اعتذار للزميلة هوبا - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > إفتتاحية المنتدى > ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة

ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة نحن أسرة واحدة

ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة

اعتذار للزميلة هوبا

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 17th December 2008, 05:50 AM حيدر غير متواجد حالياً
    Banned

حيدر is on a distinguished road

افتراضي اعتذار للزميلة هوبا

أنا : حيدر

بسم الله الرحمن الرحيمقامت الادارة بايقافي لمدة شهر نتيجة شكوى الزميلةهوبا من اني شتمتها ، و الحقيقة اني مكنتش اقصد ده ابدا ، كان فيه مداخلة حادة لها مع زميل و رأيت ان الاسلوب وقح و ليس الزميلة؛ فقلت ابلغ عن مشاركة سيئة فضغطت بالغلط على ايقونة تقييم العضو اللي بتظهر للعضو بدل ما اضغط على الايقونة اللي جنبها بتاعة تبليغ الادارة ، و كان عضو الادارة رقم 2 يقدر يستفسر مني او على الاقل يراجع الكلمة ، المكتوبة ( وقاحة ) و ليس ( يا وقحة ) فانا مش ممكن اشتم حد و خصوصا واحدة ست ، بدليل اللي اني معبرتش ولا واحدة من اللي نزلوا عليا حتتك بتتك لما انتقدت موضوع من مواضيع الشلة.بس برضه حاسس بذنب فقلت اعتذر عن اللبس .ودمتم بخير

الموضوع الأصلي : اعتذار للزميلة هوبا     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : حيدر

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    اعتذار للزميلة هوبا ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة محمد أبوزيد 16 2115 17th December 2008 05:50 AM
    ماذا لو كنت أمريكيا أبناؤنا فى الخارج EL SHABRAWY 7 1681 1st November 2008 07:56 AM
    الليبرالية في الميزان مناقشات وحوارات جادة حيدر 29 2676 11th October 2008 11:55 AM

قديم 17th December 2008, 06:15 AM بندق غير متواجد حالياً
    بندق
    Golden Member

بندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant futureبندق has a brilliant future

بندق's Flag is: Egypt

أنا : بندق

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حيدر
    بسم الله الرحمن الرحيمقامت الادارة بايقافي لمدة شهر نتيجة شكوى الزميلةهوبا من اني شتمتها ، و الحقيقة اني مكنتش اقصد ده ابدا ، كان فيه مداخلة حادة لها مع زميل و رأيت ان الاسلوب وقح و ليس الزميلة؛ فقلت ابلغ عن مشاركة سيئة فضغطت بالغلط على ايقونة تقييم العضو اللي بتظهر للعضو بدل ما اضغط على الايقونة اللي جنبها بتاعة تبليغ الادارة ، و كان عضو الادارة رقم 2 يقدر يستفسر مني او على الاقل يراجع الكلمة ، المكتوبة ( وقاحة ) و ليس ( يا وقحة ) فانا مش ممكن اشتم حد و خصوصا واحدة ست ، بدليل اللي اني معبرتش ولا واحدة من اللي نزلوا عليا حتتك بتتك لما انتقدت موضوع من مواضيع الشلة.بس برضه حاسس بذنب فقلت اعتذر عن اللبس .ودمتم بخير

وهو ده نقد ولا تجريح؟

وهل الأسلوب ينفصل ع صاحبه؟

يعنى لو قلت من وقاحة الأسلوب استخدام مثل هذه الكلمات أكون قد شتمت العضو أم؟

تقييم أسلوب العضو مرده لطاقم الاشراف والعضو الذى يبلغ عن مشاركة مسيئة اذا استخدم عبارات مثل وقاحة يكون فعلا قد أساء .. لأنه ببساطة كان يمكن أن يقول أسلوب غير لائق .. ولا يصدر نعوت ويقول انه يصف الأسلوب .. لأنه الشئ يدل على فاعله ولا دى مش لغة عربية؟

وبعدين فين الاعتذار؟

انا مش شايف غير تكرار لما حدث سابقا وصفته بأى شكل .. انما هو تكرار .. وأعتقد انها لم تكن الأولى .. وحظك انه التقييم يذهب للعضو ..

اقتباس
    عقلى الباطن:

لما أمر عمر بقطع يد السارق وهو يصر على انها أول مرة وعمر يصر انها ليست أول مرة ..

فلما قطعت يده . سالت كم كانت؟ قال بضعوعشرين مرة

قديم 25th December 2008, 11:00 AM hoppa غير متواجد حالياً
    hoppa
    Golden Member

hoppa is on a distinguished road

أنا : hoppa

انا لسة شايفة الموضوع ده حالا خسارة ان العضو حيدر مش متواجد بيننا (بس هو جابه لنفسه)

على كل حال انا اتقبل اعتذاره
    و للامانة انا لما هدأت ثورتى و بعد التفكير وجدت فعلا انه ممكن يكوت اتلخبط بين ايقونة التقرير عن المداخلة و بين ايقونة تقييم العضو خصوصا انهم متجاورتين و بالفعل ارسلت للمتحدث باسم الادارة و اخبرته بذلك لكنى لم احصل على رد
    و بالنسبة لكلمة وقاحة هو مكتوب كده فى صفحة التقرير:
    ملاحظة: استخدم هذه الاستمارة في التبليغ عن مشاركات تحوي كلمات بذيئة ومخلة بالآداب وتسيء للدين الاسلامي ، ورسائل الدعاية والإعلان, والمشاكل (مضايقة, وقاحة, إلخ..).

انا شايفاها فعلا كلمة قاسية و هو حيدر اصلا حاططنى فى دماغه من زمان بس يالا المسامح كريمحدش واخد منها حاجة.

قديم 25th December 2008, 12:33 PM Farida غير متواجد حالياً
    Farida
    Brigadier General

Farida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond repute

أنا : Farida

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hoppa
    انا لسة شايفة الموضوع ده حالا خسارة ان العضو حيدر مش متواجد بيننا (بس هو جابه لنفسه)

على كل حال انا اتقبل اعتذاره
    و للامانة انا لما هدأت ثورتى و بعد التفكير وجدت فعلا انه ممكن يكوت اتلخبط بين ايقونة التقرير عن المداخلة و بين ايقونة تقييم العضو خصوصا انهم متجاورتين و بالفعل ارسلت للمتحدث باسم الادارة و اخبرته بذلك لكنى لم احصل على رد
    و بالنسبة لكلمة وقاحة هو مكتوب كده فى صفحة التقرير:
    ملاحظة: استخدم هذه الاستمارة في التبليغ عن مشاركات تحوي كلمات بذيئة ومخلة بالآداب وتسيء للدين الاسلامي ، ورسائل الدعاية والإعلان, والمشاكل (مضايقة, وقاحة, إلخ..).

انا شايفاها فعلا كلمة قاسية و هو حيدر اصلا حاططنى فى دماغه من زمان بس يالا المسامح كريمحدش واخد منها حاجة.

هو ماحدش من الأصدقاء ارسل لك اخر مداخلات المذكور اعلاه قبل ما يطرد شر طرده

قديم 25th December 2008, 12:41 PM hoppa غير متواجد حالياً
    hoppa
    Golden Member

!For Medical Professionals Only

لا محدش بعت حاجة بس انا واثقة انها تتعارض مه كلامه"فانا مش ممكن اشتم حد و خصوصا واحدة ست"

قديم 25th December 2008, 12:45 PM hoppa غير متواجد حالياً
    hoppa
    Golden Member

على فكرة لو رمضان كمان اعتذر لى اعتذار علنى حقبله

قديم 25th December 2008, 12:49 PM Farida غير متواجد حالياً
    Farida
    Brigadier General

Farida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond repute

أنا : Farida

اقتباس
    لا محدش بعت حاجة بس انا واثقة انها تتعارض مه كلامه"فانا مش ممكن اشتم حد و خصوصا واحدة ست"

هى دى المشكله

قديم 25th December 2008, 12:55 PM hoppa غير متواجد حالياً
    hoppa
    Golden Member

و الله ما انا فاهمه يا دكتورة تقصدى ايه
    انا واثقة انها تعارض مع كلامه لانى شفت كل الاعضاء هنا استنكروها بشدة و كمان لان الادارة اوقفته بسرعة فقلت فى نفسى اكيد هو قال كلام وحش اوى
    انا بس سامحت فى اللى شفته و اللى يخصنى
    مش عارفة لو كان قال عليا تانى مش حقدر اسامح

قديم 25th December 2008, 01:41 PM Moderator05 غير متواجد حالياً
    Moderator05
    Super Moderator

Moderator05 is a glorious beacon of lightModerator05 is a glorious beacon of lightModerator05 is a glorious beacon of lightModerator05 is a glorious beacon of lightModerator05 is a glorious beacon of lightModerator05 is a glorious beacon of light

أنا : Moderator05

اقتباس
    و الله ما انا فاهمه يا دكتورة تقصدى ايه
    انا واثقة انها تعارض مع كلامه لانى شفت كل الاعضاء هنا استنكروها بشدة و كمان لان الادارة اوقفته بسرعة فقلت فى نفسى اكيد هو قال كلام وحش اوى
    انا بس سامحت فى اللى شفته و اللى يخصنى
    مش عارفة لو كان قال عليا تانى مش حقدر اسامح

الحق يقال هو لم يتطاول عليكي باي لفظ سيئ على العكس تماما كان بيلتمس ليكي العذر في معرض حديثه وتعاطف معاكي ضد الادارة

دي شهادة حق

قديم 25th December 2008, 06:22 PM oskasan غير متواجد حالياً
    oskasan
    Golden Member

oskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond repute

أنا : oskasan

لا يا فندم
    انا مش حابب اوقع بس الكلام اللى كتبه عنها افظع من الشتيمه