MORTA NEVER DIE - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > هوايات ورياضة ورحلات > الشباب والرياضة

الشباب والرياضة

MORTA NEVER DIE

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 13th May 2009, 04:49 PM حسام غير متواجد حالياً
    Brigadier General

حسام تم تعطيل التقييم

حسام's Flag is: Egypt

:zamalik: MORTA NEVER DIE

أنا : حسام

حكمت المحكمة اليوم لصالح مرتضى منصور بأحقيته فى الترشح لرئاسة نادى الزمالك
    والغاء قرار حسن صقر وفتواه
    كدة النتيجة 19 حكم لمرتضى
    مقابل صفر لحسن (صفر)

الموضوع الأصلي : MORTA NEVER DIE     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : حسام

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    كل سنة وانت طيب يا دكتور جورج ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة jemkarry 9 2579 4th March 2012 09:56 PM
    مرشح المطاريد لرئاسة الجمهورية-FINAL إقتراحات ... مشاكل تقنية تومى 5 2199 4th March 2012 09:28 PM
    عيد ميلاد سيدة القطرين ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة Virus 14 2958 3rd March 2012 09:32 AM
    أخوكم مزنوق فى طلب ترجمة انجليزية Do you speak English arwa ahmed 16 6810 1st March 2012 12:38 PM
    عيد ميلاد سيدة مصر الأولى ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة حسام 60 6552 1st March 2012 10:27 AM

قديم 13th May 2009, 05:11 PM Farida غير متواجد حالياً
    Farida
    Brigadier General

Farida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond repute

أنا : Farida

جميل جدا و الله انا سعيده انه حاينزل الأنتخابات علشان يعرف قدر نفسه على الحقيقه

قديم 13th May 2009, 05:26 PM Batman غير متواجد حالياً
    Batman
    Silver Member

Batman is on a distinguished road

Batman's Flag is: Canada

أنا : Batman

يا خوفي يا بدران
    مرتضى محترف إنتخابات

قديم 13th May 2009, 07:26 PM savary غير متواجد حالياً
    savary
    Brigadier General

savary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond repute

أنا : savary

هو الراجل دا مش بيتهد ابدا

ربنا ياخده اخذ عزيز مقتدر ,ساعتها بس مش هيقدر يرفع قضيه ويرجع !

قديم 13th May 2009, 08:15 PM Farida غير متواجد حالياً
    Farida
    Brigadier General

Farida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond repute

!For Medical Professionals Only

المشكله اننا اللى بنروح النادى يوميا عارفين انه لا له شعبيه ولا نيله و الناس اللى مواظبه على التواجد هناك و لها فى الأنشطه عارفين هو خرب النادى ازاى بحركاته العيالى و مزاجه المتقلب و تصرفاته الهوجاء المشكله فى رأيي ان بقت فيه غرامه كبيره على عدم الأنتخاب بتصل الى مائه جنيه تقريبا لكل عضو و بالتالى فيه ناس مش بتروح النادى نهائيا الا وقت النتخابات و دول اعدادهم كبيره و هو ماشاء الله متواجد فى كل برامج الفضائيات و لام ينتهز كل فرصه و يقول انا جبت عمرو زكى مثلا - النهارده قال الحمد لله على انصاف القضاء لى و انا جبت عمرو زكى و الله العظيم من غير حتى ما ياخد نفسه زى الخواجه كوهين ينعى ولده و يصلح ساعات - مع ان اعدى اعداء ممدوح عبياس مثلا بيشهدوا انه هو اللى جابه ........من اسبوعين قال ان ابراهيم يوسف هو النائب بتاعه النهارده بيقول اسماء القائمة بتاعته و لم يذكر ابراهيم يوسف نهائى
    طبعا الناس اللى مش بتروح النادى و بتتفرج على التليفيزيون وشايفاه بيقول على كل المنافسين له حراميه و هو اللى ماحصلش ينخدعوا و يقولوا هو ده ولا بلاش و النتيجه اللى بنشوفه يوم الأنتخابات و النتايج المتوقعه
    لكن هو مكروه فى النادى و بشكل وحش و لما بيمشى هم 20 ولا 30 واحد بالكتير اللى حواليه بس

قديم 13th May 2009, 11:40 PM حسام غير متواجد حالياً
    حسام
    Brigadier General

حسام تم تعطيل التقييم

حسام's Flag is: Egypt

أنا : حسام

أمال كسب اخر انتخابات شرعية ازاى يا د.فريدة؟
    ما اعتقدش ان مالوش شعبية
    انا والله مش مع المرشحين كلهم
    لكن أتمنى صاحب الشعبية يكسب والنادى يخلص بقى م المشاكل

قديم 14th May 2009, 12:55 AM savary غير متواجد حالياً
    savary
    Brigadier General

savary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond reputesavary has a reputation beyond repute

أنا : savary

والله المفروض حازم امام ينزل على انتخابات الرئاسه ويسيبه من قايمه ممدوح عباس

واسم حازم امام لوحده كده من غير اى حاجه , يخليه يكسب مورتا و كمال ورنيش و ممدوح عباس

قديم 14th May 2009, 06:01 AM Batman غير متواجد حالياً
    Batman
    Silver Member

Batman is on a distinguished road

Batman's Flag is: Canada

أنا : Batman

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Farida
    المشكله اننا اللى بنروح النادى يوميا عارفين انه لا له شعبيه ولا نيله و الناس اللى مواظبه على التواجد هناك و لها فى الأنشطه عارفين هو خرب النادى ازاى بحركاته العيالى و مزاجه المتقلب و تصرفاته الهوجاء المشكله فى رأيي ان بقت فيه غرامه كبيره على عدم الأنتخاب بتصل الى مائه جنيه تقريبا لكل عضو و بالتالى فيه ناس مش بتروح النادى نهائيا الا وقت النتخابات و دول اعدادهم كبيره و هو ماشاء الله متواجد فى كل برامج الفضائيات و لام ينتهز كل فرصه و يقول انا جبت عمرو زكى مثلا - النهارده قال الحمد لله على انصاف القضاء لى و انا جبت عمرو زكى و الله العظيم من غير حتى ما ياخد نفسه زى الخواجه كوهين ينعى ولده و يصلح ساعات - مع ان اعدى اعداء ممدوح عبياس مثلا بيشهدوا انه هو اللى جابه ........من اسبوعين قال ان ابراهيم يوسف هو النائب بتاعه النهارده بيقول اسماء القائمة بتاعته و لم يذكر ابراهيم يوسف نهائى
    طبعا الناس اللى مش بتروح النادى و بتتفرج على التليفيزيون وشايفاه بيقول على كل المنافسين له حراميه و هو اللى ماحصلش ينخدعوا و يقولوا هو ده ولا بلاش و النتيجه اللى بنشوفه يوم الأنتخابات و النتايج المتوقعه
    لكن هو مكروه فى النادى و بشكل وحش و لما بيمشى هم 20 ولا 30 واحد بالكتير اللى حواليه بس

مرتضى لما بيطلع في التليفزيون أو الأعلام لازم يعمل مصيبة
    بصراحة حاجة تكسف
    بصوا مثلاً عمل ايه مع شوبير على الهوا
    بالصوت .. مشاجرة على الهواء بين شوبير ومرتضى منصور
    أو بصوا مين بيقبى حواليه
    وسط اشتباكات بالأيدي: تأجيل الحكم في قضية مرتضي للأحد

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام
    أمال كسب اخر انتخابات شرعية ازاى يا د.فريدة؟
    ما اعتقدش ان مالوش شعبية
    انا والله مش مع المرشحين كلهم
    لكن أتمنى صاحب الشعبية يكسب والنادى يخلص بقى م المشاكل

موضوع الشعبية بالذات دا أنا مستغربله
    عندي إحساس إن كل اللي حواليه دول مرتزقة
    زي اللي بيتصلوا بالبرامج الرياضيةعلشان يقولوا شعر في مرتضى ويشتموا في كل المنافسين
    أو الناس اللي منظرها غريب دي اللي بتبقى حواليه في المحاكم والنادي

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة savary
    والله المفروض حازم امام ينزل على انتخابات الرئاسه ويسيبه من قايمه ممدوح عباس

واسم حازم امام لوحده كده من غير اى حاجه , يخليه يكسب مورتا و كمال ورنيش و ممدوح عباس

الإنتخابات دايماً ليها حسابات أخرى .. يعني حمادة إمام نزل قدام كمال درويش ودرويش اللي فاز

قديم 14th May 2009, 07:17 AM Farida غير متواجد حالياً
    Farida
    Brigadier General

المشكله الناس بتنسى بسرعه و موضوع الشعبيه ما انا شرحته لحضرتك فيه ناس - وانا شخصيا اعرف 3 اسر بحوالى 15 صوت - لم يدخلوا النادى من اكتر من 3 سنوات و حايروجوا الأنتخابات علشان الغرامة الكبيره و دول مالهومش الا اللى بيجعر ليل و نهار فى التليفزيون و فى الفضائيات يعنى حضرتك قولى ايه فى بلدنا اللى عدل قوى علشان يبقى مرتضى برقوق ده عدل و عنده شعبيه .......بجد اللى بيروحوا النادى و لهم فى الأنشطه الرياضيه و الأجتماعيه مش بيطيقوه نهائى لأنهم شافوا بعينهم بيتصرف ازاى

قديم 14th May 2009, 08:38 AM Modest غير متواجد حالياً
    Modest
    Silver Member

Modest has a spectacular aura aboutModest has a spectacular aura aboutModest has a spectacular aura about

أنا : Modest

امبارح خالد الغندور جاب المستثار دائماً مرتضى منصور على التليفون بعد لحظات من صدور الحكم و سمعت أحلى جعجعة و صريخ في التليفون .. الجملة اللي قدرت افسرها من صراخه هي "حسن صاااااقر لازم يستقيييييييييييييييل" و كويس إنهم قطعوا الخط عنه علشان مش عارفين نسمع و لا نفهم حاجة من الدوشة و الصريخ بتاعُه.

الصح إن واحد المفروض مرشح نفسه لرئاسة "نادي رياضي اجتماعي محترم" إنه يكون هاديء و يقول كلمتين يشكر فيهم القضاء كالعادة و يعد الأعضاء مثلاً بإنه هايكون على قدر المسئولية إذا إنتخبوه و بلا بلا بلا بلا.

إنما متهيألي لو واحد مرشح نفسه لرئاسة "المدبح" مش هايكون بالسوقية دي.