فكره مش ظريفه - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > إفتتاحية المنتدى > إقتراحات ... مشاكل تقنية

إقتراحات ... مشاكل تقنية هنا نتواصل مع إدارة المنتدى

إقتراحات ... مشاكل تقنية

فكره مش ظريفه

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 2nd September 2010, 01:04 AM FINETOUCH غير متواجد حالياً
    Golden Member

FINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond repute

افتراضي فكره مش ظريفه

أنا : FINETOUCH

حكايه ...........لمشاهده توقيعى اضغط هنا
    مش لطيفه ولا ظريفه
    لان بعض التوقيعات تشمل ايات ومجرد النظر اليها يكسب الكاتب والقارى حسنات
    وبعضها يحتوى اسماء مواقع كالعبد لله ممكن ان يستفيد منها القارئ
    وعدم وجودها صريحه امام المتصفح سيحدث الاتى مره يضغط ومره ينسى او يكسل
    من فات قديمه تاه

الموضوع الأصلي : فكره مش ظريفه     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : FINETOUCH

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    مرتضى فى الحج خمسة فرفشة ysma 1 1594 1st October 2014 12:08 AM
    يبقى ايه معناه ده إقتراحات ... مشاكل تقنية NazeeH 9 2252 11th August 2014 01:52 AM
    غاز غزه فلسطين أرض الرباط أسامة الكباريتي 4 3922 3rd August 2014 06:18 PM
    نظام الامارات وصبيان بنى دحلان المفسدون فى الأرض خالة عواصف 5 2112 31st July 2014 08:23 PM
    متى اضع البياده تعرفونى أدب وشعر وقراءات متنوعة طارق السعد 2 1091 10th June 2014 05:53 AM

قديم 2nd September 2010, 01:07 AM ana_3enady غير متواجد حالياً
    ana_3enady
    Field Marshal

ana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond reputeana_3enady has a reputation beyond repute

ana_3enady's Flag is: Cape Verde

أنا : ana_3enady

دعوه لموضوعي

أنا برضه بقول كدة

قديم 2nd September 2010, 01:18 AM Morial غير متواجد حالياً
    Morial
    Banned

Morial is on a distinguished road

أنا : Morial

وأنا كمان بقول ذيهم

قديم 2nd September 2010, 01:25 AM بنت شعنونة غير متواجد حالياً
    بنت شعنونة
    Brigadier General

بنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond reputeبنت شعنونة has a reputation beyond repute

أنا : بنت شعنونة

انا كمان مش عجباني..
    يا نسيب التوقيعات يا نلغيها خالص "وش شرير"

قديم 2nd September 2010, 01:39 AM هيام غير متواجد حالياً
    هيام
    Silver Member

هيام is a splendid one to beholdهيام is a splendid one to beholdهيام is a splendid one to beholdهيام is a splendid one to beholdهيام is a splendid one to beholdهيام is a splendid one to beholdهيام is a splendid one to behold

أنا : هيام

!For Medical Professionals Only

وأنا بردو أعترض عليها

وأؤيد كلامكم

قديم 2nd September 2010, 02:07 AM abysaleh غير متواجد حالياً
    abysaleh
    Platinum Member

abysaleh تم تعطيل التقييم

أنا : abysaleh

ايه دا....هو ايه اللي بيحصل دا؟؟؟
    وهو مين أصلا ح يقعد يضغط على توقيع كل عضو من الأعضاء علشان يشوفه؟؟؟

دا لوتوقيعي انا شخصيا مش حاعمل كدا

هي الحاجات دي بتحصل امتى يا جدعان؟؟

قديم 2nd September 2010, 05:32 AM MFaisal غير متواجد حالياً
    MFaisal
    Golden Member

MFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond repute

MFaisal's Flag is: Zaire

أنا : MFaisal

فعلا مش لطيفة خالص

قديم 2nd September 2010, 08:24 AM dana غير متواجد حالياً
    dana
    Golden Member

dana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond reputedana has a reputation beyond repute

أنا : dana

يا جماعة الفكرة مش مظبوطة بس تعالوا نفكر انا بدخل اقرى مداخلة مثلا عبارة عن سطرين او تلاتة والاقى صاحب التوقيع حاطط نص صفحة كلام وصور وممكن فيديو فدة بيخلى ما بين كل مشاركة والتانية مسافة كبيرة جدا انا دة رائى وخصوصا ان التوقيع بيشتت دلوقتى الناس

قديم 2nd September 2010, 08:43 AM Farida غير متواجد حالياً
    Farida
    Brigadier General

Farida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond repute

أنا : Farida

يا جماعه انا ساعات بادخل من الموبايل و بيبقى مش ظريف ابدا لما الاقى صفحات عباره عن توقيعات ............ماهو اللى مش عايز كده يبقى يصغر توقيعه شويه مش معقول التعليق يبقى كلمتين و التوقيع نص صفحه الرحمه حلو برضه
    انا قطعا مش وافقه ان التوقيع يتشال خاااااااااالص بس كمان مش مع التوقيعات اللى عباره عن صفحات وفيديوهات و حبشتكنات ...............ولو اننا بنشارك فىالمنتدى مش علشان الناس تشوف توقيعنا بس

قديم 2nd September 2010, 09:11 AM Prof غير متواجد حالياً
    Prof
    Colonel

Prof has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond reputeProf has a reputation beyond repute

أنا : Prof

ممكن نعمل حل وسط..
    نخلي التوقيعات لو صورة لايزيد حجمها ومساحتها عن كذا.. بحيث ما تاخدش وقت في التحميل وما تملاش الصفحة من غير ضرورة.. أو تكون في شكل بانر.. مستطيل نائم..
    ونخلي الكلام لو فيه كلام (كتوبة يعني) محدد برضه بسطرين أو تلاتة.

وفعلاً زي ما قالت فريدة هانم.. أي حشو زايد بيعمل مشكلة لو داخل من الموبايل أو من كونكشن محدودة السعة زي اليو اس بي مودم.