هل انت مع المقاطعة , ام انك مع ابطال الصوت - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

 


BBC NEWS

    آخر 10 مشاركات

    العودة   منتديات المطاريد > سياسة واقتصاد > شؤون مصر الداخلية

    شؤون مصر الداخلية

    هل انت مع المقاطعة , ام انك مع ابطال الصوت


    الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

    مواقع هامة وإعلانات نصية

    إضافة رد
     
    أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
    قديم 4th June 2012, 01:08 AM محمد المرى غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 1
    Golden Member
     






    محمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond repute

    محمد المرى's Flag is: Egypt

    افتراضي هل انت مع المقاطعة , ام انك مع ابطال الصوت

    أنا : محمد المرى




    اصبحنا منقسمين فى كل شيئ
    لن تستطيع ان ترضى فصيل دون ان تكون عدوا للآخر
    ذهبت الى لجنة التصويت وقمت بابطال صوتى حتى لا يتم استخدامه فى عمليات التزوير القادمة الا واجد من يهاجمنى على الفيس بوك ويعلن لى انه كان من الاحرى بك المقاطعة , واذا ماكتبت اننى مقاطع للانتخابات فسوف تجد من يقول لك : لا ياسيدى اذهب وابطل صوتك
    اصبحنا مسخرة امام انفسنا واصبحنا مسخرة امام العالم , لا يمكننا ان نتوحد على كلمة وأعتقد ان ذلك هو جزء من المخطط الذى يسير فيه فلول النظام السابق والملعون ومنهم مجلس العار والذى سا أظل اطلق عليه هذا التعبير حتى يقبض الله على روحى
    الآن , وعلى رأى المثل القائل : خاب من لم يستشر
    - هل انت مع المقاطعة
    - ام انك مع ابطال الصوت
    يارب تكون المشاركة فى حدود هذين الاختيارين حتى لا يتم تعقيد الأمور

     

    الموضوع الأصلي : هل انت مع المقاطعة , ام انك مع ابطال الصوت     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : محمد المرى

     

     


     
    رد مع اقتباس


    Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    البقاء لله وانا لله وانا اليه راجعون , المرحومة... ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة د. يحي الشاعر 4 1805 29th October 2018 07:45 PM
    بياع كلام !!!!!!! شؤون مصر الداخلية دكتور مهندس جمال الشربيني 3 949 18th November 2012 01:40 AM
    اللهم بلغنا رمضان ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة جدة حبيبه 32 3068 3rd July 2012 01:23 AM
    ايها المصريين استقيموا يرحمنا ويرحمكم الله شؤون مصر الداخلية حشيش 14 2091 30th June 2012 01:37 AM
    تزوير انتخابات الرئاسة لصالح شفيق شؤون مصر الداخلية محمد المرى 39 3660 26th June 2012 10:05 PM

    قديم 4th June 2012, 01:12 AM محمد المرى غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 2
    محمد المرى
    Golden Member
     






    محمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond repute

    محمد المرى's Flag is: Egypt

    افتراضي

    أنا : محمد المرى





    اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد المرى
    اصبحنا منقسمين فى كل شيئ
    لن تستطيع ان ترضى فصيل دون ان تكون عدوا للآخر
    ذهبت الى لجنة التصويت وقمت بابطال صوتى حتى لا يتم استخدامه فى عمليات التزوير القادمة الا واجد من يهاجمنى على الفيس بوك ويعلن لى انه كان من الاحرى بك المقاطعة , واذا ماكتبت اننى مقاطع للانتخابات فسوف تجد من يقول لك : لا ياسيدى اذهب وابطل صوتك
    اصبحنا مسخرة امام انفسنا واصبحنا مسخرة امام العالم , لا يمكننا ان نتوحد على كلمة وأعتقد ان ذلك هو جزء من المخطط الذى يسير فيه فلول النظام السابق والملعون ومنهم مجلس العار والذى سا أظل اطلق عليه هذا التعبير حتى يقبض الله على روحى
    الآن , وعلى رأى المثل القائل : خاب من لم يستشر
    - هل انت مع المقاطعة
    - ام انك مع ابطال الصوت
    يارب تكون المشاركة فى حدود هذين الاختيارين حتى لا يتم تعقيد الأمور

    [IMG]


    Uploaded with ImageShack.us
    [/IMG]

     

     


     
    رد مع اقتباس

    قديم 4th June 2012, 01:16 AM تومى غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 3
    تومى
    Golden Member
     





    تومى has a reputation beyond reputeتومى has a reputation beyond reputeتومى has a reputation beyond reputeتومى has a reputation beyond reputeتومى has a reputation beyond reputeتومى has a reputation beyond reputeتومى has a reputation beyond reputeتومى has a reputation beyond reputeتومى has a reputation beyond reputeتومى has a reputation beyond reputeتومى has a reputation beyond repute

    افتراضي

    أنا : تومى





    بسم الله الرحمن الرحيم
    لا طبعا حنتخب و حنتخب محمد مرسى.
    موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

     

     


     
    رد مع اقتباس

    قديم 4th June 2012, 01:28 AM محمد المرى غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 4
    محمد المرى
    Golden Member
     






    محمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond reputeمحمد المرى has a reputation beyond repute

    محمد المرى's Flag is: Egypt

    افتراضي

    أنا : محمد المرى




    بسم الله الرحمن الرحيم
    وفقكم الله لما فيه خير جماعتكم ولا خير فى جماعة تطلق على نفسها جماعة الاخوان المسلمين وهى ابعد ماتكون الى ذلك وربما هم اقرب الى جماعة اخوان الشياطين والذين لا يعملون الا لمصالحهم الشخصية ولا يهمهم امر البلاد ولا يهمهم امر العباد
    موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

     

     


     
    رد مع اقتباس

    قديم 4th June 2012, 03:12 AM بنت البلد غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 5
    بنت البلد
    Platinum Member
     





    بنت البلد تم تعطيل التقييم

    بنت البلد's Flag is: Egypt

    افتراضي

    أنا : بنت البلد




    !For Medical Professionals Only
    دعوه لموضوعي

    المقاطعة

    أنا مع مقاطعة الأنتخابات

    برغم أنى عارفه أنى بساعد على إستمرار مصر اللى أنا مش عايزاها

    لكن أصوت لمين

    طفل البونبون

    ولاه العروسة الماريونت

    اللى بتتحرك بخيوط من فوق مسرح

    ففضلت المقاطعه

     

     


     
    رد مع اقتباس

    قديم 4th June 2012, 03:20 AM tafshan غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 6
    tafshan
    Golden Member
     





    tafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond repute

    افتراضي

    أنا : tafshan




    هو مش الخيارين كان نتيجتهم 30 سنه مبارك ؟؟؟

    هو مش العند اللى خلانا قدام مرسي و شفيق ؟؟

    انتم فاكرين لما يجي شفيق ح يبقى في فرصه ثانيه ؟؟؟

    كل ثوره و انتم طيبين

     

     


     
    رد مع اقتباس

    قديم 4th June 2012, 03:48 AM تصحيح غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 7
    تصحيح
    Golden Member
     





    تصحيح has a reputation beyond reputeتصحيح has a reputation beyond reputeتصحيح has a reputation beyond reputeتصحيح has a reputation beyond reputeتصحيح has a reputation beyond reputeتصحيح has a reputation beyond reputeتصحيح has a reputation beyond reputeتصحيح has a reputation beyond reputeتصحيح has a reputation beyond reputeتصحيح has a reputation beyond reputeتصحيح has a reputation beyond repute

    تصحيح's Flag is: United Arab Emirates

    افتراضي

    أنا : تصحيح



    دعوه لموضوعي

    اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tafshan
    هو مش الخيارين كان نتيجتهم 30 سنه مبارك ؟؟؟

    هو مش العند اللى خلانا قدام مرسي و شفيق ؟؟

    انتم فاكرين لما يجي شفيق ح يبقى في فرصه ثانيه ؟؟؟

    كل ثوره و انتم طيبين

    و العكس صحيح لما حا يجي الاخوان حد حا يعرف يشيلهم تاني

    ده يدوب معام 40% من كراسي مجلس الشعب و شغالين الله ينور تفصيل قوانين

    زبيبة الصلاة اللي في وشهم دي لزوم البيع و الشرا بس

    و لو مسكوا الرياسة تبقي عضمة و مسكها كلب

    لا يا عم

    شفيق ارحم

     

     


     
    رد مع اقتباس

    قديم 4th June 2012, 08:11 AM دكتور مهندس جمال الشربيني غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 8
    دكتور مهندس جمال الشربيني
    إستشارى الحلول الجذرية
     





    دكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond repute

    دكتور مهندس جمال الشربيني's Flag is: Egypt

    :noentery:

    أنا : دكتور مهندس جمال الشربيني



    دعوه لموضوعي




    كفاكم جلوسا على الكنبة سواء كنتم منتظمين أو منتسبين لا تبطلوا أصواتكم فتقعدوا على الكنبة نادمين..وعجبي!

    https://pic.twitter.com/n0EZ3aZQ

     

     



    التعديل الأخير تم بواسطة دكتور مهندس جمال الشربيني ; 4th June 2012 الساعة 08:30 AM
     
    رد مع اقتباس

    قديم 4th June 2012, 08:28 AM دكتور مهندس جمال الشربيني غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 9
    دكتور مهندس جمال الشربيني
    إستشارى الحلول الجذرية
     





    دكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond repute

    دكتور مهندس جمال الشربيني's Flag is: Egypt

    :noentery:

    أنا : دكتور مهندس جمال الشربيني



    دعوه لموضوعي

    اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tafshan
    هو مش الخيارين كان نتيجتهم 30 سنه مبارك ؟؟؟

    هو مش العند اللى خلانا قدام مرسي و شفيق ؟؟

    انتم فاكرين لما يجي شفيق ح يبقى في فرصه ثانيه ؟؟؟

    كل ثوره و انتم طيبين



    غلطان وستين ألف غلطان

    ياسيد طفشان
    بخصوص حكاية العناد
    وكمان بخصوص الــ 30 سنه الماضية
    ولا أعتقد أنه كان خيار

    وأجزم بأنها كانت 60 سنه
    بطيخة قارعة









     

     


     
    رد مع اقتباس

    قديم 4th June 2012, 08:53 AM tafshan غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 10
    tafshan
    Golden Member
     





    tafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond reputetafshan has a reputation beyond repute

    افتراضي

    أنا : tafshan




    اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تصحيح
    و العكس صحيح لما حا يجي الاخوان حد حا يعرف يشيلهم تاني

    ده يدوب معام 40% من كراسي مجلس الشعب و شغالين الله ينور تفصيل قوانين

    زبيبة الصلاة اللي في وشهم دي لزوم البيع و الشرا بس

    و لو مسكوا الرياسة تبقي عضمة و مسكها كلب

    لا يا عم

    شفيق ارحم

    و النبي حد يفهمنى ايه سلطة مجلس الشعب اللى اخذها الاخوان لأنى ابتديت احس انى انى انا الوحيد اللى في العالم اللى مش فاهم ..

    هو مش مجلس الشعب ده ما عرفش يسحب الثقه من الجنزوري ؟؟
    مش هو نفس المجلس اللى بيطلب الوزراء و الوزراء ماتجيش ؟؟

    حتى قانون العزل لم يطبق .. عمر سليمان خرج عشان ما كملش 30 الف توكيل .. و شفيق نزل الانتخابات عادى جداً .. فين السلطات اللى كوش عليها الاخوان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    السلطه على الارض هى :

    1- القوات المسلحه
    2- الشرطه
    3- القضاء
    4- الاعلام

    لو بقت الرئاسه للاخوان مش ممكن اللى فوق دول ح يبقوا في ايدهم ..

    مثال متجرب .. الشرطه لما كانت تحت وزارة العيساوى .. كانت بتسمع كلامه ؟؟

    يا عزيزي و لا مرسي و لا اي مرشح ح يقدر يعين وزراء للوزارات دى .. و لو عين ... الوزارات دى مش ح تسمع كلامه .. و لو رفدهم الاعلام ح يطلع القرار انه ظالم و ان حسنى مبارك نفسه معملش كده !!!! و القضاء المصري النزيه ح يسحل الوزراء الجدد .. دى عصابه مربوطه في بعض محدش يقدر يفكهم ..

    مصر فيها 6.2 مليون موظف عام مصالحهم متشابكه بصوره سرطانيه .. مش ح تتصلح برئيس في اربع سينين .. دى محتاجه لصبر و وقت ..

    اما بقى لو سيبناها لشفيق "ارحم" زي ما بتقول .. يبقى ح يفضلوا زي ما هم و يضيع اي امل في التغير .. و انسى بقى اي حاجه تحصل الا بثوره جديده .. يعنى نبتدى من الاول .. كمان 30 سنه كده !

    القوى السياسيه كلها عايشه في البلاله و بيضيعوا اخر كارت : الاتفاق على مجلس رئاسي و مرحله انتقاليه جديده ..

    مقموصين كالعاده و مش عايزين يقعدوا مع بعض ...

    مرسي هو مسمار جحا اللى فاضل من الثوره .. لو ضيعناه يبقى خلاص ..

     

     


     
    رد مع اقتباس

    إضافة رد

    مواقع النشر (المفضلة)

    الكلمات الدلالية (Tags)
    ام انك مع ابطال الصوت, هل انت مع المقاطعة

    هل انت مع المقاطعة , ام انك مع ابطال الصوت

    « الموضوع السابق | الموضوع التالي »
    أدوات الموضوع
    انواع عرض الموضوع

    الانتقال السريع

    المواضيع المتشابهه
    الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
    الشهيد الحي من ابطال حرب اكتوبر مودة شرفاء هذا الوطن 5 20th August 2011 11:19 PM
    دوري ابطال افريقيا النوبة حبيبتي الشباب والرياضة 0 22nd December 2010 02:32 PM
    الرائد محمد زرد {ابطال اكتوبر ،،،،،، ام الحاجه زهره} yasovinas شرفاء هذا الوطن 8 15th December 2010 04:42 PM
    ابطال لم يعرفهم احد Morial تاريخ مصر 2 19th November 2010 09:36 AM
    محبى ابطال اكتوبر و المحاربين القدامى WildButNice تاريخ مصر 1 18th March 2010 11:00 PM

    Almatareed is an Arabic discussion forum with a special interest in travel, study and immigration to Canada, USA, Australia and New Zealand Logo Map
    Currency Calculator
    RSS RSS 2.0 XML MAP HTML


    Powered by vBulletin® Version 3.8.8
    .Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd
    (جميع الأراء والمواضيع المنشورة تعبِّر عن رأي صاحبها وليس بالضرورة عن رأي إدارة منتديات المطاريد)
    SSL Certificate   DMCA.com Protection Status   Copyright  
    منتديات المطاريد   Follow us on Google   لشراء مساحة إعلانية بالمطاريد  

    تنبيه هام

     يمنع منعاً باتاً نشر أى موضوعات أو مشاركات على صفحات منتديات المطاريد تحتوى على إنتهاك لحقوق الملكية الفكرية للآخرين أو نشر برامج محمية بحكم القانون ونرجو من الجميع التواصل مع إدارة المنتدى للتبليغ عن تلك الموضوعات والمشاركات إن وجدت من خلال البريد الالكترونى التالى [email protected] وسوف يتم حذف الموضوعات والمشاركات المخالفة تباعاً.

      كذلك تحذر إدارة المنتدى من أى تعاقدات مالية أو تجارية تتم بين الأعضاء وتخلى مسؤوليتها بالكامل من أى عواقب قد تنجم عنها وتنبه إلى عدم جواز نشر أى مواد تتضمن إعلانات تجارية أو الترويج لمواقع عربية أو أجنبية بدون الحصول على إذن مسبق من إدارة المنتدى كما ورد بقواعد المشاركة.

     إن مشرفي وإداريي منتديات المطاريد بالرغم من محاولتهم المستمرة منع جميع المخالفات إلا أنه ليس بوسعهم إستعراض جميع المشاركات المدرجة ولا يتحمل المنتدى أي مسؤولية قانونية عن محتوى تلك المشاركات وإن وجدت اى مخالفات يُرجى التواصل مع ادارة الموقع لإتخاذ اللازم إما بالتبليغ عن مشاركة مخالفة أو بالتراسل مع الإدارة عن طريق البريد الالكترونى التالى [email protected]