أحمد شوبير دلوقتى و جمهور الألتراس الأهلاوى - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > هوايات ورياضة ورحلات > الشباب والرياضة

الشباب والرياضة

أحمد شوبير دلوقتى و جمهور الألتراس الأهلاوى

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 9th January 2009, 07:03 PM Farida غير متواجد حالياً
    Brigadier General

Farida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond repute

افتراضي أحمد شوبير دلوقتى و جمهور الألتراس الأهلاوى

أنا : Farida

دلوقتى على قناة الحياة شوبير جايب فضايح جمهور الأهلى الألتراس ......ايه اللى بيحصل ده ايه اللى انا شايفه ده ......................

الموضوع الأصلي : أحمد شوبير دلوقتى و جمهور الألتراس الأهلاوى     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : Farida

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    بسم الله الرحمن الرحيم : الأجابة ...ابو الفتوح إنتخابات الرئاسة مــــلامــــح 5 1686 22nd May 2012 11:23 PM
    اخص على كده : اسراء عبدالفتاح وشباب الثورة مع... شؤون مصر الداخلية انسان بقلب ملاك 55 5185 22nd March 2012 08:01 AM
    النائب الخبؤ : محمد العمدة عايز يلغى الخلع شؤون مصر الداخلية مصرى فقط 21 4010 22nd March 2012 07:06 AM
    جودة عبد الخالق عايزنا نحشى المحشى لسان عصفور شؤون مصر الداخلية Farida 0 1193 22nd March 2012 06:36 AM
    ترشيحات حزب النور بتقول ان فيه امل شؤون مصر الداخلية AlexG 13 2459 22nd March 2012 06:31 AM

قديم 9th January 2009, 07:14 PM Farida غير متواجد حالياً
    Farida
    Brigadier General

Farida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond repute

الراجل جايب صور الجمهور و هم بيتعاطوا فى المدرجات و فعلا تم القبض على احدهم و فى جيبه 200 تذكرة هيروين و البعض ارسل له صورهم و هم بيشربوا خمور قبل الماتشات علشان يقفلوا المدرجاتو صورهم و معاهم الصواريخ الحارقه داخل المدرجات و ازاى بيهربوها و البعض ارسل له انهم ناويين يطلعوا مصر من كأس العالم نكايه فى حسن شحاته علشان جاب الحضرى و مبيتين النيه يلقوا طوبه او اى حاجه علشان تتلغى لنا الماتشات

قديم 9th January 2009, 07:17 PM ابتسامــة غير متواجد حالياً
    ابتسامــة
    Platinum Member

ابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond repute

أنا : ابتسامــة

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Farida
    الراجل جايب صور الجمهور و هم بيتعاطوا فى المدرجات و فعلا تم القبض على احدهم و فى جيبه 200 تذكرة هيروين و البعض ارسل له صورهم و هم بيشربوا خمور قبل الماتشات علشان يقفلوا المدرجاتو صورهم و معاهم الصواريخ الحارقه داخل المدرجات و ازاى بيهربوها و البعض ارسل له انهم ناويين يطلعوا مصر من كأس العالم نكايه فى حسن شحاته علشان جاب الحضرى و مبيتين النيه يلقوا طوبه او اى حاجه علشان تتلغى لنا الماتشات

معقول الكلام ده؟!
    ناس مبرشمة فعلا .

.

قديم 9th January 2009, 07:24 PM Farida غير متواجد حالياً
    Farida
    Brigadier General

الحقى افتحى البرنامج هو بيقول لسه فيه مفاجأت انا مش مصدقه بجد اللى شفته ............

قديم 9th January 2009, 07:37 PM Farida غير متواجد حالياً
    Farida
    Brigadier General

!For Medical Professionals Only

قبل كده حرقوا مشجع زملكاوى بجد ................ياجماعه فعلا مش مصدقه و الله دى كارثه بجد......و اتاري الألتراس ده لهم فروع فى كل الدول شوبير جابهم مع الألتراس بتوع تونس و العمايل اللى بيعملوها .

قديم 9th January 2009, 07:51 PM msameh غير متواجد حالياً
    msameh
    Golden Member

msameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant futuremsameh has a brilliant future

msameh's Flag is: Netherlands

أنا : msameh

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Farida
    ................ياجماعه فعلا مش مصدقه و الله دى كارثه بجد......

هم حضروا العفريت .... و مش هيعرفوا يصرفوه

النقاد و الصحفيين و مقدمي البرامج الاهلاويه صدقوا فعلا انهم سوبر باور

و اقنعوا الجمهور الاهلاوي انهم فوق الجميع

و دي البدايه بس .....

قديم 9th January 2009, 08:53 PM انسان بقلب ملاك غير متواجد حالياً
    انسان بقلب ملاك
    Senior Member

انسان بقلب ملاك has a brilliant futureانسان بقلب ملاك has a brilliant futureانسان بقلب ملاك has a brilliant futureانسان بقلب ملاك has a brilliant futureانسان بقلب ملاك has a brilliant futureانسان بقلب ملاك has a brilliant futureانسان بقلب ملاك has a brilliant futureانسان بقلب ملاك has a brilliant futureانسان بقلب ملاك has a brilliant futureانسان بقلب ملاك has a brilliant futureانسان بقلب ملاك has a brilliant future

أنا : انسان بقلب ملاك

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farida
    دلوقتى على قناة الحياة شوبير جايب فضايح جمهور الأهلى الألتراس ......ايه اللى بيحصل ده ايه اللى انا شايفه ده ......................

يادكتورة انتى مثقفة الظاهرة عامة وليست بالأهلى فقط فهناك التراس زمالك واسماعيلى واسكندرى وهلما جرااا
    بس انتو مش شايفين غير الأهلى علشان مولعكو وبينكد عليكو
    كثيرآ من مواضيعى ومداخلاتى بها ما يجدث للشباب ومنة وأخرهم موضوع بعد عيد الأضحى عن
    التحرش الجنسى فى مواضيع جادة بس اظاهر الموضوع اتنسى
    السينمات ايضآ والمسارح يقوم الشباب بجلب المخدرات والخمور ويتم الدخول بها الى دار السينما وخلافة ويكون الشباب بعد العرض فى حالة سكر وتخدير ويتم الهجوم على البنات والتحرش بأى أنثى ودة انا شوفتة بأم عينى بلاش نمسك فى كلام الأخ شوبير البلد شبابها كثير بايظ بمعنى الكلمة وعلى جميع المستويات لو مع حضرتك عربية ممكن تتأكدى من اللى انا كاتبة وتتجولى فى شوارع القاهرة من وسط البلد الى مدينة نصر وحاولى تدققى شوية فى الشباب اللى واقف فى جماعات فى الشوارع وعلى ناصية الأحياء وهم يحتسون الخمر ويستنشقون المخدرات وكنت قد كتبت موضوع عن المخدرات وكيف ان الدولة كى تقضى على البانجو تركت الباب لدخول الحشيش حتى اصبح ثمنة كثمن العيش ؟؟؟؟ ياريت حضرتك تكونى عرفتى نيتى وما أقصد الرياضة شيء وما يحدث لشبابنا شيء أخر

قديم 10th January 2009, 08:39 AM Modest غير متواجد حالياً
    Modest
    Silver Member

Modest has a spectacular aura aboutModest has a spectacular aura aboutModest has a spectacular aura about

أنا : Modest

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة انسان بقلب ملاك

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

قديم 10th January 2009, 10:51 AM Farida غير متواجد حالياً
    Farida
    Brigadier General

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة انسان بقلب ملاك
    يادكتورة انتى مثقفة الظاهرة عامة وليست بالأهلى فقط فهناك التراس زمالك واسماعيلى واسكندرى وهلما جرااا
    كثيرآ من مواضيعى ومداخلاتى بها ما يجدث للشباب ومنة وأخرهم موضوع بعد عيد الأضحى عن
    التحرش الجنسى فى مواضيع جادة بس اظاهر الموضوع اتنسى
    السينمات ايضآ والمسارح يقوم الشباب بجلب المخدرات والخمور ويتم الدخول بها الى دار السينما وخلافة ويكون الشباب بعد العرض فى حالة سكر وتخدير ويتم الهجوم على البنات والتحرش بأى أنثى ودة انا شوفتة بأم عينى بلاش نمسك فى كلام الأخ شوبير البلد شبابها كثير بايظ بمعنى الكلمة وعلى جميع المستويات لو مع حضرتك عربية ممكن تتأكدى من اللى انا كاتبة وتتجولى فى شوارع القاهرة من وسط البلد الى مدينة نصر وحاولى تدققى شوية فى الشباب اللى واقف فى جماعات فى الشوارع وعلى ناصية الأحياء وهم يحتسون الخمر ويستنشقون المخدرات وكنت قد كتبت موضوع عن المخدرات وكيف ان الدولة كى تقضى على البانجو تركت الباب لدخول الحشيش حتى اصبح ثمنة كثمن العيش ؟؟؟؟ ياريت حضرتك تكونى عرفتى نيتى وما أقصد الرياضة شيء وما يحدث لشبابنا شيء أخر

هو انا قلت حاجه ده ......شوبير الأهلاوى هو اللى قال على التراس الأهلى مش على حد تانى

قديم 10th January 2009, 03:29 PM MFaisal غير متواجد حالياً
    MFaisal
    Golden Member

MFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond repute

MFaisal's Flag is: Zaire

أنا : MFaisal

المشكلة انى سمعت الحلقة بس مش فاهم ايه معنى كلمة التراس دى او هو ايه جمهور التراس دول .. وبعدين شوبير مصورهم على انهم شياطين زرق والعالم فى خطر منهم انا جالى اكتئاب وانا بتفرج عالحلقة ..

وبعدين شوية العيال دول ديتهم يعنى شوية عساكر امن مركزى اللى مافيش اكتر منهم يخشو فى وسطهم ساعة الماتش ويلموهم وخلاص ؟