القرد لازم يرجع - الصفحة 3 - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات
    Almatareed Mobile Version
    (الكاتـب : Admin ) (آخر مشاركة : Thomashib)
    المعادلة الكندية للصيادلة
    (الكاتـب : Batman ) (آخر مشاركة : LucasCen)
    حل مشكلة في ادراج مقاطع الفيديو
    (الكاتـب : يسر ) (آخر مشاركة : JamesCem)
    العملة الرقمية Tether ورمزها USDT
    (الكاتـب : حشيش ) (آخر مشاركة : JamesCem)

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > المنتدى العام > موضوعات عامة ... موضوعات خفيفة ... منوعات

موضوعات عامة ... موضوعات خفيفة ... منوعات

القرد لازم يرجع

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 25th September 2008, 12:37 PM فــيــروز غير متواجد حالياً
    فــيــروز
    Golden Member

فــيــروز is on a distinguished road

أنا : فــيــروز

اللىّ استغربت له فى الموضوع سعادة و فرحة جمهورية "شوبمبونجا" بالشبكه اللىّ اشتروها !! طيب أمّا هى شبكه جامده كده "موبينيل" باعتها ليه !!

الأكثر إثاره للاستغراب إن الإعلانات بقت تتكلّم أكثر عن فرحة الشعب الشومبونجى الشقيق بشبكته الجديده و كأن الإعلان معمول عشان يمدح فى الشبكه القديمه اللىّ مابقتش تخصّنا !! ومابقيناش عارفين طيب أخبار الشعب المصرى الشقيق مع الشبكه الجديده إيه !!

أنا بردو باقول القرد يرجع لأنّى بارشّحه لتولّى منصب خطيييير ..

الموضوع الأصلي : القرد لازم يرجع     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : فــيــروز

قديم 25th September 2008, 06:20 PM النجم الثاقب غير متواجد حالياً
    النجم الثاقب
    Golden Member

النجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond repute

أنا : النجم الثاقب

هى الشبكة القديمة كانت جامدة .. بس الجديدة أجمد .. عشان كده ام نبيل باعتها و جابت الجديدة لأن الشعب المصرى يستاهل كل خييييير

و بعدين الشعب الشومبونجى الشقيق لازم يفرح طبعا .. عشان حاجتين .. اولا ان الشبكة دى مش أى حد كان بيستخدمها .. ده كان الشعب المصرى العريق .. يعنى حضارة عشرتاشر سنه .. يعنى كل حاجه حلوه .. ثانيا لأنهم متأكدين إن أم نبيل بتستخدم أحدث تكنولوجيا فى شبكتها

الشعب المصرى بقى فرقت معاه كتير من ساعة ما استخدم الشبكة الجديدة .. و الدليل انك لما تتصلى على شبكة ام نبيل هتلاقى صوت الرنه اختلف .. بدل ما كان رنه واحده طويله .. بقى رنتين قصيرين

بالنسبة لموضوع رجوع القرد بفكر أعمل استفتاء فى الموضوع و الناس تدلى برأيها فى الموضوع .. او اعمل جروب على الفيس بوك و نطالب كلنا برجوع القرد لمصر الحبيبة

قديم 25th September 2008, 07:20 PM galaxy غير متواجد حالياً
    galaxy
    Silver Member

galaxy is on a distinguished road

أنا : galaxy

موضوع المجموعه بتاع الفيس بوك دا فكرني بفيلم جري الوحوش ............

لما نور الشريف كان عيان وبيموت ووبيخلص( لاحظوا الاسقاط يا ساده) وكل اللي طالع عليه يقول.............انا عايز اشوف القرد.....لازم اشوف اقرد...........هاتولي القرد

قديم 26th September 2008, 12:13 AM النجم الثاقب غير متواجد حالياً
    النجم الثاقب
    Golden Member

النجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond repute

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة galaxy
    موضوع المجموعه بتاع الفيس بوك دا فكرني بفيلم جري الوحوش ............

لما نور الشريف كان عيان وبيموت ووبيخلص( لاحظوا الاسقاط يا ساده) وكل اللي طالع عليه يقول.............انا عايز اشوف القرد.....لازم اشوف اقرد...........هاتولي القرد

انا بحاول الاحظ الاسقاط .. بس بصراحة مش قادر افهمه .. ينوبك ثواب تفهمينى

قديم 27th September 2008, 01:20 AM galaxy غير متواجد حالياً
    galaxy
    Silver Member

galaxy is on a distinguished road

أنا : galaxy

!For Medical Professionals Only

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النجم الثاقب

انا بحاول الاحظ الاسقاط .. بس بصراحة مش قادر افهمه .. ينوبك ثواب تفهمينى

شوف يا نجم.........نور الشريف
    كان بيخلص وبيموت وخلاص كل اهتمامه بالقرد.....كان هو اللي هيشفيه من اللي هو فيه
    .......احنا برضه
    البلد حالها صعب والحال مقلوب
    وشبابهاكل همه انه
    يدور علي القرد....يعني بنيجي ع الهايفه و...ندور ع القرد......

قديم 26th September 2008, 12:14 AM النجم الثاقب غير متواجد حالياً
    النجم الثاقب
    Golden Member

ماشى يا بينى آدمين ( وش الليمبى ) .. خلاص كلكم بقى قلبكم على القرد و عايزينه يرجع لأرض الوطن .. يعنى انتوا بتحبوه اكتر منى

يبقى خلاص .. جت اللحظة الحاسمة .. أعلن بالأصالة عن نفسى و بالنيابة عنكم انشاء جمعية محبى القرد اللى بيتكلم و اللى هيكون مسئول عنها و عن تمويلها بالأموال اللازمة و كل حاجه فى كل حته الأعضاء ...

فيرووووووووووووووووز .. و قااااااااااااائد المدفعية

قديم 27th September 2008, 05:33 PM قائد مدفعيه المطاريد غير متواجد حالياً
    قائد مدفعيه المطاريد
    Silver Member

قائد مدفعيه المطاريد is a splendid one to beholdقائد مدفعيه المطاريد is a splendid one to beholdقائد مدفعيه المطاريد is a splendid one to beholdقائد مدفعيه المطاريد is a splendid one to beholdقائد مدفعيه المطاريد is a splendid one to beholdقائد مدفعيه المطاريد is a splendid one to beholdقائد مدفعيه المطاريد is a splendid one to behold

قائد مدفعيه المطاريد's Flag is: Egypt

أنا : قائد مدفعيه المطاريد

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النجم الثاقب
    ماشى يا بينى آدمين ( وش الليمبى ) .. خلاص كلكم بقى قلبكم على القرد و عايزينه يرجع لأرض الوطن .. يعنى انتوا بتحبوه اكتر منى

يبقى خلاص .. جت اللحظة الحاسمة .. أعلن بالأصالة عن نفسى و بالنيابة عنكم انشاء جمعية محبى القرد اللى بيتكلم و اللى هيكون مسئول عنها و عن تمويلها بالأموال اللازمة و كل حاجه فى كل حته الأعضاء ...

فيرووووووووووووووووز .. و قااااااااااااائد المدفعية

يا نجم احب افرحك و اقولك طير من السعاده لانى قررت اقبل المنصب بس يا ترى هاخد مرتب كام و السياره لازم تكون موديل السنه و جميع الكماليات و باقى الاوبشن بقى (الاتصالات و السكن و الاجازات و تذاكر الطيران) نتكلم عليها بعدين
    مش بس كده احب ابشرك ان القرد مبسوط من نشاطك كتييير

قديم 25th September 2008, 10:52 PM فــيــروز غير متواجد حالياً
    فــيــروز
    Golden Member

فــيــروز is on a distinguished road

أنا : فــيــروز

باقترح نعمل جمعيه نسمّيها "جمعية محبّى القرد اللىّ بيتكلّم"

قديم 25th September 2008, 07:32 PM guevara غير متواجد حالياً
    guevara
    Member

guevara is on a distinguished road

أنا : guevara

القرد بيتنطط ولا بطّل تنطيط .....طمنى يا دكتور

قديم 25th September 2008, 07:53 PM امانى غير متواجد حالياً
    امانى
    Silver Member

امانى is a splendid one to beholdامانى is a splendid one to beholdامانى is a splendid one to beholdامانى is a splendid one to beholdامانى is a splendid one to beholdامانى is a splendid one to beholdامانى is a splendid one to behold

أنا : امانى

والله انا شايفة الاعلان دلوقت لمصلحة الشبكة القديمة مش الجديدة

انا بضم صوتى لصوت فيروز فى رجوع القردوترشيحه لهذا الدور الخطير