لما أحب أكلم مصر أكلم مين ؟؟؟؟ - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات
    تعديل اسم التسجيل
    (الكاتـب : Clinical chemist ) (آخر مشاركة : Calvinses)
    ذكرى من أكتوبر
    (الكاتـب : blue bird ) (آخر مشاركة : Calvinses)

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > إفتتاحية المنتدى > إقتراحات ... مشاكل تقنية

إقتراحات ... مشاكل تقنية هنا نتواصل مع إدارة المنتدى

إقتراحات ... مشاكل تقنية

لما أحب أكلم مصر أكلم مين ؟؟؟؟

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 20th June 2010, 05:42 PM sanaa غير متواجد حالياً
    Platinum Member

sanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond repute

افتراضي لما أحب أكلم مصر أكلم مين ؟؟؟؟

أنا : sanaa

من يوم المنتدي مافتح وصراحه كل ما تقابلني اي مشكله في المنتدي

ابعت رساله لحشيش الراجل الله يرجعه بالسلامه يقوم بالواجب

دلوقتي لما حشيش مش موجود ازاي الواحد يتواصل مع الاداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من غير مايتعدي علي حد
    ولا يضايق حد
    ولا يكلف حد بحاجه مش مفروض انه يعملها

وشكرا

الموضوع الأصلي : لما أحب أكلم مصر أكلم مين ؟؟؟؟     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : sanaa

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    اللغة العربية الكمبيوتر والإنترنت sanaa 7 1074 10th February 2012 03:03 AM
    جبهة الدفاع عن المتظاهرين للابلاغ والشكاوي العاجلة شؤون مصر الداخلية fatfouta 2 807 25th January 2012 05:18 AM
    شغلني شكرا شؤون مصر الداخلية مودة 10 1913 17th January 2012 08:28 PM
    عبد العزيز فهمي عبد العزيز المفسدون فى الأرض sanaa 1 988 16th January 2012 01:46 AM
    رجل صالح رأى في منامه الرسول يمسح بيده على قبة... شؤون مصر الداخلية مزاياإنسانة 1 914 14th January 2012 03:24 AM

قديم 20th June 2010, 06:05 PM O.S.A.M.A غير متواجد حالياً
    O.S.A.M.A
    Golden Member

O.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond repute

O.S.A.M.A's Flag is: Qatar

أنا : O.S.A.M.A

الأخت العزيزة جداً سناء أتفضلى دى

لما تحبى تتواصلى مع حد من الإدارة أخبطى فى أى موديريتور فى طاقم الإدارة وابعتيله رسالة خاصة وهيا هاتوصل وهايقوموا بالواجب

وممكن تبعتيلى انا وانا اقوم بالواجب اى نعم انا مش متواجد اليومين دول بس كل رسائل المنتدى بتوصلنى على موبايلى
    ودومتى بألف خير

قديم 20th June 2010, 06:07 PM O.S.A.M.A غير متواجد حالياً
    O.S.A.M.A
    Golden Member

O.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond reputeO.S.A.M.A has a reputation beyond repute

أرجع يا شيشوووووووووووو

الزباين هاتطفش ومش هانلاقى حدا فى المنتدى

قديم 20th June 2010, 06:10 PM sanaa غير متواجد حالياً
    sanaa
    Platinum Member

sanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond repute

أنا : sanaa

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abu Youssef
    الأخت العزيزة جداً سناء أتفضلى دى

لما تحبى تتواصلى مع حد من الإدارة أخبطى فى أى موديريتور فى طاقم الإدارة وابعتيله رسالة خاصة وهيا هاتوصل وهايقوموا بالواجب

وممكن تبعتيلى انا وانا اقوم بالواجب اى نعم انا مش متواجد اليومين دول بس كل رسائل المنتدى بتوصلنى على موبايلى
    ودومتى بألف خير

الاول خد دي
    ودي
    ودي

لو اعرف اني رسالتي حتخليك تيجي ترد عليها كنت بعتها من زماااااااااااااان

علي فكره سألت عليك من كام يوم في موضوع خطف الاعضاء

حمد الله علي سلامتك

عقلي الباطن الراجل ده جابه لنفسه انا مش حاخبط لا في مدريتور ولا ادمن
    اي مشكله نبعت لابو يوسف

شكرا يابو يوسف

قديم 20th June 2010, 06:13 PM O.S.A.M.A غير متواجد حالياً
    O.S.A.M.A
    Golden Member

!For Medical Professionals Only

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sanaa
    الاول خد دي
    ودي
    ودي

لو اعرف اني رسالتي حتخليك تيجي ترد عليها كنت بعتها من زماااااااااااااان

علي فكره سألت عليك من كام يوم في موضوع خطف الاعضاء

حمد الله علي سلامتك

عقلي الباطن الراجل ده جابه لنفسه انا مش حاخبط لا في مدريتور ولا ادمن
    اي مشكله نبعت لابو يوسف

شكرا يابو يوسف

يا فندم الله يسلمك

انا فعلاً مقصر اليومين دول بس بصراحة لازم أيدى تلعب وأدخل أشوف المنتدى اخباره ايه

وانا شاكر ليكى سؤالك يا سناء

أنتى من الناس اللى الواحد بيعتز بيهم فى المنتدى

وما تخافيش اى حاجة هاتبعاتيهالي هاتوصل للإدارة حتى لو انا مش متواجد باستمرار

قديم 21st June 2010, 06:25 PM kokomen غير متواجد حالياً
    kokomen
    Colonel

kokomen has a reputation beyond reputekokomen has a reputation beyond reputekokomen has a reputation beyond reputekokomen has a reputation beyond reputekokomen has a reputation beyond reputekokomen has a reputation beyond reputekokomen has a reputation beyond reputekokomen has a reputation beyond reputekokomen has a reputation beyond reputekokomen has a reputation beyond reputekokomen has a reputation beyond repute

kokomen's Flag is: Egypt

أنا : kokomen

أهلا وسهلا مدام سناء

أي إستفسار يرسل للإدارة بيصل تلقائيا

إلى الأخوة المشرفين ويتم التعامل معه

وعادة السادة المشرفين لايعلنون أي شئ

ولكن يتخذون الإجراءات المناسبة للموضوع

حتى ولو كان حشيش باشا غير موجود

والأخ العزيز أبو يوسف ذكر ذلك في رده مشكورا

قديم 21st June 2010, 07:21 PM haya غير متواجد حالياً
    haya
    Golden Member

haya will become famous soon enoughhaya will become famous soon enough

haya's Flag is: Kuwait

أنا : haya

مدام سناء ..تحت امرك يا افندم ...

قديم 21st June 2010, 07:34 PM dr-amira غير متواجد حالياً
    dr-amira
    Colonel

dr-amira has a reputation beyond reputedr-amira has a reputation beyond reputedr-amira has a reputation beyond reputedr-amira has a reputation beyond reputedr-amira has a reputation beyond reputedr-amira has a reputation beyond reputedr-amira has a reputation beyond reputedr-amira has a reputation beyond reputedr-amira has a reputation beyond reputedr-amira has a reputation beyond reputedr-amira has a reputation beyond repute

dr-amira's Flag is: Egypt

أنا : dr-amira

يااااااااااااااااه يا سناء ....ما كنتى طلبتى تكلمى مصر من زمان .....خليتىنا نشوف ابو يوسف و كوكومان وهيا .....و كان بقلهم فترة مختفين.....
    اطلبى كده حسنى مبارك جايز حشيش يظهر

قديم 21st June 2010, 07:57 PM حوريه غير متواجد حالياً
    حوريه
    Junior Member

حوريه is on a distinguished road

أنا : حوريه

السلام عليكم الاخ حشيش واخد يخرج من غير ما يعرف حد طيب نخرج ندور عليه بس هندور فين فى الباطنية

قديم 21st June 2010, 08:01 PM haya غير متواجد حالياً
    haya
    Golden Member

haya will become famous soon enoughhaya will become famous soon enough

haya's Flag is: Kuwait

أنا : haya

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr-amira
    يااااااااااااااااه يا سناء ....ما كنتى طلبتى تكلمى مصر من زمان .....خليتىنا نشوف ابو يوسف و كوكومان وهيا .....و كان بقلهم فترة مختفين.....
    اطلبى كده حسنى مبارك جايز حشيش يظهر

امييييييرة
    ربنا يكرمك يارب ..اصل الدنيا حر والواحد مش شايف ادامه ومصر ام الدنيا ..بس المهم وحشتوني جدااااااااا