أقفل الدكان ولا أفتح الدكان - منتديات المطاريد
بسم الله الرحمن الرحيم
وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ (84) وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ (85) "الزخرف"

منتديات المطاريد | الهجرة الى كندا | الهجرة الى استراليا

DeenOnDemand

BBC NEWS

آخر 10 مشاركات

Arabic Discussion Forum with a Special Interest in Travel and Immigration

Immigration to Canada, Australia, and New Zealand

Egypt and Middle East Politics, History and Economy

Jobs in Saudi Arabia, USA, Canada, Australia, and New Zealand

العودة   منتديات المطاريد > المنتدى العام > مواضيع شخصية

مواضيع شخصية لا خاب من إستشار

مواضيع شخصية

أقفل الدكان ولا أفتح الدكان

الهجرة إلى كندا والولايات المتحدة واستراليا

مواقع هامة وإعلانات نصية

قديم 27th December 2013, 02:12 PM دكتور مهندس جمال الشربيني غير متواجد حالياً
    إستشارى الحلول الجذرية

دكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond repute

دكتور مهندس جمال الشربيني's Flag is: Egypt

bigsmile أقفل الدكان ولا أفتح الدكان

أنا : دكتور مهندس جمال الشربيني

دعوه لموضوعي

يا أهرام عبد الناصر سلامة أنا أرشحك لجائزة "نوبل" العالمية للتصوير من "على جنب" لماذا بالله عليكم الجنرال السيسي يخطب وهو واقف معوووج ؟!....

تعليقي في الفيسبووك

لتفادي رصاصة القناص بدل ماتيجي الرصاصة في الصدر تيجي في الدراع وأنا أنصحه بلبس خوذة للرأس مدرعة ومضادة للرصاص أو يخطب وهو مواجه للقناص من وراء لوح زجاجي مضاد للرصاص !....ومالكوش إلا السيسي يا شعب 30 يونيو !....لكن يبقى سؤال مهم عندما يحكم السيسي مصر هل ستكمم جميع الأفواه والمعارضة تروح في داهية ونصبح نظام متعدد الأنظمة خالي من المعارضة !....يقطع المعارضة وسنين المعارضة ولكن أنا معارض بطبيعتي لكل شيئ غلط حتى أمنع الإنهيار قبل حدوثه أقفل باب دكانتي وأقعد بأااااه أعارض الحاجة حرمنا وهي تعارضني وأنا أعارضها وهي تعارضني وأنا أعارضها وهي تعارضني وأنا أعارضها ....وتوته توته فرغت الحدوته !.....

أحمدك يا رب أنا أضع
    على رأسي خوذة الموتوسيكل
    حماية للجمجمة الوحيدة التى أملكها

...وعجبي!

الموضوع الأصلي : أقفل الدكان ولا أفتح الدكان     -||-     المصدر : منتديات المطاريد     -||-     الكاتب : دكتور مهندس جمال الشربيني

Latest Threads By This Member
    Thread Forum Last Poster Replies Views Last Post
    العبور المِصري كان من أرضنا ...... نصر اكتوبر 1973 دكتور مهندس جمال الشربيني 0 1729 27th December 2016 02:58 PM
    السيسي وأنـــــــــــــــــــــــا ...... متجدد... المفسدون فى الأرض دكتور مهندس جمال الشربيني 1 1437 26th December 2016 05:55 PM
    عام جديد 2017 م ترحيبات ... مناسبات ... علاقات عامة samer elkhouly 3 2422 26th December 2016 05:30 PM
    هل منتدى المطاريد أصبح فرع من فروع الــ ... إقتراحات ... مشاكل تقنية NazeeH 7 16473 23rd June 2016 01:38 PM
    مشاكل في رفع الصور إقتراحات ... مشاكل تقنية NazeeH 5 15681 23rd June 2016 12:06 PM

قديم 27th December 2013, 02:21 PM AL DIRNI غير متواجد حالياً
    AL DIRNI
    Junior Member

AL DIRNI is a splendid one to beholdAL DIRNI is a splendid one to beholdAL DIRNI is a splendid one to beholdAL DIRNI is a splendid one to beholdAL DIRNI is a splendid one to beholdAL DIRNI is a splendid one to beholdAL DIRNI is a splendid one to beholdAL DIRNI is a splendid one to behold

أنا : AL DIRNI

عبدالفتاح السيسي " وااااااقف " معوووج

وهذا بحد ذاته كاف بالنسبة لدولة مصر في هذه المرحلة الحساسة والخطيرة التي نشاهد فيها جيوشاً عربية تُفكك وتندثر ؛ ليبيا من الغرب وهناك في سوريا بعد العراق !

وقوف السيسي " الجيش " أفضل من إندثاره وغرق مصر في مستنقع الميليشيات وأتون الحرب الأهلية !

فليقف كما بدا له : مائلاً ؛ معوجاً ؛ المهم أن لا يسقط

قديم 28th December 2013, 05:47 AM دكتور مهندس جمال الشربيني غير متواجد حالياً
    دكتور مهندس جمال الشربيني
    إستشارى الحلول الجذرية

دكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond reputeدكتور مهندس جمال الشربيني has a reputation beyond repute

bigsmile

دعوه لموضوعي

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AL DIRNI
    عبدالفتاح السيسي " وااااااقف " معوووج

وهذا بحد ذاته كاف بالنسبة لدولة مصر في هذه المرحلة الحساسة والخطيرة التي نشاهد فيها جيوشاً عربية تُفكك وتندثر ؛ ليبيا من الغرب وهناك في سوريا بعد العراق !

وقوف السيسي " الجيش " أفضل من إندثاره وغرق مصر في مستنقع الميليشيات وأتون الحرب الأهلية !

فليقف كما بدا له : مائلاً ؛ معوجاً ؛ المهم أن لا يسقط

أنت نسيت الوضع التالي
    أن يقف مقلوبا

جربه وأضمن لك إنك
    سترى الدنيا كلها مقلوبة

ويمكن ده يكون الحل الجذري لكل مشاكل
    مصر المزمنة
    منذ الفاشل من 23 يوليو 1952

قديم 28th December 2013, 07:54 AM meromm غير متواجد حالياً
    meromm
    Member

meromm is on a distinguished road

meromm's Flag is: Egypt

أنا : meromm

الواحد تعب من الحال اللي احنا وصلناله انا امبارح نايمة وانا بعيط من كثر الدم والاصابات. انا قعدت افتكر زمان وانا صغيرة لما كنت بنزل بالليل في مصر وانا مش خايفه ولا اهلي خايفين عليا. يمكن مكنتش اعرف عنها غير ان فيها غلابة كثير. لكن دلوقتي غلابة ونصب وبجاحه ودم كثيييييييييييييييييييير. مفيش امان خلاص للدرجة ده يا مصر.
    ده انا يمكن معنديش اولاد او زوج يا ترى كنت هعمل ايه هسلم عليهم الصبح وانا عارفه انهم ممكن ميرجعوش تاني.
    هل انا في فلسطين ولا سوريا ولا العراق ولا ليبيا ولا...........يااااااااااااااااااااااااه كل ده دول بيموت شعبها والحق اختلط مع الباطل وكله بيضرب في كله لو مش معايا تبقى ضدي ووقتها دمك رخيص واهانتك سهله مهما كان سنك ومركزك وانت راجل ولا ست

عايزه اقول بحبك يا مصر لكن مبقتش قادرة احب فيكي ايه وانتي بتموتينا جواكي كل يوم

قديم 28th December 2013, 09:41 AM دكتور مهندس جمال الشربيني غير متواجد حالياً
    دكتور مهندس جمال الشربيني
    إستشارى الحلول الجذرية

bigsmile

!For Medical Professionals Only
    دعوه لموضوعي

اقتباس
    مشاهدة المشاركة المشاركة الأصلية كتبت بواسطة meromm
    الواحد تعب من الحال اللي احنا وصلناله انا امبارح نايمة وانا بعيط من كثر الدم والاصابات. انا قعدت افتكر زمان وانا صغيرة لما كنت بنزل بالليل في مصر وانا مش خايفه ولا اهلي خايفين عليا. يمكن مكنتش اعرف عنها غير ان فيها غلابة كثير. لكن دلوقتي غلابة ونصب وبجاحه ودم كثيييييييييييييييييييير. مفيش امان خلاص للدرجة ده يا مصر.
    ده انا يمكن معنديش اولاد او زوج يا ترى كنت هعمل ايه هسلم عليهم الصبح وانا عارفه انهم ممكن ميرجعوش تاني.
    هل انا في فلسطين ولا سوريا ولا العراق ولا ليبيا ولا...........يااااااااااااااااااااااااه كل ده دول بيموت شعبها والحق اختلط مع الباطل وكله بيضرب في كله لو مش معايا تبقى ضدي ووقتها دمك رخيص واهانتك سهله مهما كان سنك ومركزك وانت راجل ولا ست

عايزه اقول بحبك يا مصر لكن مبقتش قادرة احب فيكي ايه وانتي بتموتينا جواكي كل يوم

قلبي معاكي
    عزيزتي
    meromm

أحمدك يا رب أنا إستبدلت
    حبي لمصر بحبي
    لزوجتي
    ولما أحب أعارض وأحتج على الأحداث
    التي مصر واقعة فيها لشوشتها
    أقوم مشمر أكمامي

ومعلي حسي في وش زوجتي الحبيبة
    ونبدأ في صراع الديوك والفراخ
    حتى نستنفذ الطاقات الكامنة فينا