سامحوني مش هقدر أكمل ...... - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > إفتتاحية المنتدى > ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة

ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة نحن أسرة واحدة

ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة

سامحوني مش هقدر أكمل ......

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 2nd January 2010, 06:22 PM نانا غير متواجد حالياً
    Platinum Member

نانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond repute

نانا's Flag is: Egypt

افتراضي سامحوني مش هقدر أكمل ......

أنا : نانا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أحب الأول ابتدي كلامي بشكر وامتنان خالص لكل من تعرفت عليه في هذا المنتدى الجميل الراقي
    حقيقي تشرفت بمعرفتي بكم جدا واستفدت جدا جدا منكم وبجد غلاوتكم عندي كبيرة جدا جدا

الحمد لله رب العالمين لم ينشأ بيني وبين أي عضو من الأعضاء أي خلافات ودا من فضل ربنا عليا الحمد لله
    ولم ينشأ إلا كل ود وتقدير واحترام

انا مش عارفة ادخل في الموضوع ازاي
    بس بإختصار شديد لاني مش عارفة بجد اتكلم لانه قرار صعب
    وهو اني مش هقدر اشارك مرة تانية ودا مش بسبب أي عيب في المنتدى لأ بجد أنا سعدت وتشرفت بوجودي في المنتدى
    ولكن دا قرار اتخذته بيني وبين نفسي بدون تأثير من أي شيء

شكراً على اعتباري اخت وابنة للبعض وبجد عمري ما حسيت بأي غربة في وسطكم
    وأنا هستمر في متابعة مستمرة إن شاء الله لأخبار المنتدى وهدخل بمعرفي كمان لو أمكن ذلك
    لكن كمشاركات انا آسفة اني مش هقدر اشارك بعد الآن
    وسأكتفي فقط بالرد على مشاركات الموضوع دا إذا حب حد يوجهلي كلام أو يسلم عليا قبل ما امشي

الموضوع الأصلي : سامحوني مش هقدر أكمل ......     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : نانا

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    محافظة القاهرة توافق على إقامة أول معرض عربي... المكتبة نانا 3 1612 27th August 2011 10:38 AM
    ما تيجوا نقرأ سوا المكتبة زهرة بريه 12 2078 28th July 2011 03:43 PM
    حوارات طلبة مطحونين مواضيع شخصية مــــلامــــح 20 4563 12th May 2011 09:08 PM
    أول كتاب أمريكي يصدر حول مستقبل الثورة المصرية المكتبة sameh-mohamed 3 2044 9th March 2011 06:59 PM
    الكتاب الأخضر _ معمّر القذافي .. المكتبة الأمـــيــر 4 1897 6th March 2011 08:40 PM

قديم 2nd January 2010, 06:26 PM سهيلة غير متواجد حالياً
    سهيلة
    Senior Member

سهيلة will become famous soon enoughسهيلة will become famous soon enough

أنا : سهيلة

ليه يا نانااااااااااا بس عاوزة تمشى

طب حد زعلك هنا واحنا موش هنسكت له صدقينى

فكرى تانى يا نانا

ولو حاجة مضايقاكى هنا لازم تناقشيها

قديم 2nd January 2010, 06:30 PM Farida غير متواجد حالياً
    Farida
    Brigadier General

Farida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond repute

أنا : Farida

مش فاهمه اى حاجه لكن انا معاكى فى اى قرار يبعدك عن عالم المنتديات و النت عموما - النت ده ادمان بجد - انت شابه و المستقبل امامك و الواقع مهما كان مؤلم لكنه افضل على الأقل حاتتعرفى على ناس من لحم ودم و حاتقدرى تبصى فى عيونهم و انتى بتكلميهم و حاتقدرى تحكمى على الناس صح على الأقل مش حايقدروا يتخفوا بصفات مش فيهم حتى لو حكمك طلع غلط حاتتعلمى حاجه تفيدك فى حياتك ..........انطلقى فى الحياة مع شخصيات من لحم ودم و اجعلى النت له وقته المحدود وربنا يوفقك

قديم 2nd January 2010, 06:38 PM مدى غير متواجد حالياً
    مدى
    Brigadier General

مدى has a reputation beyond reputeمدى has a reputation beyond reputeمدى has a reputation beyond reputeمدى has a reputation beyond reputeمدى has a reputation beyond reputeمدى has a reputation beyond reputeمدى has a reputation beyond reputeمدى has a reputation beyond reputeمدى has a reputation beyond reputeمدى has a reputation beyond reputeمدى has a reputation beyond repute

أنا : مدى

مش موافقة يانانا...
    مش موافقة بالمرة..
    اي معنى الكلام ده..احنا بنهرج..
    وحياة ربنا هتغابى عليكي انتي...

هقتلك لو عملتي كده..انتي حرة..

بشويش كده فهميني اي الحكاية ..كل حاجة ليها حل يابنتي...

حرام عليكم مش كده بجد..قلبي وجعني من الفراق وسنينه...

تعرفي ..لو عملتي كده هدعي عليكي...ايوة (من قلبي كمان)..
    خلاص مدام الطيبة مش نافعة ..يمكن التوحش ينفع...

قديم 2nd January 2010, 06:42 PM gimy_gamaal غير متواجد حالياً
    gimy_gamaal
    Member

gimy_gamaal is on a distinguished road

أنا : gimy_gamaal

!For Medical Professionals Only

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Farida
    مش فاهمه اى حاجه لكن انا معاكى فى اى قرار يبعدك عن عالم المنتديات و النت عموما - النت ده ادمان بجد - انت شابه و المستقبل امامك و الواقع مهما كان مؤلم لكنه افضل على الأقل حاتتعرفى على ناس من لحم ودم و حاتقدرى تبصى فى عيونهم و انتى بتكلميهم و حاتقدرى تحكمى على الناس صح على الأقل مش حايقدروا يتخفوا بصفات مش فيهم حتى لو حكمك طلع غلط حاتتعلمى حاجه تفيدك فى حياتك ..........انطلقى فى الحياة مع شخصيات من لحم ودم و اجعلى النت له وقته المحدود وربنا يوفقك

انا مع راي مدام/فريده
    بس لو كان قرارك بسبب انك وصلتي لمرحلة ادمان النت ... وعاوزه تتفرغي لحاجه مفيده فى حياتك زي الدراسه او دبلومه او ماجستير او حتي دكتوراه .... انتي ممكن تشاركينا فى احلامك وممكن كمان نساعدك (اللى هما اعضاء المنتدي طبعا مش انا) ... وكمان ممكن نشارك افراحك بنجاحك ..او نشجعك لو تكهكرتي .... وممكن ندعيلك كمان
    على العموم .... ربنا يوفقك فى قرار تخديه

قديم 2nd January 2010, 07:03 PM valantino348 غير متواجد حالياً
    valantino348
    Member

valantino348 is on a distinguished road

أنا : valantino348

لا

لالالالالالالالالالالالالالالالالا
    أنا مش موافق نوهائيا خالص
    ليه بس يا نانا والله إنتي عاملة حس للمنتدى وروحك حلوة وزي أختنا تماما
    لو في حاجة مضيقاكي قولي ... ولو موضوع وقت نظميه ... بس كدة
    إنما تسيبينا وتهجرينا ..... نوووووووووووووو

قديم 2nd January 2010, 07:36 PM af27_3 غير متواجد حالياً
    af27_3
    Senior Member

af27_3 is on a distinguished road

أنا : af27_3

شكرا للأخت نانا (ندى) على الأوقات الجميلة التى سعدنا فيها بوجودها معانا .... قرارك بعدم المشاركه فى المنتدى قرارك لوحدك فأنا مش هطلب منك تتراجعى عنه ولا هطلب منك تتمسكى بيه .....
    ولكنى بشكرك على التواجد معنا وإستقطاع بعض من وقتك للمشاركه فى المنتدى ...
    واتمنى لكى التوفيق ........و ألا يكون هذا القرار بضغط من أحد عليكى غير نفسك .... وأتمنى ألا تنسينا أو تتذكرى منا غير الأوقات الجميلة التى قضيتيها معنا .....
    وبسلام الله

قديم 2nd January 2010, 07:59 PM دبور غير متواجد حالياً
    دبور
    Member

دبور is on a distinguished road

أنا : دبور

كل الاحترام طبعا لقرارك ده يا نانا و لكن ممكن تاخدى فترة تعتبريها اجازة من المنتدى و بعدين تقررى تستمرى أو لأ لكن قرار الانقطاع النهائى ده متستعجليش فيه و طبعا أولا و آخرا القرار قرارك . . و ربنا يوفقك فى كل الأحوال . .

قديم 2nd January 2010, 08:16 PM بنت شعنونة غير متواجد حالياً
    بنت شعنونة
    Brigadier General

بنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond repute

أنا : بنت شعنونة

نانا
    لو اتأذيتي
    ابعدي عن "سبب" الاذي
    بالطريقة اللي تريحك وتقيكي الشر

لحد ما تحسي انك تقدري تكملي تاني
    ارجعي تاني

بس همسة على جنب
    لأن ليكي معزة في قلب كل شخص داخلك الموضوع دا
    ما تقطعيش بيهم
    وخليها واحدا واحدا لحد ما الازمة تعدي
    واحنا جنبك طول الوقت

قديم 2nd January 2010, 08:28 PM نانا غير متواجد حالياً
    نانا
    Platinum Member

نانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond reputeنانا has a reputation beyond repute

نانا's Flag is: Egypt

أنا : نانا

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سهيلة
    ليه يا نانااااااااااا بس عاوزة تمشى

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سهيلة

طب حد زعلك هنا واحنا موش هنسكت له صدقينى

فكرى تانى يا نانا

ولو حاجة مضايقاكى هنا لازم تناقشيها

والله يا سهيلة ما فيش حاجة مضايقاني ولا حاجة وانا وضحت دا في كلامي اللي فوق
    وبحمد ربنا ان مش دا السبب لانني كنت هتعب جدا نفسيا لو كنت سيبت المنتدى بسبب خلاف او زعل مع حد لقدر الله
    لكن دلوقتي انا حاسة اني خدت القرار بأكثر عقلانية وهدوء مع نفسي

ميرسي بجد يا سهيلة على حرصك على وجودي وسؤالك