العضو ده بيفكرك بأيه...؟؟؟؟ - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > الترفيه والفكاهة والسمر > خمسة فرفشة

خمسة فرفشة طرى على قلبك ... ملعون أبو الهم

خمسة فرفشة

العضو ده بيفكرك بأيه...؟؟؟؟

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 5th June 2009, 11:50 AM toota غير متواجد حالياً
    Platinum Member

toota is on a distinguished road

افتراضي العضو ده بيفكرك بأيه...؟؟؟؟

أنا : toota

عندي مشكلة كبيرة انا....ذاكرتي بصرية...مش سمعية...بمعنى اني لو شفت صوره بفتكرها اكتر بكتير من حوار او قصة سمعتها بدون رسومات.... يظهر دي مظاهر العجز والزهايمر بقى وعمايله....مممم ماعلينا ا

الفكرة دي دايما بتراودني....اني لما اشوف اسم عضو من الاعضاء على عمري الطويل في المنتديات...لازم الاسم عندي يركب على صوره في بالي...سواء يركب على صورة شخوص او احساس معين .....

حبتدي لكم بمثال بسيط ....بس عندي رجاء ...العضو الي يتضرر من وصفي وربطي لاسمه او صورته بوصف
    معين..يقولي وانا اشيل المداخلة بمنتهى البساطه....

حبتدي بالعضو الغائب الحاضر بندق افندي.... طبعا الصورة معبرة جدا....بندق او جوفي ....لما بشوف افلام كارتون مع الاولاد خصوصا عالم ديزني...بيفكروني بيه ... خصوصا لو فيه طباخ ماسك كزرونه في ايده في الكارتون... الا هو غاب ليه؟؟؟؟.

العضوة الفريدة فريدة..كل ماشوف اسمها بفتكر دكتورة الصحة الي بتدينا التطعيمات وتوقفنا بالطابور الي كانت بتجيلنا ايام المدرسة....جايه لمصلحتنا...وبتحبنا....بس حاسب من الشكة

العضو فاين تاتش العزيز....بيفكرني بمناديل فاين المنعشة....رقيقة ومفيدة في نفس الوقت...ملناش غنى عنها وبتعطر حياتنا

العضوة فيروز الجميلة...وبما انها من يومها رافضة تحط اي صورة رمزية...بتفكرني بمشروب الفيروز...بيلسع....بس منعش خصوصا في الصيف...

يتبع.....

الموضوع الأصلي : العضو ده بيفكرك بأيه...؟؟؟؟     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : toota

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    زيارة لقرية فقيرة يوم السبت القادم تكافل إجتماعى toota 14 3241 13th October 2010 10:50 PM
    موضه خلع الحجاب مواضيع شخصية Admin 73 11833 13th October 2010 08:30 PM
    صبايا...والأفورة الاعلامية صحافة ... إعلام ... سينما ومسرح sincere 22 3380 5th May 2010 10:53 PM
    فتوش..كفتة مشوية..وبانية شؤون المطبخ بندق 12 4391 1st May 2010 10:40 PM
    اختبار ..هل انت صديقي ! موضوعات عامة ... موضوعات خفيفة ... منوعات هدي 8 2669 1st May 2010 02:23 AM

قديم 5th June 2009, 11:56 AM Farida غير متواجد حالياً
    Farida
    Brigadier General

Farida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond reputeFarida has a reputation beyond repute

أنا : Farida

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة toota

العضوة الفريدة فريدة..كل ماشوف اسمها بفتكر دكتورة الصحة الي بتدينا التطعيمات وتوقفنا بالطابور الي كانت بتجيلنا ايام المدرسة....جايه لمصلحتنا...وبتحبنا....بس حاسب من الشكة

فى الأول عملت كده .........
    ............................
    ولما جريت على المرايه و بصيت فيها ............................
    .................................
    عملت كده

قديم 5th June 2009, 11:58 AM toota غير متواجد حالياً
    toota
    Platinum Member

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Farida
    .........
    .................................

انا برضو لما لقيت مشاركتك الاولانيه قبل التعديل عملت كده

بس لما كتبتي الكلام عملت كده

ربنا يستر طريقنا

قديم 5th June 2009, 12:10 PM toota غير متواجد حالياً
    toota
    Platinum Member

العضو العزيز سندباد...طبعا غني عن التعريف كارتون مغامرات السندباد... وده كان احب كارتون عندي وانا طفلة...ولسه الحقيقة

الصورة دي ثبتت اكتر لما اتقابلنا ايام اللقاء بأبوظبي.....كل مااشوف اسمه افتكر سندباد بس بعد ما كبر وبقى ابو العيال وبطل مغامرات خصوصا بعد مارجع من اخر مغامرة ليه في كراتشي....لما تشوفه حتعرف انك حترجع من المغامرة ببيتين شعر يفرحوا قلبك

العضوة الجميلة مصرية....كل ما اشوف اسمها...طبعا مع تغيير اللوجوهات محيراني....بس دايما بيخطر على بالي الست المصرية الجدعه بالشكل المودرن خصوصا مع اسلوب كلامها الكلاس

العضوة ديدي القاضي....بتفكرني بكارتون اسمه بسمة وعبدو....ده كان عن اقزام بيعيشوا في الغابة.... ديدي او بسمة الحنينة الرقيقة الي ممكن تبطحك بطوبه لو صبحت عليك وقالتك ازيك ع الصبح وانت مثلا مخدتش بالك ..وتقعد تعيط جنبك لو عورتك

قديم 5th June 2009, 12:53 PM toota غير متواجد حالياً
    toota
    Platinum Member

!For Medical Professionals Only

العزيز زوهيري الغني عن التعريف كل ما اشوف دعاية الشوكولاته تويكس...الي بيغني فيها فريد الاطرش....انا وانت ولا حد تالتنا انا وانت وانا وانت وبس معرفش ليه بربطه دايما بالدعاية دي .....حد لاقي تفسير للموضوع؟؟؟..

العزيزة جد\ا جدا يعني ناش....كل ما روح الكوافير بفتكرها...خصوصا لما بشوف حد ماشية بشعرها المنكوش ....
    كمان بفتكرها لما بتخانق مع العيال....خصوصا لما بسمع لي كلمتين في جنابي منهم...

يتبع...

قديم 5th June 2009, 02:32 PM حسام غير متواجد حالياً
    حسام
    Brigadier General

حسام تم تعطيل التقييم

حسام's Flag is: Egypt

أنا : حسام

موضوع جميل وطريف ومبتكر
    لم أره فى أى منتدى
    تحياتى
    وأتعشم ألا يغضب أحد وأن يتسع صدرنا لملحوظات مدام توتا

التعديل الأخير تم بواسطة حسام ; 5th June 2009 الساعة 04:09 PM

قديم 5th June 2009, 03:27 PM dede_alkady غير متواجد حالياً
    dede_alkady
    Silver Member

dede_alkady is on a distinguished road

أنا : dede_alkady

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة toota

العضوة ديدي القاضي....بتفكرني بكارتون اسمه بسمة وعبدو....ده كان عن اقزام بيعيشوا في الغابة.... ديدي او بسمة الحنينة الرقيقة الي ممكن تبطحك بطوبه لو صبحت عليك وقالتك ازيك ع الصبح وانت مثلا مخدتش بالك ..وتقعد تعيط جنبك لو عورتك

توته اصبتى كبد الحقيقه

الكلام اللى انتى قلتيه كله تقريبا منطبق على خصوصااا موضوع الطوب

قديم 5th June 2009, 03:29 PM dede_alkady غير متواجد حالياً
    dede_alkady
    Silver Member

dede_alkady is on a distinguished road

أنا : dede_alkady

توته موضوع جميييييييييل

قديم 5th June 2009, 06:17 PM Doudy غير متواجد حالياً
    Doudy
    Golden Member

Doudy is on a distinguished road

أنا : Doudy

موضوع رائع يا توتة
    ربنا يستر واطلع افكرك بحاجة كويسة

بصى خدى الصورة دى عشان تتوصى بية شوية

Get FREE Smileys today!

قديم 5th June 2009, 07:03 PM تقى غير متواجد حالياً
    تقى
    Golden Member

تقى has much to be proud ofتقى has much to be proud ofتقى has much to be proud ofتقى has much to be proud ofتقى has much to be proud ofتقى has much to be proud ofتقى has much to be proud ofتقى has much to be proud ofتقى has much to be proud ofتقى has much to be proud of

أنا : تقى

موضوع رائع ياتوتا كعادتك وربنا يستر وبلاش انا اقع تحت ايديك