اطراف شعرى بتتكسر وبتقع لوحدها عايزه مساعده خبراء - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > المرأة والأسرة والطفل > شؤون المرأة

شؤون المرأة

شؤون المرأة

اطراف شعرى بتتكسر وبتقع لوحدها عايزه مساعده خبراء

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 28th March 2010, 07:25 PM فيرو غير متواجد حالياً
    Junior Member

فيرو is on a distinguished road

Exclamation اطراف شعرى بتتكسر وبتقع لوحدها عايزه مساعده خبراء

أنا : فيرو

انا جديده فى المنتدى و كنت قريت موضوع كانت دكتوره كاتباه عن الشعر....
    بس انا عندى مشكله موردتش على حد وبجد مش لاقيه حل ياريت حد ينجدنى
    المشكله هى ان شعرى من النوع التقيل وكان بيطول بسرعه كويسه وكل الناس كانت بتحسدنى عليه .. بس جاتله فتره كنت عملت ريجيم و اهملته شويه اتقصف و بقى بيقع وبدا سمكه يقل... ف اقترحت عليه ماما انى اروح اقصه خالص عشان يطول طبيعى تانى .. وفعلا رحت قصيته كاريه اقصر من كتفى حبه .. بس ماعاداش شهر على قصه وكان بدا يبقى حالته احسن فعلا ووقوعه يقل ... بس حصلت مشكله رهيييييييبه تانيه بقالها سنتين بتحصللى ومش عارفه لها حل؟............. اطراف شعرى بتقع لوحدها حوالى سنتى من كل شعره لوحدها منغير ما اسرحه بتقع من مجرد انه يتحرك بلاقيه على المخده وعلى هدومى وفى كل مكان وطبعا وهو بيتسرح وكمان فى شعرات بتبقى مشقوقه من النص و متفرعه.... على الرغم من انه مش بيقع اصلا من جذره اوى مجرد يعنى الوقوع الطبيعى .. انا بستخدم شمبوهات وبلسم وحامامات كريم وسيرم حاجات عاديه وكل الناس بتستخدمها وصحيح شكل شعرى صحى بيطول بصوره معقوله بس طبعا عشان الطرف بيوقع بيلاشى تاثير الطول فكانه نفس الطول من اول ما قصيته .... كان الناس نصحونى انى اروح اساوى اطرافه كل فتره و بعمل كده فعلا بس ده مش بيوقف تكسر السنتى او الاتنين سنتى اللى بيوقعو لوحدهم .......... حد يساعدنى بليييييز نفسى شعرى يطول بقى لو فضلت الظاهره دى عمره ما هيطول
    ..... معلش رغيت كتير بس نفسى فى حل بجد قبل الخطوبه والجواز

الموضوع الأصلي : اطراف شعرى بتتكسر وبتقع لوحدها عايزه مساعده خبراء     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : فيرو

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    اطراف شعرى بتتكسر وبتقع لوحدها عايزه مساعده خبراء شؤون المرأة أمل 39 8793 28th March 2010 07:25 PM

قديم 28th March 2010, 08:58 PM بنت شعنونة غير متواجد حالياً
    بنت شعنونة
    Brigadier General

بنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond repute

أنا : بنت شعنونة

فيرو..
    اولا اهلا بيكي معانا

ثانيا
    اعملي تحليل صورة دم كاملة + نسبة كالسيوم بالدم
    وبلغيني النتيجة

ثالثا..
    بتشربي مية قد ايه في اليوم؟ كام كوباية؟
    هل بتشربي قهوة وشاي كتير؟
    بتاكلي سلطة خضرة كل قد ايه؟
    بتستعملي شامبو ايه؟

قديم 28th March 2010, 09:00 PM Prof غير متواجد حالياً
    Prof
    Colonel

Prof has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond repute

أنا : Prof

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت شعنونة
    بتشربي مية قد ايه في اليوم؟ كام كوباية؟
    هل بتشربي قهوة وشاي كتير؟
    بتاكلي سلطة خضرة كل قد ايه؟
    بتستعملي شامبو ايه؟

هو فيه علاقة بين الشاي والقهوة وبين الشعر؟
    والسلطة كمان والشامبو كمان؟

قديم 28th March 2010, 09:20 PM بنت شعنونة غير متواجد حالياً
    بنت شعنونة
    Brigadier General

بنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond repute

أنا : بنت شعنونة

ايوا..

قديم 28th March 2010, 09:23 PM ALEXANDER غير متواجد حالياً
    ALEXANDER
    Banned

ALEXANDER is on a distinguished road

أنا : ALEXANDER

!For Medical Professionals Only

حسدوكى

قديم 28th March 2010, 09:35 PM حشيش غير متواجد حالياً
    حشيش
    Field Marshal

حشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond reputeحشيش has a reputation beyond repute

حشيش's Flag is: UK

أنا : حشيش

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Prof

السلطة فيها فيتامينات ومعادن يا بروف ودول مهمين لنمو الشعر

قديم 28th March 2010, 09:52 PM oskasan غير متواجد حالياً
    oskasan
    Golden Member

oskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond repute

أنا : oskasan

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Prof

لما تشرب شاى شعرها يبقى تقيل
    لما تشرب قهوة شعرها يبقى زيادة
    لما تاكل سلطة شعرها يبقى الوان
    لما تشرب شامبو هاتطلع بقاليل
    فهمت ؟
    ده انت غريب والله

قديم 28th March 2010, 09:59 PM af27_3 غير متواجد حالياً
    af27_3
    Senior Member

af27_3 is on a distinguished road

أنا : af27_3

طيب أنا ما بشربش شاى ولا قهوة ....وباكل سلطه .... أيه علاقة دول بالتصحر ألى بدأ يظهر فى شعرى ....

قديم 28th March 2010, 10:04 PM oskasan غير متواجد حالياً
    oskasan
    Golden Member

oskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond repute

أنا : oskasan

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة af27_3
    طيب أنا ما بشربش شاى ولا قهوة ....وباكل سلطه .... أيه علاقة دول بالتصحر ألى بدأ يظهر فى شعرى ....

كثافة فى الانتاج وسوء فى التوزيع
    ادرسوا اقتصاد الاول علشان تعرفوا اساس المشكلة
    ده انت غريب غربنه

قديم 28th March 2010, 10:30 PM Prof غير متواجد حالياً
    Prof
    Colonel

Prof has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond repute

أنا : Prof

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة af27_3

بص القلوبة اللي بتطرقع دي هي اللي بتجيب تصحر