إلى الزملاء الجدد مرتادى منتدى كندا - الصفحة 2 - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > شؤون المغتربين > الهجرة إلى كندا > أرشيف الباب

أرشيف الباب

إلى الزملاء الجدد مرتادى منتدى كندا

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 8th March 2010, 06:21 AM biopasha غير متواجد حالياً
    biopasha
    Brigadier General

biopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond reputebiopasha has a reputation beyond repute

أنا : biopasha

الموضوع تنظيمي ليس ألا .. ولا يقصد به أي تفرقه بين الابواب ..
    كما ان الموضوع مطروح للأستفتاء وأذا وافقت الاغلبية سيتم تطبيقه وان لم توافق سنتماشي مع الأغلبية في رأيها ..

وأجدد دعوتي مع الاخ العزيز الاهلاوي الاصيل .. لجميع اعضاء منتدي المطاريد - باب الهجرة - الجدد والقدامي .. ببناء وتعمير بيتهم ومنتداهم الجديد ليصبح منتداهم الدائم ..

ويطيب للأدارة الترحيب بجميع الاعضاء الجدد والقدامي وتدعوهم لممارسة نشاطهم تحت سقف عال من الحرية والديموقراطية والشوري أنطلاقا من مبدأ أحترام الرأي والرأي الأخر .. وتهيب بالجميع نبذ ما مضي من خلافات وفتح صفحة جديدة في منتداهم الجديد.

BIO

عن فريق الاشراف

قديم 8th March 2010, 11:06 AM اسكندرانية كنداوية غير متواجد حالياً
    اسكندرانية كنداوية
    Senior Member

اسكندرانية كنداوية is on a distinguished road

اسكندرانية كنداوية's Flag is: Saudi Arabia

أنا : اسكندرانية كنداوية

أولا: شكرا للإدارة وجميع أعضاء المنتدى القدامى على الترحاب و دفئ المشاعر
    ثانيا: تحية تقدير و شكر و إحترام للإدارة على الإسلوب الراقى فى التحاور وإشراك و إحترام رغبات رواد المنتدى فى قرارات التعديل و الإضافة للمنتدى

أنا من مؤيدى وجود شريط خاص بمحاورات كندا لتعدد أبوابه و كثرة التردد عليها و بالتالى كثرة العناوين الخاصة به تطغى على عناوين الأبواب الأخرى

قديم 8th March 2010, 12:38 PM أكسيلانس غير متواجد حالياً
    أكسيلانس
    Silver Member

أكسيلانس has a reputation beyond reputeأكسيلانس has a reputation beyond reputeأكسيلانس has a reputation beyond reputeأكسيلانس has a reputation beyond reputeأكسيلانس has a reputation beyond reputeأكسيلانس has a reputation beyond reputeأكسيلانس has a reputation beyond reputeأكسيلانس has a reputation beyond reputeأكسيلانس has a reputation beyond reputeأكسيلانس has a reputation beyond reputeأكسيلانس has a reputation beyond repute

:Canada: أوافق

أنا : أكسيلانس

لا مانع من وجود شريط منفصل لمطاريد كندا ,, لعله يسهل علي أعضائه و يقلل من الضغط علي وجود باقي المواضيع في الشريط ألآساسي

خالص تحياتي لفريق ألاداره

قديم 8th March 2010, 12:47 PM ايجيكويب غير متواجد حالياً
    ايجيكويب
    Senior Member

ايجيكويب is on a distinguished road

أنا : ايجيكويب

انا فى رئي ان شريط واحد يكفى ويتم المشاركة بكافة المواضيع وده يتبع الاهواء الشخصية والميول لمريدي المطاريد اما بالنسبة لعوده الاعضاء للمنتدى القديم اعتقد ده برضة بيرجع ليهم واهواءهم هما جايين هنا مؤقت والا دائم يعنى مينفعش التحكم فيه بالمره وعشان كده اعتقد ممكن يتم التنسيق بين المطاريد والمحاورات لانها اماكن محترمة وممكن الاعضاء المزدوجين فى المنتديين او اعضاء المنتدى الواحد يحصل بينهم تواصل اقصد يعنى لو امكن ان يتعمل روابط بين الموقعين عشان محدش يفوته معلومة مكتوبه على المنتديين ويكون فى حرية اكبر فى تبادل المعلومات والكتابة فى المنتديات وتكون الفيده اكبر وشكراً على سعه صدركم للرأي

قديم 8th March 2010, 06:57 PM Admin غير متواجد حالياً
    Admin
    Admin

Admin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond reputeAdmin has a reputation beyond repute

Almatareed

أنا : Admin

!For Medical Professionals Only

بسم الله الرحمن الرحيم

الأخوة والأخوات الكرام مرتادى منتدى كندا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شكراً لجميع الأراء التى وردت رداً على الإقتراح المقدم من الإدارة بتخصيص شريط لآخر موضوعات الهجرة إلى كندا بحيث لا تطغى على بقية موضوعات المنتدى الأخرى ... ونظراً لتحقق الموافقة على الإقتراح بالأغلبية فى الردود التى تفضلتم بها فقد قمنا بتفعيله بحمد الله ... ستجدون شريطاً بآخر موضوعات باب كندا تحت عنوان الباب الرئيسى (شؤون المغتربين) مباشرةً يعرض لكم جديد منتدى كندا على أن يظل شريط الموضوعات الذى يوجد بأعلى الصفحات مخصصاً لبقية أبواب المنتدى ... فى حال وجود أى مقترحات أو شكاوى بخصوص التنظيم الجديد يرجى إبلاغ الإدارة لعمل اللازم ... شكراً لكم

قديم 8th March 2010, 07:08 PM شينكاوي غير متواجد حالياً
    شينكاوي
    Platinum Member

شينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond repute

أنا : شينكاوي

انا اقترح نعمل حاجتين لرواد منتدي كندا الأولي الهاك بتاع مواضيعهم علشان الواحد يركز معهم وكمان ف المواضيع العامة المهمة والحاجة التانية نفتح لهم عربية كبدة محترمة مع سلطات ومخللات ومية معدنية وبكدا يبقي ريحنا العضو ع الاخر هجرة واكل سفن ستارز

قديم 8th March 2010, 07:44 PM ايجيكويب غير متواجد حالياً
    ايجيكويب
    Senior Member

ايجيكويب is on a distinguished road

أنا : ايجيكويب

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Hassan
    انا اقترح نعمل حاجتين لرواد منتدي كندا الأولي الهاك بتاع مواضيعهم علشان الواحد يركز معهم وكمان ف المواضيع العامة المهمة والحاجة التانية نفتح لهم عربية كبدة محترمة مع سلطات ومخللات ومية معدنية وبكدا يبقي ريحنا العضو ع الاخر هجرة واكل سفن ستارز

ونكتب عليها بالبنط العريض
    (( كده رضا ))

قديم 8th March 2010, 09:15 PM مطرودالجبل غير متواجد حالياً
    مطرودالجبل
    Banned

مطرودالجبل is on a distinguished road

أنا : مطرودالجبل

انا عايز اوضح حاجة بس..
    اعتقد ان الادارة تقصد.. ان ما سيتم فعله هو استبدال الشريط.. يعنى لما تكون داخل باب كندا, هتشوف شريط مواضيع كندا فقط.. لكن لما تروح الابواب التانية, هتلاقى شريط بالمواضيع فى الابواب كلها..

يعنى مفيش شريطين هيظهروا.. انما الشريط هيتبدل على حسب المكان اللى انتا فيه..

اتمنى ان فهمى يكون صحيح.

قديم 9th March 2010, 01:37 PM Robin Hood غير متواجد حالياً
    Robin Hood
    Member

Robin Hood is a jewel in the roughRobin Hood is a jewel in the roughRobin Hood is a jewel in the rough

Robin Hood's Flag is: Canada

أنا : Robin Hood

الأعتراف بالحق فضيلة ..... الصراحة أنا كنت معترض في الأول علي شريط منفصل انما بعد التنفيذ الحق يتقال كده أحسن كتير و أعتقد إنه مرضي للجميع .....تحية خالصة علي أسلوب اتخاذ القرار

قديم 9th March 2010, 01:52 PM dana غير متواجد حالياً
    dana
    Golden Member

dana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond repute

أنا : dana

انا موافق على فكرة الشريطين فكرة جميلة بس انا نفسى اعرف الجدد اللى زينا اللى لسه مشتركين فى المنتدى يبدأو ازاى المواضيع بقت صعبة جدا وبندور وندوخ علشان نملى ورقة واحدة بس ارجو الافادة