشخصى قبل ان يصبح لى 50 مداخلة. ان افهم ان يطبق هذا الشرط على "تغيير او تعديل" فى الملف .. ولكن مجرد "الإطلاع"اى "access" .. ده اعتقد عايزة اعادة نظر!! )

ليه هى ملفّات المخابرات العامّه عشان مايبقاش للواحد الحق فى الاطّلاع عليها !! أفهم يكون فيه منع من مشاهدة ملفّات الأعضاء لكن ملفّك الشخصى ما الحكمه فى منعك من مشاهدته و تعديله إذا رغبت !!

قديم 29th November 2009, 09:25 PM Admin غير متواجد حالياً
    Admin
    Admin

Admin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond repute

أنا : Admin

أخونا العزيز BenNeal

بالطبع لست أنت أو الغالبية العظمى من المسجلين الجدد المقصود بهذه التحفظات فى إرسال رسائل خاصة للأعضاء أو مشاهدة ملفاتهم الشخصية أو الإشتراك فى التصويت قبل عدد معين من المشاركات نستطيع من خلالها (إلى حدٍ ما) التعرف على العضوية الجديدة ... الغرض من هذه الإجراءات هو توفير حماية أفضل للأعضاء خاصة ً الآنسات والسيدات من بعض المضايقات التى قد تحدث من بعض المسجلين الجدد الذين لا نعرف عنهم إلا القليل ... معذرة لأى مضايقات غير مقصودة من قيامنا بتفعيل هذه الهاكات مؤخراً ... تحياتى

قديم 15th March 2015, 04:21 PM BenNeal غير متواجد حالياً
    BenNeal
    Member

BenNeal has much to be proud ofBenNeal has much to be proud ofBenNeal has much to be proud ofBenNeal has much to be proud ofBenNeal has much to be proud ofBenNeal has much to be proud ofBenNeal has much to be proud ofBenNeal has much to be proud ofBenNeal has much to be proud of

أنا : BenNeal

مداخلة منقولة من موضوعى: باركولى انا خدت دبورة

و ياريته نافع.

انا مش غايظنى غير انى اكتشفت ان الرسالة الخاصة التى استلمتها من ٧ سنين لن استطيع الاطلاع عليها قبل ان تصل مداخلاتى الى ١٠٠. لما تقدمت بالشكوى اول مرة من ٧ سنوات لعدم قدرتى على فتح الرسالة وكان الحد الادنى المطلوب هو ٢٥رسالة. دلوقت١٠٠

ممكن اطلب استثناء بعض حصولى على هذه الرتبة بتمكينى من الاطلاع على هذه الرسالة.

خايف اموت قبل م اقراها. يمكن تكون حاجة مهمة ولا يكون اللى باعتها قايلى على حاجة كويسة وتفوت فرصتى فيها.

المصدر: منتديات المطاريد ... لقراءة المزيد إضغط على الرابط https://www.almatareed.org/vb/showthr...#ixzz3UTJYsJDS

قديم 15th March 2015, 11:57 PM حشيش غير متواجد حالياً
    حشيش
    Field Marshal

حشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond repute

حشيش's Flag is: UK

أنا : حشيش

اقتباس
    مداخلة منقولة من موضوعى: باركولى انا خدت دبورة

و ياريته نافع.

انا مش غايظنى غير انى اكتشفت ان الرسالة الخاصة التى استلمتها من ٧ سنين لن استطيع الاطلاع عليها قبل ان تصل مداخلاتى الى ١٠٠. لما تقدمت بالشكوى اول مرة من ٧ سنوات لعدم قدرتى على فتح الرسالة وكان الحد الادنى المطلوب هو ٢٥رسالة. دلوقت١٠٠

ممكن اطلب استثناء بعض حصولى على هذه الرتبة بتمكينى من الاطلاع على هذه الرسالة.

خايف اموت قبل م اقراها. يمكن تكون حاجة مهمة ولا يكون اللى باعتها قايلى على حاجة كويسة وتفوت فرصتى فيها.">خايف اموت قبل م اقراها. يمكن تكون حاجة مهمة ولا يكون اللى باعتها قايلى على حاجة كويسة وتفوت فرصتى فيها.

المصدر: منتديات المطاريد ... لقراءة المزيد إضغط على الرابط https://www.almatareed.org/vb/showthr...#ixzz3UTJYsJDS

هانت يا معلم ... طولة العمر تبلغ الأمل

قديم 16th March 2015, 07:54 AM tiopf غير متواجد حالياً
    tiopf
    Member

tiopf is on a distinguished road

tiopf's Flag is: Egypt

أنا : tiopf

!For Medical Professionals Only

الخوف من انك بعد ماتوصل ال100 مشاركة بعد عمر طويل
    تلاقى الحد الادنى زاد ل 125 مشاركة
    ومتعرفش برضه تفتح الرسالة اللى جات لك من 2008

قديم 16th March 2015, 12:20 PM boomerang غير متواجد حالياً
    boomerang
    Member

boomerang has much to be proud ofboomerang has much to be proud ofboomerang has much to be proud ofboomerang has much to be proud ofboomerang has much to be proud ofboomerang has much to be proud ofboomerang has much to be proud ofboomerang has much to be proud ofboomerang has much to be proud of

أنا : boomerang

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Admin
    أخونا العزيز BenNeal

بالطبع لست أنت أو الغالبية العظمى من المسجلين الجدد المقصود بهذه التحفظات فى إرسال رسائل خاصة للأعضاء أو مشاهدة ملفاتهم الشخصية أو الإشتراك فى التصويت قبل عدد معين من المشاركات نستطيع من خلالها (إلى حدٍ ما) التعرف على العضوية الجديدة ... الغرض من هذه الإجراءات هو توفير حماية أفضل للأعضاء خاصة ً الآنسات والسيدات من بعض المضايقات التى قد تحدث من بعض المسجلين الجدد الذين لا نعرف عنهم إلا القليل ... معذرة لأى مضايقات غير مقصودة من قيامنا بتفعيل هذه الهاكات مؤخراً ... تحياتى

ما هو مش معقول علشان واحد غرق فى البحر نقوم نفقل البلاجات كلها ونمنع الناس تبلبط فى ميه البحر علشان تكسر حر الصيف
    او ان واحد قتل واحد بسكينه نقوم نمنع صناعه السكاكين
    اكيد فى آليه لردع ومنع المتطفلين من ممارسه هوايتهم , وضع ضوابط واضحه لمنع هذه الممارسات او ان الاعضاء ضحايا التطفل يتقدموا بشكاوى فى حق المتطفلين واعتقد ان الحكايه دى سهله ان لم تكن موجوده بالفعل الضوابط دى
    انما المنع بالطريقه دى لن يؤدى الى النتائج المرجوه

قديم 16th March 2015, 01:14 PM زحل غير متواجد حالياً
    زحل
    Senior Member

زحل has a reputation beyond reputeزحل has a reputation beyond reputeزحل has a reputation beyond reputeزحل has a reputation beyond reputeزحل has a reputation beyond reputeزحل has a reputation beyond reputeزحل has a reputation beyond reputeزحل has a reputation beyond reputeزحل has a reputation beyond reputeزحل has a reputation beyond reputeزحل has a reputation beyond repute

أنا : زحل

فيه حل بسيط
    العضو يقدر يستقبل رسائل فقط و لا يرسل

زي خط الموبيل كارت كده لم الشحن يخلص ... يستقبل انما ما يتصلش
    و كده حتي لو العضو داخل يرخم مش هيقدر يرخم علي حد .... انما ممكن يترخم عليه ... او يستقبل رسائل ضرورية بالفعل له

قديم 16th March 2015, 01:40 PM BenNeal غير متواجد حالياً
    BenNeal
    Member

BenNeal has much to be proud ofBenNeal has much to be proud ofBenNeal has much to be proud ofBenNeal has much to be proud ofBenNeal has much to be proud ofBenNeal has much to be proud ofBenNeal has much to be proud ofBenNeal has much to be proud ofBenNeal has much to be proud of

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حشيش

هانت يا معلم ... طولة العمر تبلغ الأمل

ما هى "طولة العمر" هى المشكلة. أنا فوضت امرى لله و ذنبى فى رقبتك يا إدارة!

قديم 16th March 2015, 01:45 PM BenNeal غير متواجد حالياً
    BenNeal
    Member

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tiopf
    الخوف من انك بعد ماتوصل ال100 مشاركة بعد عمر طويل
    تلاقى الحد الادنى زاد ل 125 مشاركة
    ومتعرفش برضه تفتح الرسالة اللى جات لك من 2008

أنا عارف ان ده استنصاد من الادارة بس مش أدر أتكلم. حكم القوى. نفسى اعرف سر الرسالة المجهولة.

قديم 16th March 2015, 01:56 PM BenNeal غير متواجد حالياً
    BenNeal
    Member

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boomerang
    ما هو مش معقول علشان واحد غرق فى البحر نقوم نفقل البلاجات كلها ونمنع الناس تبلبط فى ميه البحر علشان تكسر حر الصيف
    او ان واحد قتل واحد بسكينه نقوم نمنع صناعه السكاكين
    اكيد فى آليه لردع ومنع المتطفلين من ممارسه هوايتهم , وضع ضوابط واضحه لمنع هذه الممارسات او ان الاعضاء ضحايا التطفل يتقدموا بشكاوى فى حق المتطفلين واعتقد ان الحكايه دى سهله ان لم تكن موجوده بالفعل الضوابط دى
    انما المنع بالطريقه دى لن يؤدى الى النتائج المرجوه

قلهم والنبى ....... أنا مش عاوز اى حاجة غير أنى (و لا موءخذه ) ابلبط.

(أنا مش مطمن لكلمة "ابلبط" دى. حاسس انها كلمة ابيحه. ربنا يستر. العملية مش ناقصه مشاكل.