المسابقة الكبرى الأولى - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات
    Almatareed Mobile Version
    (الكاتـب : Admin ) (آخر مشاركة : Thomashib)
    المعادلة الكندية للصيادلة
    (الكاتـب : Batman ) (آخر مشاركة : LucasCen)
    حل مشكلة في ادراج مقاطع الفيديو
    (الكاتـب : يسر ) (آخر مشاركة : JamesCem)
    العملة الرقمية Tether ورمزها USDT
    (الكاتـب : حشيش ) (آخر مشاركة : JamesCem)

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > الترفيه والفكاهة والسمر > قهوة المطاريـــــــــــــــــد

قهوة المطاريـــــــــــــــــد دردشة ... فضفضة ... رغى

قهوة المطاريـــــــــــــــــد

المسابقة الكبرى الأولى

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 9th February 2009, 04:03 AM oskasan غير متواجد حالياً
    Golden Member

oskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond reputeoskasan has a reputation beyond repute

افتراضي المسابقة الكبرى الأولى

أنا : oskasan

على هامش موضوع المحاكاه
    كلنا نريد معرفة الشخصيات التى ابتكرها مسامح في موضوعه الجديد والممتع المحاكاه
    كل واحد فينا يخمن عدد 5 شخصيات يتوقع ان تكون شخصية ناقر ونقير منهم
    المفروض اننا اتعرفنا على بعض وعلى اساليب كتابة كل واحد فينا
    فيبقى ان نتعرف بعد حجب المعرف

وبعد ذلك كل واحد يقدر يعرف نفسه قدر يتعرف على شخصية الآخر ولا مازال حاجب الشاشه عائقا
    وهل استطاعت الشخصيات ناقر ونقير فرض شخصياتها علينا ولا محتاجه مصداقيه اكتر

اتوقع انا اوسكا وانا بكامل قواى العقليه ( الله يرحمك يابداره وتذكرينا في وصيتك ) أن تكون الشخصيات احد هؤلاء

1- د. فريده
    2- برين
    3- ميزو
    4- هانى مليجي
    5- مصريه

كل واحد يرمي بياضه

الموضوع الأصلي : المسابقة الكبرى الأولى     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : oskasan

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    في ذمة الله.. الزميل العزيز احمد باشا ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة محب للحياة 14 7530 3rd July 2018 05:18 AM
    دكتور مهندس المفسدون فى الأرض aelmanadili 16 11373 10th April 2013 08:07 AM
    البقاء لله في والد الزميله بنت البلد ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة جرديز 66 5061 5th April 2013 09:42 PM
    ياهولوكوستييين .. يامعفنيييييين شؤون مصر الداخلية محمد علي عامر 38 4659 28th December 2012 09:11 AM
    البقاء لله .. والدة الزميل موديست ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة الباشمهندس ياسر 38 3634 2nd December 2012 10:53 AM

قديم 9th February 2009, 06:02 AM Sonesta غير متواجد حالياً
    Sonesta
    Field Marshal

Sonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond reputeSonesta has a reputation beyond repute

أنا : Sonesta

دعوه لموضوعي

شينكاوى

موكا

بات مان

فريدة

حسام

قديم 9th February 2009, 06:51 AM nash غير متواجد حالياً
    nash
    Field Marshal

nash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond repute

أنا : nash

أنا واثقه أن برين في الموضوع بس اي واحد فيهم ...للأسف مش متأكده

الأثنين لديهم دهاء ومكر وذكاء شديد في الرد وثقافه عاليه...والأخطاء الإملائيه لا توجد....للأسف مش عارفه أقول مين فيهم....

عندي إحساس أن الأتنين هما برين....

قديم 9th February 2009, 06:59 AM Mizo غير متواجد حالياً
    Mizo
    Golden Member

Mizo is a splendid one to beholdMizo is a splendid one to beholdMizo is a splendid one to beholdMizo is a splendid one to beholdMizo is a splendid one to beholdMizo is a splendid one to beholdMizo is a splendid one to behold

أنا : Mizo

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nash
    أنا واثقه أن برين في الموضوع بس اي واحد فيهم ...للأسف مش متأكده

لما تلاقي الكلام بدأ يظهر على الأرقام ونقد لاذع تعرفي إنه أستاذنا براين..

وشينكاوي لو منهم ومقليش وربنا أعوره..

أوسكا اصتبح عالصبح ومتجبش اسمي في القايمه عشان انت منهم

قديم 9th February 2009, 07:03 AM تقى غير متواجد حالياً
    تقى
    Golden Member

تقى has much to be proud ofتقى has much to be proud ofتقى has much to be proud ofتقى has much to be proud ofتقى has much to be proud ofتقى has much to be proud ofتقى has much to be proud ofتقى has much to be proud ofتقى has much to be proud ofتقى has much to be proud of

أنا : تقى

!For Medical Professionals Only

فريدة

موكا

براين

حشيش

شينكاوي وهانعرفه من فرخته المحروقة

قديم 9th February 2009, 07:09 AM nash غير متواجد حالياً
    nash
    Field Marshal

nash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond reputenash has a reputation beyond repute

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mizo
    لما تلاقي الكلام بدأ يظهر على الأرقام ونقد لاذع تعرفي إنه أستاذنا براين..

وشينكاوي لو منهم ومقليش وربنا أعوره..

أوسكا اصتبح عالصبح ومتجبش اسمي في القايمه عشان انت منهم

برين ليه أسلوب معروف ..مهما أتنكر برضه معروف.... برين في الموضوع بس يا تري أنهي واحد فيهم؟؟

أنا لوهله شكيت أنه شينكاوي..بس شينكاوي ليه لازمه معينه ممكن يتعرف منها.... وممكن نتأكد لو حطينا أغنيه في الموضوع..ونشوف رده فعله ايه ....

أوسكا لما بيتكلم بجد وجد بعيد عن التعذيب..طريقته بتكون مميزة ...بس مش عارفه مش متأكده أن أوسكا ممكن يكون في اللعبه...

والله يا ميزو أنا شاكه إنك أنت واحد فيهم برضه..مش بهزر والله بتكلم بجد....وبرضه ممكن رمضان...لو بعد عن موضوع الجواري وكدهوت... كلامه بيكون موزون جدا...

ماذا تفعل لو كنت مكاني؟؟

قديم 9th February 2009, 07:18 AM Mizo غير متواجد حالياً
    Mizo
    Golden Member

Mizo is a splendid one to beholdMizo is a splendid one to beholdMizo is a splendid one to beholdMizo is a splendid one to beholdMizo is a splendid one to beholdMizo is a splendid one to beholdMizo is a splendid one to behold

أنا : Mizo

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nash

ماذا تفعل لو كنت مكاني؟؟

هشك فيكي طبعاًَ

اوسكا ....... ناقر

ناش..... نقير

قديم 9th February 2009, 07:25 AM nash غير متواجد حالياً
    nash
    Field Marshal

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mizo
    هشك فيكي طبعاًَ

اوسكا ....... ناقر

ناش..... نقير

تؤ مش أنا...

دول محترفين يا كابتن...انا لسه هاويه

قديم 9th February 2009, 07:28 AM شينكاوي غير متواجد حالياً
    شينكاوي
    Platinum Member

شينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond reputeشينكاوي has a reputation beyond repute

أنا : شينكاوي

انا لا ناقر ولا نقير , بس نقير واحد من اتنين يا براين ودا الاكيد يا حشيش ودا برده احتمال بس مش اكيد , الاخ ناقر هو الاستاذ محمد ابوزيد ومتأكد من دي بدون تردد

قديم 9th February 2009, 07:35 AM haya غير متواجد حالياً
    haya
    Golden Member

haya will become famous soon enoughhaya will become famous soon enough

haya's Flag is: Kuwait

أنا : haya

احمد باشا
    برين
    محمد ابوزيد