هل الراقصة تعتبر ناشيونال هيرو وتتعامل معاملة خاصة.؟!!! - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > المنتدى العام > موضوعات عامة ... موضوعات خفيفة ... منوعات

موضوعات عامة ... موضوعات خفيفة ... منوعات

هل الراقصة تعتبر ناشيونال هيرو وتتعامل معاملة خاصة.؟!!!

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 28th August 2008, 04:39 PM Badroora غير متواجد حالياً
    Platinum Member

Badroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant future

أنا : Badroora

فى المطار تحديدا عند الميزان..."وزن الشنط"
    انا مع صديقتى عشان مسافرة اجازة ودخلت معاها لحد ما توزن واطمئن ان كل شيء تمام وبعدين اودعها
    المطار زحمة جدا كل الناس مسافرة معرفش ليه مع ان المدارس المفروض خلاص على الابواب حسيت ان البلد هتفضي على انا و المرضي بعد محاولات "بلطجة" قدرنا نتسلل الى منتصف الطابور لانه كان طويل الصراحة ..وصلنا عند الوزن وكان قدامنا واحد بيوزن وكان معاه وزن زيادة وخيروه ما بين الدفع او انه يرجع شنطة هو شكله كان غلبان يعنى تلاقيه الهدايا اللى فى الشنطة لا تستحق الوزن اللى هيدفعه وحاول يفاصل معاهم نو واى انهم يوافقوا كان مسكين معاه امه امراة عجوز تنتظره فى اخر الطابور ..المهم ملقاش حل اخد امتعته وفسح لنا المكان عشان ميعطلناش .اثناء انشغال صحبتى فى الوزن زاغت عينى على الكونتر اللى جنبنا واذا ب 4 شباب مصريين زى الورد عضلات ايه وطول بعرض شكلهم حاجة كدا تشرف دا كان من ضهرهم لسه الوش مظهرش ..شوية كان هما كمان عندهم مشكلة فى الوزن ..بعدين ركزت شوية لاقيت فى ايد واحد منهم شنطة مكياج حريمى وشنطة يد حريمى بردوا قولت تلاقيها شنطة المدام ولا حاجة المهم شاء القدر وانى اشوفهم من الامام زعلت جدا على التيشرتات ام ترتر اللى لابسينها :( دا انا يااللى بنت استحالة البس اى حاجة بترتر غير لو فى مناسبة ونسبة الترتر قد تكون معدومة ام رجال بترتر؟ بصراحة قولت شنطة مكياج وتشيرت بترتر وملزق على جسمه خلينى اشوف اخرتهم ايه دول "شكلهم كان عار الصراحة" المهم شوية لاقيت الناس بتوسع وبتاع الوزن قام من ع الكرسي وابتسم ابتسامة عريضة لما حسيت انه وشه هيفلق من كتر عرض الابتسامة86 لما قام وقف حسيت كأنه داحل عليه رتبة كبيرة من الجيش ولا ناشيونال هيرو ولا حد من الكبارات.
    ضربت بعينى بصراحة مش شايفة اى حاجة غريبة ملفته للنظر تستاهل كل الاحترام دا .وفى رجعت عينى بعد ماعملت اسكان للمنطقة عشان اشوف مين الكوبرة اللى الناس بتوسعله وبتاع الوزن بذاته قايم لهواذا بضهر كدا فى وشي واحدة طولها حوالى 150 سم بكتيره وصغيرة ونص ضهرها عريان وللاسف مش مشكلة انه عريان هى حره بس بقي كله حب شباب واثار صدفية تقريباطب يعنى يوم متفرجى الناس فرجيهم على حاجة عدلة ماعلينا مناش دعوة بالناس ربنا يشفيهاو يهديها الست بقي دى طلعت رقاصة من خلال وصفها اكيد رقاصة درجة تالتة يعنى لا مركز ولا ماركة 122 وشوية الاقى كام شاب اللى لابسين تشيرتات بترتر واقفين كلهم فخر بابلتهماللى شايل لها شنطة المكياج وشنطة ايدها وطبعا الشنط عدت لا وزن ولا حتى حد تنح وقالها لا الشنطة المفروض ميزدش وزنها عن 30 كيلوا زى ما بيعمل مع الباقيين ..فى اللحظة دى سرحت بخيالى بعيد هنااااااااك فى مصر ايام ما كنت ارح مستشفي ام المصريين ولا القصر العينى ولا حميات امبابة واجى ادخل ويقولى ممنوع اروح بكل فخر مطلعة كارنية النقابة ويقولى اتفضلي وادخل والناس واقفة ولا هنا مثلا لما اروح اى مصلحة اخلص حاجة يسألنى بشتشغلى فين مجرد انى اقول ايه وفين الاقى الناس قامت رحبت ويبقي هاين عليهم لولا الملامة يبوسوا ايدي 122 الناس هنا بتقدر التمريض بشكل فكرونى بالدول الاروبية الممرضة عندهم ليها شنه ورنه غير فى مصر خاسفين بينا الارض فى المطار الرقاصة ليها قيمة عننا تتنا نيلة فى حظنا الهباب المهم فوقت بقي على صوت صحبتى ايه يلا عجبك ضهر الرقاصة قلتلها لاء كنت باعد كام حباية فى ضهرها86
    ودعتها ورجعت البيت ..وهى هتوصل مصر على 9 مساءا كدا ان شاء الله ادعولها توصل بالسلامة وهى وحشتنى جدا وقلبي انخلع منى وانا باودعها والاكتر لما رجعت البيت ولاقيتها مش فيه البيت فضي على ..ودخلت المطبخ لاقيتها سيبالى كووم مواعين عاوز يتغسل
    طب مش كان اقل واجب تغسلهم قبل ما تمشي
    عن اذنكم هاروح اغسل المواعين

الموضوع الأصلي : هل الراقصة تعتبر ناشيونال هيرو وتتعامل معاملة خاصة.؟!!!     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : Badroora

التعديل الأخير تم بواسطة Admin2 ; 28th August 2008 الساعة 06:48 PM سبب آخر: تغير عنوان ..غير لائق

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    حدش هنا من دفعة 2008 مطاريد ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة MFaisal 13 3637 31st May 2015 07:14 PM
    احم احم ..ممكن ادخل ؟!! ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة مصرية 92 8122 15th June 2011 11:23 PM
    Merits and demerits of Immigration Do you speak English saynow 12 13945 13th November 2009 11:56 PM
    بـــرنــــجـــان بالمـــكـــســـرات ( مكدوس).!!! شؤون المطبخ ماتريكس دوت نت 16 5364 13th November 2009 10:15 AM
    Happy Birthday dede_alkady ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة poulaemad 47 6775 12th November 2009 11:11 PM

قديم 29th August 2008, 04:13 PM فــيــروز غير متواجد حالياً
    فــيــروز
    Golden Member

فــيــروز is on a distinguished road

أنا : فــيــروز

اقتباس

أينعم 122
    تصوّرى كنت بافكّر فى الموضوع ده امبارح قبل ما انام و وصلت للآتى

الراقصه -وما يشابهها من مهن- تقوم بأشياء تمثّل تضحيّه كبيره مش أى شخص يقدر يقوم بيها .. و من ثمّ لازم يكون فيه مقابل باهظ تحصل عليه هو اللىّ شجّعها تقوم بما تقوم به !! ما هى أصلها لو ستعامل معاملة أى امرأه عاديه موظّفه أو ست بيت من اللىّ بيمثّلوا أهالينا و جيراننا و معارفنا كان إيه اللىّ يخلّيها تضحّى و تعمل اللىّ بتعمله ده !! بالمنطق كده لازم يكون فيه مقابل و مقابل مغرى كمان

يمكن اللىّ بيشجّع الناس على الانحراف إن العائد فورى و مجزى .. على عكس العائد البطئ الذى قد يأتى متأخّرا جدّا فى الحياة الآخره و اللىّ بيتطلّب من المؤمنين به كثير من الصبر و اليقين

قديم 29th August 2008, 04:27 PM أحمد باشــا غير متواجد حالياً
    أحمد باشــا
    Platinum Member

أحمد باشــا has a reputation beyond reputeأحمد باشــا has a reputation beyond reputeأحمد باشــا has a reputation beyond reputeأحمد باشــا has a reputation beyond reputeأحمد باشــا has a reputation beyond reputeأحمد باشــا has a reputation beyond reputeأحمد باشــا has a reputation beyond reputeأحمد باشــا has a reputation beyond reputeأحمد باشــا has a reputation beyond reputeأحمد باشــا has a reputation beyond reputeأحمد باشــا has a reputation beyond repute

أنا : أحمد باشــا

اقتباس
    ونص ضهرها عريان وللاسف مش مشكلة انه عريان هى حره بس بقي كله حب شباب واثار صدفية تقريبا

حب الشباب لا يظهر غير في الوجه

و الصدفية في الأقدام غالبا

ممكن تكون جربانه

قديم 29th August 2008, 04:54 PM oskasan غير متواجد حالياً
    oskasan
    Golden Member

oskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond repute

أنا : oskasan

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد باشــا

ممكن تكون جربانه

ياهندزه تلاقيها دمامل

قديم 29th August 2008, 06:07 PM toota غير متواجد حالياً
    toota
    Platinum Member

toota is on a distinguished road

أنا : toota

!For Medical Professionals Only

اقتباس

ممكن تكون جربانه

غالبا جربانة86

حب الشباب بيظهر في الوجه والظهر..

قديم 29th August 2008, 08:12 PM Badroora غير متواجد حالياً
    Badroora
    Platinum Member

Badroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant futureBadroora has a brilliant future

اقتباس

ممكن تكون جربانه

لا وانت الصادق التينيا اللى بتظهر فى القدم

وحب الشباب والصدفية تخصص قفا وضهر

وادى صورة للصدفية مع انى باقشعر منها بس لا قشعريرة فى العلم
    معلش قلبي مطوعنيش اعرض الصورة انا اخترت اخفهم افتح الرابط هتشوف الصورة
    الصدفية

قديم 29th August 2008, 08:33 PM شينكاوي غير متواجد حالياً
    شينكاوي
    Platinum Member

شينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond repute

أنا : شينكاوي

طبعا الرقاصة يجب ان يتم التعامل معها بأسلوب خاص الا وهو اسلوب التكسير والتدمير فعلينا ان نتعامل مع اهل الفن وآلاتهم بطريقة معينة وهي ان نقوم بتكسير الاتهم واماكن تواجدهم او مواخيرهم ويجب ان نقوم بانشاء محاكم اسلامية لمحاكمة هؤلاء والتهمة هي تدمير شباب المسلمين عن طريق اشاعة الفاحشة فيهم , والله ثم والله ان لم نقم بالمحافظة علي بيوتنا وبناتنا واخواتنا ليحاسبنا الله حسابا عسيرا ويكفي وصف رسول الله لمن يترك الحبل علي الغارب لمحارمه بالديوث وحرمانه من جنان الرحمن , الامور زادت عن الحد بصورة غير مسبوقة فالنساء اصبحن سافرات بصورة غير طبيعية فاليوم يكفي مرورك في اي شارع من شوارع المسلمين لتري ان معظم بنات المسلمين راقصات كاشفات عما امرهن الله بستره يا جماعة الامر بالمعروف باللسان لم يعد كاف وعلينا الانتقال لمرحلة اليد ونسأل الله في هذا الشهر المبارك ان يرد بنات المسلمين الي دينه ردا جميلا وان يمكننا من غض البصر لأنه بصراحة بقي شئ صعب جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا

قديم 29th August 2008, 08:38 PM Badroora غير متواجد حالياً
    Badroora
    Platinum Member

اذن يا شيخ شينكاوى حي على الجهاد .. سوف نقطعهم اربا اربا ونجعلهم عبرة لامثالهن.. القصاص هو الحل مع امثال هؤلاء ..الاتى ساهمن فى انتشار الفاحشة وتاخر سن الزواج .
    انا معك يا شيخ شينكاوى كتف بكتف وساهب نفسي لمراعاة الجرحى والقتلى ودفن الموتى
    " باسعار رمزية"

قديم 29th August 2008, 08:41 PM هيثم نافع غير متواجد حالياً
    هيثم نافع
    Member

هيثم نافع is on a distinguished road

أنا : هيثم نافع

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شينكاوي
    طبعا الرقاصة يجب ان يتم التعامل معها بأسلوب خاص الا وهو اسلوب التكسير والتدمير فعلينا ان نتعامل مع اهل الفن وآلاتهم بطريقة معينة وهي ان نقوم بتكسير الاتهم واماكن تواجدهم او مواخيرهم ويجب ان نقوم بانشاء محاكم اسلامية لمحاكمة هؤلاء والتهمة هي تدمير شباب المسلمين عن طريق اشاعة الفاحشة فيهم , والله ثم والله ان لم نقم بالمحافظة علي بيوتنا وبناتنا واخواتنا ليحاسبنا الله حسابا عسيرا ويكفي وصف رسول الله لمن يترك الحبل علي الغارب لمحارمه بالديوث وحرمانه من جنان الرحمن , الامور زادت عن الحد بصورة غير مسبوقة فالنساء اصبحن سافرات بصورة غير طبيعية فاليوم يكفي مرورك في اي شارع من شوارع المسلمين لتري ان معظم بنات المسلمين راقصات كاشفات عما امرهن الله بستره يا جماعة الامر بالمعروف باللسان لم يعد كاف وعلينا الانتقال لمرحلة اليد ونسأل الله في هذا الشهر المبارك ان يرد بنات المسلمين الي دينه ردا جميلا وان يمكننا من غض البصر لأنه بصراحة بقي شئ صعب جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا

طيب لو كانوا من الإماء يا أخ شينكاوي > هل يجوز ذلك؟

قديم 29th August 2008, 08:43 PM شينكاوي غير متواجد حالياً
    شينكاوي
    Platinum Member

شينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond repute

أنا : شينكاوي

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Badria Mekkawy
    اذن يا شيخ شينكاوى حي على الجهاد .. سوف نقطعهم اربا اربا ونجعلهم عبرة لامثالهن.. القصاص هو الحل مع امثال هؤلاء ..الاتى ساهمن فى انتشار الفاحشة وتاخر سن الزواج .
    انا معك يا شيخ شينكاوى كتف بكتف وساهب نفسي لمراعاة الجرحى والقتلى ودفن الموتى
    " باسعار رمزية"

اعذريني يا بدرية يا اختي اصلي مسؤول علي 9 بنات في الشغل وكل يوم نفسي ارجعهم كلهم البيت علشان بس يتستروا شوية ما بقولش حجاب ولا غيره بس مش من صلاحياتي , نفسي وحدة فيهم تغطي صدرها وتغطي للركبة بس مش طالب اكتر من كده

علي فكرة يا بدرية انا شغال في مكان محترم ومهم بس نعمل ايه لعنة الله علي من سول للنساء ترك بيوتهن ومزاحمة الرجال في العمل المختلط