حمدلله علي السلامه يا عمرو - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات
    نتائج انتخابات الرئاسة
    (الكاتـب : تصحيح ) (آخر مشاركة : AndrewInfub)

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > إفتتاحية المنتدى > ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة

ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة نحن أسرة واحدة

ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة

حمدلله علي السلامه يا عمرو

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 14th October 2008, 08:52 AM nash غير متواجد حالياً
    Field Marshal

nash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond repute

افتراضي حمدلله علي السلامه يا عمرو

أنا : nash

يا ألف نهار أبيض....يا ألف نهار مبروك.....

عمرو حورس وصل يا مطاريد.....

وصلني خبر طازة حالا انك شرفت يا عمرو...وانا بقول الجبل والمغارات منورة ليه بس .....

ألف حمدلله علي السلامه ....وأتفضل بأة أدخل برجلك الأتنين....

والله ورجعنا لايام..قل ولا تقل....

وأدي الشوكولاته

وحقيقي ...حقيقي...

الموضوع الأصلي : حمدلله علي السلامه يا عمرو     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : nash

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    طائرة حربيه عاجله لبور سعيد شؤون مصر الداخلية ابو السام المصرى 4 1588 10th February 2012 04:45 PM
    محاوله إغتيال أبو حامد شؤون مصر الداخلية سهران لوحدى 13 2181 10th February 2012 03:07 PM
    هو فيه ايه في الشارع؟ شؤون مصر الداخلية aymanology 41 3273 8th February 2012 12:22 PM
    عااجل هشام طلعت مصطفي الحكم نهائي المفسدون فى الأرض AzzA 10 2727 6th February 2012 05:28 PM
    هاتنتخبوا مين وليه؟ إنتخابات الرئاسة dr-amira 56 3421 6th February 2012 04:13 PM

قديم 14th October 2008, 09:16 AM amrhoras غير متواجد حالياً
    amrhoras
    Junior Member

amrhoras is on a distinguished road

أنا : amrhoras

مدام ناش الجميله

والله زمان وعمال اقول اختفيتي فين فين والله انا فرحت اوى لما لقيت الشله كلها هنا.

والله زمان يامدام ناش الجبل منور بصحابه واعضاء المطاريد يادوبك لسه هربان حالا بالا من الحظر العملى بما ان السيد المدير مريض ربنا يــ.... يشفيه طبعا هتودونا في داهيه ادعوله ادعوله..... يعمر بيته يارب

فانتهزتها فرصه وقولت اخطف رجلى لغاية الدبل(الجبل) اشقر على اخوانى المطاريد.

بس ماشا الله شغل هايل جدا ما شا الله . مدام ناش عديلى الاخطاء انهارده بس الله يكرمك .وشكرا ياستي على الشيكولاته مكلفه نفسك خيرك سابق .

والله بجد فرحت جدا لما لقيت كل الناس او اغلب الناس اللى بتفقدهم وبفتقد الحديث معاهم موجودين هنا وأسره واحده كما تعودنا جميعا.

شكرا ليكي مدام ناش ديما سباقة بالواجب .

اخوكم
    عمرو حورس

قديم 14th October 2008, 09:35 AM Badroora غير متواجد حالياً
    Badroora
    Platinum Member

Badroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant future

أنا : Badroora

ايه دا مين عمرو حوووووووووورس شممكن
    انت جيت امتى مش كنت تقول كنا عملنا الواجب
    حقيقي يا عمرو سعيدة جدا بوجودك والله زمان يا عمورة.
    يلا بقي لفلك لفة كدا ..واختارك اجدعها مغارة واسكن فيها

قديم 14th October 2008, 09:51 AM amrhoras غير متواجد حالياً
    amrhoras
    Junior Member

شكرا ليكي خالص يا اجمل نجفه منوره فى كل مكان تروحي بخفة ظلك وجمال روحك وسحر قلمك

وشكرا على الدعوه للاشتراك هنا احم قولتش انا حاجه خالص ولا اتكلمت ولا نطقت ولا قولت ان حضرتك دفعتيلى رسوم الاشتراك ولا حاجه خالص انا متفاجىء انى لقيتك هنا والله زمان يابدرية.

بجد الف شكرا .

اخوكى
    عمرو حورس

قديم 14th October 2008, 11:41 AM Modest غير متواجد حالياً
    Modest
    Silver Member

Modest has a spectacular aura aboutModest has a spectacular aura aboutModest has a spectacular aura about

أنا : Modest

!For Medical Professionals Only

عموره حبيبي

أنا سعيد جداً بوجودك .. تعالى في المغارة اللي جنبي و هاعمل لك وصلة من الدش و التكييف و الدي إس إل

قديم 14th October 2008, 12:02 PM ابتسامــة غير متواجد حالياً
    ابتسامــة
    Platinum Member

ابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond repute

أنا : ابتسامــة

أهلا وسهلا أخي الكريم
    نورتنا

قديم 14th October 2008, 02:26 PM مصري أصيل غير متواجد حالياً
    مصري أصيل
    Silver Member

مصري أصيل has a reputation beyond reputeمصري أصيل has a reputation beyond reputeمصري أصيل has a reputation beyond reputeمصري أصيل has a reputation beyond reputeمصري أصيل has a reputation beyond reputeمصري أصيل has a reputation beyond reputeمصري أصيل has a reputation beyond reputeمصري أصيل has a reputation beyond reputeمصري أصيل has a reputation beyond reputeمصري أصيل has a reputation beyond reputeمصري أصيل has a reputation beyond repute

أنا : مصري أصيل

الف حمدالله علي السلامه يا عمور

وحشتني جداً و الله . بس ليه الغيبه الطويله دي ؟ يا ريت تطمنا علي أخبارك و ليه كنت منقطع عننا و يا ريت ترجع تنورنا زي زمان من تاني.

قديم 14th October 2008, 02:39 PM toronto غير متواجد حالياً
    toronto
    Silver Member

toronto is on a distinguished road

أنا : toronto

اهلا بيك نورت المغارة..

قديم 14th October 2008, 02:43 PM ELSHAMY غير متواجد حالياً
    ELSHAMY
    Senior Member

ELSHAMY is a splendid one to beholdELSHAMY is a splendid one to beholdELSHAMY is a splendid one to beholdELSHAMY is a splendid one to beholdELSHAMY is a splendid one to beholdELSHAMY is a splendid one to beholdELSHAMY is a splendid one to behold

أنا : ELSHAMY

عمورة

أخيرا حوشت و اشتريت كمبيوتر...

لك وحشة يا راجل...

الشامى

قديم 14th October 2008, 04:02 PM amrhoras غير متواجد حالياً
    amrhoras
    Junior Member

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Modest
    عموره حبيبي

أنا سعيد جداً بوجودك .. تعالى في المغارة اللي جنبي و هاعمل لك وصلة من الدش و التكييف و الدي إس إل

يادى الهنا يادى الهنا اهم حاجه الدي اس ال بس المغاره اللى جنبك كام مطرح انا مرضاش الا بمطرحين وعفشة ميه عموما افكر ولا اقولك من غير تفكير كفاية حتكون حنب سيادتكك

شكرا ا/مودست وانا فعلا سعيد اكتر بوجودى وسط عملاقة مثلكم يافندم.

ألف مليون شكر.

اخوك عمرو حورس