يا مليون أهلآ وسهلآ بسيادة المستشار القانونى - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > إفتتاحية المنتدى > ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة

ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة نحن أسرة واحدة

ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة

يا مليون أهلآ وسهلآ بسيادة المستشار القانونى

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 12th August 2008, 07:32 PM هاني مليجي غير متواجد حالياً
    Silver Member

هاني مليجي has a spectacular aura aboutهاني مليجي has a spectacular aura about

افتراضي يا مليون أهلآ وسهلآ بسيادة المستشار القانونى

أنا : هاني مليجي

يا أهلآ وسهلآ بالمستشار القانونى عريس المنتديات 122

وانا بسجل دخولى بالصدفه لقيت اسمك منور في الأعضاء الجدد بجد بجد منور يا سيادة المستشار

والحبايب كلهم هنا يعنى كلنا عارفين بعض

وسع يا جدع منك ليه

وعندك أحلى شوب شربات لسيادة المستشار

والعشا على حسابي النهارده

الموضوع الأصلي : يا مليون أهلآ وسهلآ بسيادة المستشار القانونى     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : هاني مليجي

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    حنين إلي المطاريد يلازمنى ولا يتركنى ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة canada wait me 20 2695 16th April 2012 06:45 PM
    دي آخرتها يا حشيش خمسة فرفشة هاني مليجي 34 2778 15th July 2011 11:42 AM
    إلحقونى يا متلحقونيش إقتراحات ... مشاكل تقنية Sonesta 16 1895 8th March 2011 01:31 PM
    وثائق سرية عن الأسلحة الفاسدة تاريخ مصر هاني مليجي 3 3504 11th August 2009 10:15 PM
    عيد ميلاد سعيد ياحاج فوزى ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة Admin 55 5949 13th April 2009 11:41 PM

قديم 12th August 2008, 08:37 PM msameh غير متواجد حالياً
    msameh
    Golden Member

msameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant future

msameh's Flag is: Netherlands

أنا : msameh

اهلا بالعريس

منور المغاره

قديم 12th August 2008, 09:29 PM Badroora غير متواجد حالياً
    Badroora
    Platinum Member

Badroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant future

أنا : Badroora

الف الف مبروك واهلا وسهلا نورت بيتك بين اخواتك المطاريد

قديم 13th August 2008, 01:17 PM ابتسامــة غير متواجد حالياً
    ابتسامــة
    Platinum Member

ابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond repute

أنا : ابتسامــة

ألف مبروك اخي الكريم
    وأهلا وسهلا بكَ

قديم 14th August 2008, 04:27 AM المستشار القانونى غير متواجد حالياً
    المستشار القانونى
    Senior Member

المستشار القانونى is on a distinguished road

أنا : المستشار القانونى

!For Medical Professionals Only

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاني مليجي
    يا أهلآ وسهلآ بالمستشار القانونى عريس المنتديات 122

وانا بسجل دخولى بالصدفه لقيت اسمك منور في الأعضاء الجدد بجد بجد منور يا سيادة المستشار

والحبايب كلهم هنا يعنى كلنا عارفين بعض

وسع يا جدع منك ليه :thumbsup:

وعندك أحلى شوب شربات لسيادة المستشار

والعشا على حسابي النهارده

والله العظيم أخجلتنى يا دكتور هانى بالاستقبال ده وبينى وبينك انا من ساعه ما شفت بس الاسماء قمت مسجل على طول اصلى عرفت ان انا هدخل اى مغارة هلاقى ليا فيها حبايب وانا سعيد انى قابلت كل المطاريد الحلوين دول هنا ويلا بقى خلو الوقر بتاع المطاريد يولع طلما العدد كمل
    اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة msameh
    اهلا بالعريس

منور المغاره

مش معقول ان الاقى مسامح بنفسياته بيستقبلى وبيرحب بيا أنت فين يا عمونا وربنا انا مش مصدق نفسوياتى انى الاقيك هنا
    اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة badria mekkawy
    الف الف مبروك واهلا وسهلا نورت بيتك بين اخواتك المطاريد

طبعا انتى يا بدرية او يا نجفة ما انتى كنتى بتتخفى فى واحد منهم بس خلاص مش هتقدرى تتخفى تانى اصل المطاريد اللى هنا كلهم مخربشين وقطاع طرق وبجد اشكركم على لم شمل الحبايب
    اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابتسامــة

ألف مبروك اخي الكريم
    وأهلا وسهلا بكَ

ابتسامه

اشكرك كتير هو يمكن الاسم متعاملتش معاه شخصيا قبل كدا بس واضح اننا اكيد معرفة سابقة طلما جيتى برجليكى هنا

قديم 14th August 2008, 05:35 AM شينكاوي غير متواجد حالياً
    شينكاوي
    Platinum Member

شينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond repute

أنا : شينكاوي

يا اهلا بوائل بيه , هو جري ايه يا مستشار شايفك يتقعد ع النت كتير اليومين دوووووووووول جرا ايه يا مستشار , علي فكرة المستشار قبل ما يسافر يتجوز كان بيقولنا انه طوووول اجازته الطويلة ممكن ما يسألش علينا لأنه هيبقي مش فاضي لحد ولأنه راجل عريس يجب أن يسخر امكانياته ووقته للزواج فقط , ما كملش شهرين والاقيه داخل نت ومنتديااااااااااااااااااااات كمان يا فرحة ميزوووووووو فيك يا مستشار يا فرحة ميزو فيك , علي العموم اهلا بيك في مغارة المطاريد يا عم

قديم 14th August 2008, 03:43 PM المستشار القانونى غير متواجد حالياً
    المستشار القانونى
    Senior Member

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شينكاوي
    يا اهلا بوائل بيه , هو جري ايه يا مستشار شايفك يتقعد ع النت كتير اليومين دوووووووووول جرا ايه يا مستشار , علي فكرة المستشار قبل ما يسافر يتجوز كان بيقولنا انه طوووول اجازته الطويلة ممكن ما يسألش علينا لأنه هيبقي مش فاضي لحد ولأنه راجل عريس يجب أن يسخر امكانياته ووقته للزواج فقط , ما كملش شهرين والاقيه داخل نت ومنتديااااااااااااااااااااات كمان يا فرحة ميزوووووووو فيك يا مستشار يا فرحة ميزو فيك , علي العموم اهلا بيك في مغارة المطاريد يا عم

جرى ايه يا عم شينكاوى

هو فينا من سياح هنا فى المغاره

بس يا عم المطرود أنت وميزو ولا بيهمنى كلامكم وبعدين انا هخلل فى الجواز دا انا بقيت عريس من العرسان القدااااااااااااااااام خلاص ولا أنت مش واخد بالك ان عدى عليا شهرين ولا هو الجواز بيتقاس بالشبر يا عمونا

المهم أنا هسيبك أنت وميزو تقولوا إللى انتوا عايزينة بس متنساش تليفونك لما بيرن بتجرى وتنزل تحت تربيزة المعلم براد إزاى ولا أسكت

قديم 14th August 2008, 04:32 PM hoppa غير متواجد حالياً
    hoppa
    Golden Member

hoppa is on a distinguished road

أنا : hoppa

يا مية ويلكم بالسيد المستشار
    انا بسمع عنك من بدرى
    و كنت محتاجاك فى وقت زنقة

بس خلاص مش مشكلة انت اللى كنت مزنوق

منور الجبل يا فندم

و زواج سعيد

قديم 16th August 2008, 03:01 PM المستشار القانونى غير متواجد حالياً
    المستشار القانونى
    Senior Member

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hoppa
    يا مية ويلكم بالسيد المستشار
    انا بسمع عنك من بدرى
    و كنت محتاجاك فى وقت زنقة

بس خلاص مش مشكلة انت اللى كنت مزنوق

منور الجبل يا فندم

و زواج سعيد

يادى الهنا هوبا بنفسه بيبعت سلام

أشكرك على التهنئة كتيىيييير من كل قلبى وعقبالك

قديم 16th August 2008, 03:12 PM بندق غير متواجد حالياً
    بندق
    Golden Member

بندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant future

بندق's Flag is: Egypt

أنا : بندق

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المستشار القانونى
    جرى ايه يا عم شينكاوى

هو فينا من سياح هنا فى المغاره

بس يا عم المطرود أنت وميزو ولا بيهمنى كلامكم وبعدين انا هخلل فى الجواز دا انا بقيت عريس من العرسان القدااااااااااااااااام خلاص ولا أنت مش واخد بالك ان عدى عليا شهرين ولا هو الجواز بيتقاس بالشبر يا عمونا

المهم أنا هسيبك أنت وميزو تقولوا إللى انتوا عايزينة بس متنساش تليفونك لما بيرن بتجرى وتنزل تحت تربيزة المعلم براد إزاى ولا أسكت

عريس قديم؟
    ليه هو انت عندك عيل عمره عشر سنين؟
    وبعدين هو عريس قديم دى ميزة؟
    لازم الواحد يفضل عريس جديد على طول

المهم مبروك وحمدا لله على السلامة .. ويا أبو مصعب ما تكونشا فاكر نفسك قدمت؟

يا بنى فيه ناس متجوزة من 70 شنة