اوكازيون: اللى عاوز يهنى الشامى بعيد ميلاده - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

datessea.com.sa

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

العودة   منتديات المطاريد > إفتتاحية المنتدى > ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة

ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة نحن أسرة واحدة

ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة

اوكازيون: اللى عاوز يهنى الشامى بعيد ميلاده

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 11th September 2008, 05:00 AM ELSHAMY غير متواجد حالياً
    Senior Member

ELSHAMY is a splendid one to beholdELSHAMY is a splendid one to beholdELSHAMY is a splendid one to beholdELSHAMY is a splendid one to beholdELSHAMY is a splendid one to beholdELSHAMY is a splendid one to beholdELSHAMY is a splendid one to behold

افتراضي اوكازيون: اللى عاوز يهنى الشامى بعيد ميلاده

أنا : ELSHAMY

حيث أن عيد ميلادى يأتى كل عام فى تاريخ لا ينسى و هو الحادى عشر من سبتمبر

و حيث أن العالم كله يحتفل بهذا اليوم

حتى و انا هنا فى كندا كل ما أروح أخلص أى معاملة حكومية.... تتقلب الدنيا لما يعرفوا...

...بناء على كل ما تقدم قلت أكيد المطاريد أولى الناس بهذا الاحتفال....بس مش عاوز ضرب نار...

كل سنة و أنا طيب....بمعرفتى بيكم

الموضوع الأصلي : اوكازيون: اللى عاوز يهنى الشامى بعيد ميلاده     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : ELSHAMY

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    مبروك الزمالة البريطانية د. Precanadian ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة znaty 14 2811 26th October 2010 10:33 PM
    مين يحفظ القرأن معانا ؟ شؤون إسلامية Aseel ali 172 9662 13th October 2010 11:35 AM
    متشابهات القرأن شؤون إسلامية ELSHAMY 10 1975 13th October 2010 03:15 AM
    اتخذت القرار....وداعا يا... مواضيع شخصية احمد عرفة 67 5323 1st February 2009 06:48 PM
    حد عاوز حاجة من كندا...؟ مواضيع شخصية ELSHAMY 31 2694 13th December 2008 07:31 AM

قديم 11th September 2008, 05:28 AM FINETOUCH غير متواجد حالياً
    FINETOUCH
    Golden Member

FINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond reputeFINETOUCH has a reputation beyond repute

أنا : FINETOUCH

كل 11 سبتمبر وانت طيب .
    ملعوبه حكايه 11سبتمبردى ولو انك ما لكش دخل فيها
    لى قريب اسمه جهاد..مرة اتمسك ايام السادات ما اتقتل...الضابط سأله: ابوك سماك جهاد ليه؟
    قال له مش عارف اسأله هوة
    دى بس معلومه علشان لو رحت امريكا وسالوك ليه اتولدت فى الميعاد دة
    وكل سنه وانت بخير والاسرة الكريمه بخير

قديم 11th September 2008, 01:59 PM Modest غير متواجد حالياً
    Modest
    Silver Member

Modest has a spectacular aura aboutModest has a spectacular aura aboutModest has a spectacular aura about

أنا : Modest

كل سنة و انت طيب يا حبي

هايص إنت في البرد في كندا و سايبني هنا في درجة حرارة 44 و رطوبة 90% .. اللهم لا حسد

كل سنة و انت طيب يا راجل يا طيب و عقبال 100 مليون جنيه
    بس حاول تغير عيد ميلادك و بلاش تخليه كل سنة في 11/9 .. مش عايزين مشاكل الله يكرمك

قديم 11th September 2008, 03:20 PM galaxy غير متواجد حالياً
    galaxy
    Silver Member

galaxy is on a distinguished road

أنا : galaxy

دكتور الشامي حبيب الكل وعمده المصريين في كندا .............كل سنه وانت بالف صحه وسعاده ورضا وطاعه لله تعالي .......عقبال ميت سنه بكل خير وان شاء الله السنه الجايه تتحقق كل امنياتك .............تقبل تحياتي وتقديري واحترامي ...........

انا جايبه شويه تورتات كدا علي ما قسم عشان الجبل كله..............بس محدش يمد ايديه الا لما تنجمع كلنابعد الفطار....... في عيد ميلاد دكتورنا الغالي..................هو المغرب في كندا علي كام يا دكتور........

قديم 11th September 2008, 05:14 PM فالحة هانم غير متواجد حالياً
    فالحة هانم
    Member

فالحة هانم is on a distinguished road

أنا : فالحة هانم

!For Medical Professionals Only

دكتورنا الشامي

كل عام وانت بأفضل صحة وأحسن حال وراحة بال
    وفي خير واطمئنان ورضا وسلامة

وفرحة وأمل وبهجة وسعادة
    ومتجمع مع أهلك وناسك وحبايبك

وكل اللي تتمناه يتحقق وتكون إيدك فرطة على حبايبك المطاريد في الجبل زي ما اتعودنا منك ...

واحنا في أنتظار أي حاجة من كندا

قديم 11th September 2008, 05:31 PM hoppa غير متواجد حالياً
    hoppa
    Golden Member

hoppa is on a distinguished road

أنا : hoppa

كل سنة و حضرتك طيب يا دوك

ايه التواريخ المميزة دى....تبيييييع

قديم 11th September 2008, 05:49 PM سهيلة غير متواجد حالياً
    سهيلة
    Senior Member

سهيلة will become famous soon enoughسهيلة will become famous soon enough

أنا : سهيلة

كل سنةوانت طيب يا دكتور وعقبال مليووووون سنة

قديم 11th September 2008, 09:20 PM مصري جدا غير متواجد حالياً
    مصري جدا
    Silver Member

مصري جدا has a brilliant futureمصري جدا has a brilliant futureمصري جدا has a brilliant futureمصري جدا has a brilliant futureمصري جدا has a brilliant futureمصري جدا has a brilliant futureمصري جدا has a brilliant futureمصري جدا has a brilliant futureمصري جدا has a brilliant futureمصري جدا has a brilliant futureمصري جدا has a brilliant future

أنا : مصري جدا

كل سنه وانت طيب يا دوك ...تحيه من واحد بلدياتك وعازمك علي طبق كسكسي بالمكسرات من عند الشيخ وفيق
    كل العام وانت بصحه وهنا

قديم 11th September 2008, 10:05 PM MFaisal غير متواجد حالياً
    MFaisal
    Golden Member

MFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond reputeMFaisal has a reputation beyond repute

MFaisal's Flag is: Zaire

أنا : MFaisal

كل سنة وانت طيب يا عم شامى وعقبال ما تقفل 120 سنة

وكندا اليوم فى عيد

قديم 11th September 2008, 10:28 PM ابتسامــة غير متواجد حالياً
    ابتسامــة
    Platinum Member

ابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond reputeابتسامــة has a reputation beyond repute

أنا : ابتسامــة

كل سنة وانت طيب يا دكتور
    تاريخ ميلاد مميز فعلا

كلهم جايبين تورتة أنا بأه جايبة هدية