مصر اليوم فى عيد - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات
    حالة من النشوى
    (الكاتـب : حشيش ) (آخر مشاركة : mahir baik)

العودة   منتديات المطاريد > سياسة واقتصاد > شؤون مصر الداخلية

شؤون مصر الداخلية

مصر اليوم فى عيد

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 19th March 2011, 03:59 PM Farida غير متواجد حالياً
    Brigadier General

Farida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond repute

افتراضي مصر اليوم فى عيد

أنا : Farida

و الله مش عارفه اقول ايه ايه الشعب الجميل ده ياريت كل اخواننا فى الخارج كانوا معانا و شافوا التحضر و الناس الواعيه و الناس اللى حاسه بالمسئوليه ..............يا جماعه و الله انا الفرحه مش سايعانى قمه التحضر و الناس واقفه فى طوابير بطول محطتين اتوبيس و مبسوطيه و مش متضايقين
    ايه الجمال ده
    تحيه للشهداء اللى عيشونا اليوم ده و حسسونا ان دى بلدنا ....كل واحد فاكر انه بصوته حايفرق فى النتيجه ............و لعنه الله على مبارك و حكامنا كلهم و الله العظيم كنت فى قمة الغضب و القرف و الضيق على مبارك و حكامنا كلهم لأنهم لو عرفوا قيمه المصريين و قد ايه متحضرين وواعيين و حاسين بالمسئوليه كانوا عملوا تاريخ من نور .........بجد ربنا يتمها على خير و تحيا مصر

الموضوع الأصلي : مصر اليوم فى عيد     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : Farida

!Start Your Website Now

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    بسم الله الرحمن الرحيم : الأجابة ...ابو الفتوح إنتخابات الرئاسة مــــلامــــح 5 1077 22nd May 2012 11:23 PM
    اخص على كده : اسراء عبدالفتاح وشباب الثورة مع... شؤون مصر الداخلية انسان بقلب ملاك 55 3866 22nd March 2012 08:01 AM
    النائب الخبؤ : محمد العمدة عايز يلغى الخلع شؤون مصر الداخلية مصرى فقط 21 2684 22nd March 2012 07:06 AM
    جودة عبد الخالق عايزنا نحشى المحشى لسان عصفور شؤون مصر الداخلية Farida 0 852 22nd March 2012 06:36 AM
    ترشيحات حزب النور بتقول ان فيه امل شؤون مصر الداخلية AlexG 13 1719 22nd March 2012 06:31 AM

قديم 19th March 2011, 04:36 PM haya غير متواجد حالياً
    haya
    Golden Member

haya will become famous soon enoughhaya will become famous soon enough

haya's Flag is: Kuwait

أنا : haya

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Farida
    و الله مش عارفه اقول ايه ايه الشعب الجميل ده ياريت كل اخواننا فى الخارج كانوا معانا و شافوا التحضر و الناس الواعيه و الناس اللى حاسه بالمسئوليه ..............يا جماعه و الله انا الفرحه مش سايعانى قمه التحضر و الناس واقفه فى طوابير بطول محطتين اتوبيس و مبسوطيه و مش متضايقين
    ايه الجمال ده
    تحيه للشهداء اللى عيشونا اليوم ده و حسسونا ان دى بلدنا ....كل واحد فاكر انه بصوته حايفرق فى النتيجه ............و لعنه الله على مبارك و حكامنا كلهم و الله العظيم كنت فى قمة الغضب و القرف و الضيق على مبارك و حكامنا كلهم لأنهم لو عرفوا قيمه المصريين و قد ايه متحضرين وواعيين و حاسين بالمسئوليه كانوا عملوا تاريخ من نور .........بجد ربنا يتمها على خير و تحيا مصر

ياريت بجد والله
    مامتي اصرت انها تنزل من يومين قلت لها طيب شوفي حد من الجيران لاني مش عارفه الظروف ايه وخايفه عليكي من البلطجيه او اي مشاكل ..قالتلي هاروح ان شاء الله رغم انها كانت تعبانه جدا وقلت لها ان اخايفه عليكي من الوقفه ..قالتلي مش مهم هاقف اد ايه المهم اني لازم انزل علشان اقول لأ...انا فخورة جدا بيها وسعيده جدا بيها وبكل الشعب المصري فرد فرد

قديم 19th March 2011, 04:43 PM Resalah غير متواجد حالياً
    Resalah
    Member

Resalah is on a distinguished road

أنا : Resalah

عندك حق فعلا مصر اليوم فى عيد . نفسى احكى واحكى واحكى على جمال الناس النهارده . النهارده قولنا للعالم كله اننا شعب متحضر بالفطرة . التجاوزات كانت قليله جدا جدا . اقصد طبعا من الافراد .
    انا كمان زيك يا مدام فريدة الفرحه مش سايعانى .
    ومبسوطه بالنتيجه من قبل ما اعرفها اكتر من الاول لانى متاكده تماما ان مصر مش هترجع لورا تانى .

قديم 19th March 2011, 04:54 PM only you غير متواجد حالياً
    only you
    Field Marshal

only you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond reputeonly you has a reputation beyond repute

only you's Flag is: Egypt

أنا : only you

والله يا فريده ياختى طول عمرى بمتنع عن اى تصويت لانى عارفه انه غير شرعى ونتيجته معروفه مقدما بس النهارده بجد نزلت بدرى اوى وقسما بالله ولا كانى رايحه فرح قلبى سعيد جدا يا رب دايما يا مصر حره وبتقررى مصيرك بايدك وللللللوووووووووووووووووى

قديم 19th March 2011, 04:54 PM nash غير متواجد حالياً
    nash
    Field Marshal

nash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond repute

أنا : nash

!For Medical Professionals Only

أولا ألف لا بأس علي ماما يا هيا

ثانيا ممكن أزغرط؟

ولوولوولولولولولويييييييي

يوم في منتهي الروعه بجد وجد والله العظيم نزلت بعد صلاة الظهر ودخلت اللجنه الساعه 3 ونص من طول الطابور ... الناس مش ممكن كلهم فرحانين ومحدش عايز يقول هايختار أيه كأننا في لجنه إختبار وكله خايف علي ورقته ... كل الأعمار نزلت حتي اللي معاها بيبي صغنتت ..والتعاون بين الناس رهيب واللي بيوزع مياة معدنيه واللي بيوزع بسكوت والكل بيضحك وعارف أن تعبه مش هاييجي علي الفاضي

كان كرنفال بكل معني الكلمه ..مش مصدقه حاله الإنضباط ولا التسامح الجميله دي خالص

ربنا يحفظ مصر

قديم 19th March 2011, 04:57 PM Farida غير متواجد حالياً
    Farida
    Brigadier General

Farida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond repute

ماما ربنا يديها الصحه عدت السبعين و مش عارفه تمشى و اصرت تروح تقول صوتها و الله العظيم كل واحد حاسس ان صوته حايفرق جامد المشكله الوحيده فى البسطاء اللى اتأثروا بخطب الجمعه فى المساجد اللى فيها سلفيين و اخوان و هم بيقولواهم ان حرام يقولوا نعم ........بس و الله العظيم شوفت بسطاء كتير فى اللجنه اللى كنت فيها حايقولوا لأ برضه ...........

قديم 19th March 2011, 04:59 PM Farida غير متواجد حالياً
    Farida
    Brigadier General

بس بما انى ام النكد فى عيلتنا خايفه برضه ماحدش يفهم اللى حصل النهارده و اللى بيحكم حتى لو جيش او مدنيين مايقدروش الشعب الجميل ده و يستغلوه احسن استغلال ............حرام احنا نستحق كل حاجه حلوة نستحق افضل مايمكن ..........

قديم 19th March 2011, 04:59 PM Virus غير متواجد حالياً
    Virus
    Golden Member

Virus has a reputation beyond reputeVirus has a reputation beyond reputeVirus has a reputation beyond reputeVirus has a reputation beyond reputeVirus has a reputation beyond reputeVirus has a reputation beyond reputeVirus has a reputation beyond reputeVirus has a reputation beyond reputeVirus has a reputation beyond reputeVirus has a reputation beyond reputeVirus has a reputation beyond repute

أنا : Virus

ياخسارة خمسن سنة راحو هدر كان ممكن فيهم نكون دولة عظمى...

على أي حال...Better Late than NEVER

اليوم قطعنا نصف الطريق نحو الديموقراطية الكاملة...الإيجابية والمشاركة..كل الشعب شارك باختلاف فئاته وانتماءاته...يبقى فقط الوعي السياسي السليم لدى العامة ليكون مانعا أمام من يحاول حشدهم بأساليب ملتوية..

نعم ...تحية لشهداءنا اللي دفعوا حياتهم لنعيش نحن الآن لحظات الحرية والكرامة هذه..

قديم 19th March 2011, 05:16 PM م الغزالى غير متواجد حالياً
    م الغزالى
    Colonel

م الغزالى has a reputation beyond reputeم الغزالى has a reputation beyond reputeم الغزالى has a reputation beyond reputeم الغزالى has a reputation beyond reputeم الغزالى has a reputation beyond reputeم الغزالى has a reputation beyond reputeم الغزالى has a reputation beyond reputeم الغزالى has a reputation beyond reputeم الغزالى has a reputation beyond reputeم الغزالى has a reputation beyond reputeم الغزالى has a reputation beyond repute

أنا : م الغزالى

كل سنة وإنتم طيبين .. ومش مهم لو أتى الإستفتاء بعكس قناعتى ولكن أنا فرحان إن الإستفتاء كان بمثابة بروفة ممتازة للإنتخابات القادمة وحتشجع الناس تنزل تمارس حقها الدستورى

زى ماقالت أختنا فريدة إل جاى بالفعل أهم خاصة إن هناك قوى إبتدت تتحد لقطف الثمرة

أكثر حاجة زعلتنى اليوم هو الإعتداء الذى قام به الجهلة وأعداء الحرية على الرجل المحترم د. البرادعى بس معلهش ماهو برضه إل سببه لهم مش شوية وربنا يستر عليه لحد الإنتخابات ماتعدى

قديم 19th March 2011, 06:31 PM النجم الثاقب غير متواجد حالياً
    النجم الثاقب
    Golden Member

النجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond reputeالنجم الثاقب has a reputation beyond repute

أنا : النجم الثاقب

فعلا يوم جميل جدا.. وشعور مختلف لما الانسان يشعر ان صوته مؤثر

انا كمان جدي ربنا يباركله في صحته معدي التمانين وكان تعبان جدا بس صمم ينزل وقالي يابني دي أول مرة أصوت في حياتي مش ممكن أفوتها.

بس اللي عكنن عليا الاخبار اللي جاية من الاقاليم والصعيد.. للاسف معمولهم هناك غسيل مخ معتبر وتم استخدام أساليب قذرة للتأثير على البسطاء والنتائج ابتدت تظهر ومش مطمئنة خالص.