تصويت:ماموقفك من قضية الطبيبين المصريين؟ - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

 



BBC NEWS

    آخر 10 مشاركات
    ♥♥♥♥ عمار يا كندا ♥♥♥♥
    (الكاتـب : Ehab Salem ) (آخر مشاركة : shawi)
    مختارات من الفيس بوك ... متجدد
    (الكاتـب : AlexG ) (آخر مشاركة : Mohamed Hasssan)

    العودة   منتديات المطاريد > سياسة واقتصاد > شؤون عربية ودولية

    شؤون عربية ودولية
    منتديات المطاريد ... شؤون عربية ودولية

    شؤون عربية ودولية

    تصويت:ماموقفك من قضية الطبيبين المصريين؟


    الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

    مواقع هامة وإعلانات نصية

    مشاهدة نتائج الإستطلاع: ما موقفك من قضية الطبيبين المصريين بالسعودية؟
    انا مع هذا الحكم على الطبيبين ولدي أسبابى 5 26.32%
    أنا ضد هذا الحكم ولدى أسبابى 10 52.63%
    أنا مش قادر أقرر أو أعرف الحقيقة فين! 4 21.05%
    المصوتون: 19. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

    إضافة رد
     
    أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
    قديم 29th November 2008, 12:29 PM حسام غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 1
    Brigadier General
     






    حسام تم تعطيل التقييم

    حسام's Flag is: Egypt

    تصويت:ماموقفك من قضية الطبيبين المصريين؟

    أنا : حسام




    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    عارف ان فية موضوع مفتوح للطبيبين المصريين
    لكن فتحت التصويت دة عشان نعرف اراء المطاريد
    بعد كل هذا الجدل الاعلامى على منتدانا
    وبعد كل المناقشات على الجرائد والفضائيات
    اية رأيكم يا مطاريد بعد كل ما قيل؟:
    1=أنا مع الحكم على الطبيبين لسبب أو اكثر
    2=أنا ضد الحكم على الطبيبين لسبب أو اكثر
    3=الحقيقة من كلام الطرفين مش قادر احكم وأعرف الحقيقة فين!


     

    الموضوع الأصلي : تصويت:ماموقفك من قضية الطبيبين المصريين؟     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : حسام

     

     


     
    رد مع اقتباس


    Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    كل سنة وانت طيب يا دكتور جورج ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة jemkarry 9 2290 4th March 2012 10:56 PM
    مرشح المطاريد لرئاسة الجمهورية-FINAL إقتراحات ... مشاكل تقنية تومى 5 2004 4th March 2012 10:28 PM
    عيد ميلاد سيدة القطرين ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة Virus 14 2680 3rd March 2012 10:32 AM
    أخوكم مزنوق فى طلب ترجمة انجليزية Do you speak English arwa ahmed 16 5231 1st March 2012 01:38 PM
    عيد ميلاد سيدة مصر الأولى ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة حسام 60 5536 1st March 2012 11:27 AM

    قديم 29th November 2008, 12:42 PM محمد أبوزيد غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 2
    محمد أبوزيد
    Silver Member
     






    محمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to behold

    محمد أبوزيد's Flag is: Egypt

    افتراضي

    أنا : محمد أبوزيد





    الحمد الله الاحكام في القضاء لا تأخذ بالتصويت لكن بالفحص والتمحيص والقانون

     

     


     
    رد مع اقتباس

    قديم 29th November 2008, 12:44 PM حسام غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 3
    حسام
    Brigadier General
     






    حسام تم تعطيل التقييم

    حسام's Flag is: Egypt

    افتراضي

    أنا : حسام





    تصويتنا مش حكم
    هوة مجرد رأى

     

     


     
    رد مع اقتباس

    قديم 29th November 2008, 08:14 PM حسام غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 4
    حسام
    Brigadier General
     






    حسام تم تعطيل التقييم

    حسام's Flag is: Egypt

    افتراضي

    أنا : حسام




    7 صوتوا بس؟
    هوة الكلام فى الموضوع أسهل من التصويت؟.
    مش فاهم

     

     


     
    رد مع اقتباس

    قديم 29th November 2008, 08:22 PM محمد أبوزيد غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 5
    محمد أبوزيد
    Silver Member
     






    محمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to beholdمحمد أبوزيد is a splendid one to behold

    محمد أبوزيد's Flag is: Egypt

    افتراضي

    أنا : محمد أبوزيد




    !For Medical Professionals Only

    اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام
    7 صوتوا بس؟
    هوة الكلام فى الموضوع أسهل من التصويت؟.
    مش فاهم

    سواء كنت تأيد او لا تأيد الحكم ما هو الفايده

    بصراحة انا صوت مع الحكم ضد الطبيبين ليس شماته بل لانه شئ طبيعي لاي شخص يغلط في بلد غير بلده

    وعلى رأي المثل يا غريب كن اديب

     

     


     
    رد مع اقتباس

    قديم 29th November 2008, 08:24 PM Ghost غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 6
    Ghost
    Senior Member
     






    Ghost is a splendid one to beholdGhost is a splendid one to beholdGhost is a splendid one to beholdGhost is a splendid one to beholdGhost is a splendid one to beholdGhost is a splendid one to beholdGhost is a splendid one to behold

    Ghost's Flag is: Canada

    افتراضي

    أنا : Ghost




    انا مش عارف الحقيقة فين
    كل طرف له كلامه و حجته
    بس الكلام كلام جرايد و اعلام لحد الان
    مش عارفين الحق فين بصراحة
    لكن اللي انا اعرفه و متاكد منه
    ان التهم للطبيبين لو صحيحة و ثابته يبقوا يستهلوا الاعدام مش الجلد
    لكن ده لو محض افتراء يبقى الاحكام ديه ما ترضيش اي حد

     

     


     
    رد مع اقتباس

    قديم 29th November 2008, 09:16 PM oskasan غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 7
    oskasan
    Golden Member
     





    oskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond repute

    افتراضي

    أنا : oskasan




    اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghost
    انا مش عارف الحقيقة فين
    كل طرف له كلامه و حجته
    بس الكلام كلام جرايد و اعلام لحد الان
    مش عارفين الحق فين بصراحة
    لكن اللي انا اعرفه و متاكد منه
    ان التهم للطبيبين لو صحيحة و ثابته يبقوا يستهلوا الاعدام مش الجلد
    لكن ده لو محض افتراء يبقى الاحكام ديه ما ترضيش اي حد

    وانا معاك في الراي ده

     

     


     
    رد مع اقتباس

    قديم 30th November 2008, 03:37 AM sanaa غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 8
    sanaa
    Platinum Member





    sanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond reputesanaa has a reputation beyond repute

    افتراضي

    أنا : sanaa




    أنا ضد الحكم بالجلد 1500 جلده لأنهم تحججوا أن ده حكم تشريعي وبعدين نسبوه انه حكم تعذيري

    كلها ممبررات تحت شعارات وهمية

     

     


     
    رد مع اقتباس

    قديم 30th November 2008, 04:07 AM زعلان غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 9
    زعلان
    Golden Member
     





    زعلان has a reputation beyond reputeزعلان has a reputation beyond reputeزعلان has a reputation beyond reputeزعلان has a reputation beyond reputeزعلان has a reputation beyond reputeزعلان has a reputation beyond reputeزعلان has a reputation beyond reputeزعلان has a reputation beyond reputeزعلان has a reputation beyond reputeزعلان has a reputation beyond reputeزعلان has a reputation beyond repute

    افتراضي

    أنا : زعلان




    انا ضد الحكم ليس لأني واثق من برائتهم او من كونهم مظلومين من الجائز انهم مذنبون شيء وارد لكني لأني اعلم ان نظام العدالة غائب في السعودية ولأنهم لم يحصلوا على محاكمة عادلة و لأن حكم الجلد مرفوض

    وكلها بضع سنين و بنفس أميركا معانا قد يتم تعديل نظام القضاء في السعودية

     

     


     
    رد مع اقتباس

    قديم 30th November 2008, 05:52 AM haya غير متواجد حالياً
      رقم المشاركة : 10
    haya
    Golden Member
     





    haya will become famous soon enoughhaya will become famous soon enough

    haya's Flag is: Kuwait

    افتراضي

    أنا : haya




    أنا ضد الحكم لإني مش قادره اتخيل إن ممكن يكون فيه حكم بالبشاعه ديه ومتخيله ان الاعدام أرحم ولإني ما سمعتش عنه قبل كده لا في الواقع الحالي ولا في الاحاديث النبوية أو حتي سيرة الصحابه فترات حكمهم ...و لإني شاكه بنسبه كبيرة جدا أن جنسيه الطبيب ده لو إمريكيه أو إنجليزيه ما كانش هايطبق عليه نفس الحكم ده ابدا وكان ساعتها هايبقي حكم تعذيري برضه بس بجلدتين ....

     

     


     
    رد مع اقتباس

    إضافة رد

    مواقع النشر (المفضلة)

    تصويت:ماموقفك من قضية الطبيبين المصريين؟

    « الموضوع السابق | الموضوع التالي »
    أدوات الموضوع
    انواع عرض الموضوع

    الانتقال السريع

    المواضيع المتشابهه
    الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
    تصويت المصريين بالخارج تصحيح أبناؤنا فى الخارج 67 2nd December 2011 08:03 AM
    الدفعة الثانية من الجلد على الطبيبين المصريين بالسعودية د:تيسير أبناؤنا فى الخارج 168 2nd February 2009 09:11 AM
    الاجابه على استفسارات حول الطبيبين المصريين د. يحي الشاعر شؤون عربية ودولية 228 1st December 2008 05:16 AM

    Currency Calculator
    RSS RSS 2.0 XML MAP HTML


    Powered by vBulletin® Version 3.8.8
    .Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd
    (جميع الأراء والمواضيع المنشورة تعبِّر عن رأي صاحبها وليس بالضرورة عن رأي إدارة منتديات المطاريد)
    SSL Certificate   DMCA.com Protection Status   Copyright  
    منتديات المطاريد   Follow us on Google   لشراء مساحة إعلانية بالمطاريد  

    تنبيه هام

     يمنع منعاً باتاً نشر أى موضوعات أو مشاركات على صفحات منتديات المطاريد تحتوى على إنتهاك لحقوق الملكية الفكرية للآخرين أو نشر برامج محمية بحكم القانون ونرجو من الجميع التواصل مع إدارة المنتدى للتبليغ عن تلك الموضوعات والمشاركات إن وجدت من خلال البريد الالكترونى التالى [email protected] وسوف يتم حذف الموضوعات والمشاركات المخالفة تباعاً.

      كذلك تحذر إدارة المنتدى من أى تعاقدات مالية أو تجارية تتم بين الأعضاء وتخلى مسؤوليتها بالكامل من أى عواقب قد تنجم عنها وتنبه إلى عدم جواز نشر أى مواد تتضمن إعلانات تجارية أو الترويج لمواقع عربية أو أجنبية بدون الحصول على إذن مسبق من إدارة المنتدى كما ورد بقواعد المشاركة.

     إن مشرفي وإداريي منتديات المطاريد بالرغم من محاولتهم المستمرة منع جميع المخالفات إلا أنه ليس بوسعهم إستعراض جميع المشاركات المدرجة ولا يتحمل المنتدى أي مسؤولية قانونية عن محتوى تلك المشاركات وإن وجدت اى مخالفات يُرجى التواصل مع ادارة الموقع لإتخاذ اللازم إما بالتبليغ عن مشاركة مخالفة أو بالتراسل مع الإدارة عن طريق البريد الالكترونى التالى [email protected]